וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דקון: "הפועל פתח תקוה תציג משחקים טובים העונה"

הלם בהפועל פתח תקוה אחרי התבוסה לרעננה. הבעלים: "לא יכול לשים יותר כסף". סילבס: "זה לא היה קל כמו שזה נראה"

one

הרבה נורות אדומות נדלקו הערב (שבת) בהפועל פתח תקוה אחרי התבוסה 4:0 על ידי הפועל רעננה שהצטרפה לתבוסה 6:0 לפני שלושה ימים בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, אך למרות זאת בקבוצה מתעקשים לא להכנס לפניקה. הבעלים דורון בן דקון מודע לכל הבעיות ולצורך בחיזוק החלק האחורי בדחיפות, אבל הוא לא מתכוון להתחייב על כספים שאין לו. "אני פה כדי לעזור להפועל פתח תקוה ואם יש מישהו שמוכן לעזור לנו, אני הראשון שאשמח לצרף אותו", אמר הערב בן דקון כשעה אחרי הרביעייה שספגה קבוצתו מהפועל רעננה.

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
יצליח לצרף את סאביץ? עידן בר און/מגד גוזני

"אני חושב שעשינו דברים מאוד יפים הקיץ בהפועל פתח תקוה", המשיך הבעלים, "שידרגנו את המועדון והעלינו את כל המנגנון על פסים ניהוליים רציניים, אבל אני לא יכול לשים יותר כסף ממה שכבר שמתי וממה שהתחייבתי לשים. יש לנו בעיות מקצועיות ואני רואה את הכל, אבל אם לא נצרף שני אנשים שיעזרו כספית, יהיה קשה מאוד לשנות את הסגל. אני מאמין במאמן ויש לנו הרבה שחקנים כשרוניים. הפועל פתח תקוה עוד תציג משחקים טובים העונה".

בן דקון נמצא במגעים עם שני אנשי עסקים כדי שיעזרו לו וישימו כל אחד חצי מיליון שקל תמורת אחוזים בקבוצה. הבלם הסרבי וויאדין סאביץ' עדיין מחכה לפתח תקוה, אבל לא לאורך זמן. בקבוצה יש כ-200 אלף שקל פנויים בתקציב כדי לצרף אותו אבל העלות שלו היא פי שניים ולכן זקוקים במועדון לעזרה הכספית של אותם שני אנשי עסקים שיביאו את המימון.

המאמן בר און היה נשמע מאוכזב מאוד: "אני חושב שמה שקרה ביום רביעי לא הוסיף לביטחון שלנו, אבל זה לא מצדיק יכולת כזאת. מאוד רצינו להרים את השחקנים ולקוות שזה לא ישפיע. במחצית הראשונה לא נראינו טוב ובתחילת המחצית השנייה טיפה השתפרנו והתחלנו ליזום. זה לא מצדיק את ההתפרקות שלנו בעשר הדקות האחרונות. צריך לעשות חושבים ולראות איך משתפרים כי יש הרבה מה לשפר. אני מעריך שבשבוע הקרוב תהיה לנו הרבה עבודה לקראת באר שבע. זה לא סוד שאנחנו צריכים חיזוק. אנחנו משחקים רק עם שני זרים, אבל המצב הכלכלי לא מזהיר, יש אילוצים ונתמודד איתם".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שניר שוקר הפועל רעננה. מגד גוזני
חגיגה של הפועל רעננה. שניר שוקר/מגד גוזני

עם כל הכבוד לפתח תקוה על המגרש הייתה מנצחת אחת גדולה, הפועל רעננה. הקבוצה של חיים סילבס, שסומנה מתחילת הפגרה כמועמדת הבכירה לרדת לליגה הלאומית, פתחה בצורה דומה לעונה שעברה. במחצית הראשונה היה זה שניר שוקר שנתן לרעננה את היתרון, ובדקות האחרונות חגגו עמנואל אמבולה, אלי בבאייב וממאדו צ'אם עוד שלושה שערים.

"אני מרוצה מאוד", אמר המאמן חיים סילבס, "זאת הייתה ההכנה הארוכה ביותר בהיסטוריה למשחק אחד ואנחנו יכולים לשמוח היום. מחר נכין כבר את המשחק הבא ונחכה לאתגר הבא. אני לא חושב שזה היה קל כמו שזה נראה. למדנו טוב את פתח תקוה, את הנקודות הטובות והחלשות שלהם. השחקנים שלי הם שחקנים איכותיים וממושמעים גם בהגנה וגם בהתקפה וזה בא היום לידי ביטוי. גם במשחקים בגביע הטוטו וגם היום ראינו שאנחנו במגמת שינוי העונה וחושבים לא פעם על התקפה".

המאמן הוסיף על יכולות קבוצתו: "אנחנו משתדלים להיות מגוונים גם תוך כדי משחק ולדעת מתי להתגונן ומתי להתקיף. אין לי בעיה עם זה שתייגו אותנו בתחילת העונה כיורדת בטוחה. היום כבר עלינו על הדשא והיום כבר לא צריך לדבר על זה. אני לא חושב שאת הפועל רעננה תמיד צריך לקשור לירידה. בפגרה שמענו את זה מכל כיוון בבאסה והיום לדעתי נתנו תשובה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully