וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "היינו צריכים לקחת מפה שלוש נקודות"

מאמן בית"ר ירושלים לא הסתפק בנקודה שקבוצתו הוציאה בוסרמיל. אלישע לוי: "זו לא אותה קבוצה כמו השנה שעברה"

one

הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 במשחק שנערך בוסרמיל. הקבוצה של אלישע לוי הגיעה להתמודדות עם הרבה ציפיות אחרי שסיימו את העונה שעברה במקום השני והתחזקו במהלך הקיץ, אך אכזבו כבר במשחק הבכורה שלהם. המארחים הוליכו 0:1 משערו של וויליאם סוארס במחצית הראשונה, אך טעות של הבלם הניגרי סידרה לבית"ר ירושלים את השיוויון מהנקודה הלבנה.

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
נתן ולקח. וויליאם סוארס/קובי אליהו

"תיקו שיקף את המשחק", סיכם לוי את המשחק, "אני בטוח שעוד שניים שלושה משחקים נהיה יותר טובים. זו לא אותה קבוצה כמו השנה שעברה. את הקבוצה הזו יצטרכו לשפוט עוד שלושה ארבעה משחקים. הייתי מרוצה מהסדר, האגרסיביות, המוכנות והמנטליות שהפגנו. חבל שלא ניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא הסתפק בנקודה. מנחם קורצקי/קובי אליהו

בצד השני של המגרש נרשמו הרבה יותר חיוכים. בית"ר ירושלים של העונה נראית קבוצה מבטיחה יותר מזאת של השנים האחרונות, והערב הצליחו השחקנים של מנחם קורצקי לאיים לא מעט פעמים על שער האורחים, עד שעומר אצילי סחט את כדור העונשין וחלוץ הרכש זרקו קוראץ' חילץ נקודה. בית"ר אף הייתה קרובה להפוך את התוצאה, אך שלומי אזולאי ולידור כהן פספסו מצב קורץ.

"אני לא מרוצה. היינו צריכים לקחת מפה שלוש נקודות", הפתיע מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי, "המשחק היה ברמה גבוהה, צריך לתת קרדיט לשחקנים ולמי שעובד. היו הרבה הזדמנויות, אבל רציתי לנצח את המשחק. אני חושב שהשחקנים שלי נתנו את הכול ועל זה אנחנו צריכים להסתכל. יש תחושה של פספוס, אבל השחקנים רצו. הקהל שלנו זה משהו מדהים. יש התקדמות ממשחק למשחק, השחקנים מאוד מחויבים ורוצים להצליח. אני מקווה שנראה הרבה דברים טובים מאיתנו".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יראו טוב יותר בהמשך? אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully