וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס פרישמן התפטר מתפקיד סגן יו"ר האגף המקצועי באיגוד הכדורסל

1.9.2014 / 9:35

יום לאחר תחקיר וואלה! ספורט בנוגע לקבלת מעמד ספורטאי בצבא, שהעמיד אותו מול לא מעט טענות, עזב שחקן העבר את איגוד הכדורסל כפי שהודיע שייעשה בעבר: "מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק והנאה גדולה"

סגן יו"ר האגף המקצועי באיגוד הכדורסל עמוס פרישמן הודיע היום (שני) על עזיבת תפקידו, ימים ספורים לאחר סיום משימות הקיץ של נבחרות ישראל. עזיבתו של פרישמן מגיעה שלושה חודשים לאחר שיו"ר האגף המקצועי, אריק שיבק, סיים את תפקידו, וכעת נותר האגף ללא דמות אחראית, כשבאיגוד הכדורסל יעשו מאמצים על מנת למצוא מנהל בפועל כבר בתקופה הקרובה. פרישמן עמד במרכזו של תחקיר וואלה! ספורט, שפורסם אמש על הבעייתיות של קבלת מעמד ספורטאי מצטיין בכדורסל הישראלי, והופנו כלפיו טענות רבות.

שחקן העבר עמוס פרישמן. ברני ארדוב
"למרות שמספר מצומצם של חברי הנהלה ניסו להטיל דופי ביושרי ובמקצועיותי, לא נתתי לדברי ההבל הללו להשפיע על נאמנותי ומסירותי בעבודה". עמוס פרישמן/ברני ארדוב

"בהמשך להודעתי לפני חודש ימים ברצוני ליידע אתכם כי החלטתי לסיים את תפקידי באיגוד הכדורסל, לאחר שנים רבות של עשייה למען הכדורסל בישראל", כתב פרישמן בהודעה לעיתונות מטעם איגוד הכדורסל, "אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק והנאה גדולה. למרות שמספר מצומצם של חברי הנהלה ניסו להטיל דופי ביושרי ובמקצועיותי, לא נתתי לדברי ההבל הללו להשפיע על נאמנותי ומסירותי בעבודה".

על פועלו הוסיף: "נכנסתי לתפקידי כאשר כל נבחרות ישראל היו בדרג ב' והאקדמיה בתחילת דרכה. אין מאושר ממני לסיים את עבודתי כאשר נבחרות העתודה והקדטים נמצאות בדרג א' ואילו נבחרת הנוער היתה קרובה משחק אחד מהעפלה לדרג א'. אלה הם פירות שקצרתי בעמל רב בביסוס האקדמיה, יחד עם שותפים רבים שאני חב להם תודה: מוישלה וינקרנץ יו?ר הוועדה המקצועית שנתן את הגיבוי והשקט המדהים לעבוד בצורה מקצועית ותמך לכל אורך הדרך; מולי קצורין ואריק שיבק שיחד עברנו שנתיים מדהימות; צוות המאמנים המסור והמקצועי; חברי לאגף המקצועי וכמובן כל חברי באיגוד הכדורסל. אני מודה לכולם על שיתוף הפעולה ומאחל הצלחה גם הלאה".

לאחר הודעתו של פרישמן, סיעת עוז הוציאה תגובה: "סיעת עוז מודה לעמוס פרישמן על כך שהצליח לאחד ולגבש את האגודות הרבות שנפגעו לאורך השנים מפעולותיו והביאו לניתוק מוחלט בין האגף המקצועי באיגוד לאגודות הכדורסל. סיעת עוז מאמינה שהאגודות הן צור מחצבתו של ענף הכדורסל הישראלי ומהוות בסיס, יסוד ותשתית לענף כולו. האקדמיה לכדורסל של האיגוד היא דבר חשוב ומשלים לעתיד הכדורסל, אך אינו מהווה ולא יהווה לעולם תחליף לאגודות.

ימי המחשכים בהם אדם או גוף אחד מחזיק אצלו את כל הכוח, ללא כל בקרה וללא כל שקיפות, תמו מן העולם מזמן ורק אתמול פורסם תחקיר בנושא הספורטאים המצטיינים בצה"ל, בו הוזכרו אנשים מהאיגוד שאחראים על הנושא. את אותה אקדמיה שלא מוכנים לדון בה, לא מוכנים לבדוק אותה ולא מוכנים לדבר עליה, עזבו השנה 6-7 שחקנים מרכזיים מנבחרות ישראל השונות ולאף אחד זה לא מדליק נורה אדומה.

מציאות בה סגן יו"ר אגף מקצועי באיגוד הכדורסל מנהל במקביל את אגודת הפועל גבעתיים לא יכולה להיות משום מקום מתוקן בעולם ואנו שמחים שמאבק של שנתיים נשא פרי. טחנות הצדק טוחנות לאט ואנו נמשיך לפעול לכך שאיגוד הכדורסל יהיה מוסד ישר, הגון, שקוף ומקצועי לטובת כל אוהבי הכדורסל בישראל. עתה, פנינו מופנות למינוי אנשים ראויים ומתאימים לתפקידים באגף המקצועי. התרענו שוב ושוב שהיום הזה יבוא והנה, היום הזה הגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully