וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נתניה מחו. מזרחי: "החלפתי שוער כדי שלא נרד"

29.8.2014 / 11:55

האוהדים זעמו על החלפת לויטה, שהחליט להישאר בקבוצה בהרוש ותלו שלטים נגד ההנהלה ומוטל'ה שפיגלר. המאמן הגיב: "אתם חיים בפנטזיות"

ברני ארדוב

בווידאו: ראיון עם כריסטיאן סרגי וגבריאל ג'ורג'ו

לא שקט במכבי נתניה. בעקבות הגעתו של אריאל הרוש על חשבונו של אוהד לויטה, האוהדים החלו במסע מחאה נגד המועדון ונגד החלטות הבעלים. כמה עשרות אוהדים הגיעו היום (שישי) למתחם האימונים, נכנסו למשטח עם אבוקות ופוצצו את האימון לכמה דקות, כששלטים דוגמת "הדג מסריח מהרוש", "הנהלה בלי בלב" ו-"מוטלך הביתה" נתלו על הגדרות, זאת לאור הבעיות שצצו בקיץ האחרון כשהאוהדים תולים לא מעט מהאשמה במוט'לה שפיגלר.

לפני האימון נערכה השיחה בין לויטה ליוסי מזרחי, כאשר השוער ונציגו ציפו שהבעלים אלי שגב יהיה נוכח, אך זה לא הגיע לפגישה. לויטה יצא מהפגישה כשהוא נראה שפוף, אך הלך מיד להתאמן ולא דיבר עם אנשי התקשורת או עם נציגו שהמתין בחוץ. בסופו של דבר, לאחר שהמאמן הבהיר ללויטה שההחלטה היא מקצועית ואיפשר לו לבחור בין הישארות בקבוצה לעזיבתה, לויטה החליט שהוא מעוניין להישאר ולהיאבק על מקומו.

אריאל הרוש סיכם על הצטרפותו למכבי נתניה

אוהד לויטה שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
נראה שפוף בסיום הפגישה. אוהד לויטה/ברני ארדוב

גורם במועדון זעם על האוהדים שחיכו בחוץ והקליטו את המאמן יוסי מזרחי ששוחח עימם. האוהדים העלו לרשתות החברתיות כבר בשעות הבוקר את הסרטון בו נשמע מזרחי אומר לאוהדים: "עשיתי את זה (החלפת השוער) כדי שלא תרדו ליגה. אתם חיים בפנטזיות, אבל אנחנו בפני עונה קשה והמטרה היא קודם כל לשרוד. יש פה בעל בית משוגע שגם כשאין לו כסף הוא משקיע. תבואו אליי בכל הטענות, אבל אל תגרמו לאלי שגב לברוח".

גורם במועדון אמר: "בושה שמאמן מכבד את האוהדים ואלו בחזרה מקליטים אותו ומפיצים את השיחה האישית. עוד לא דיברתי עם יוסי, אבל אני בטוח שהוא יותר לא יכבד את האוהדים האלה כי זה לא מגיע להם".

בגזרה של לויטה צפויות התפתחויות, אבל ייתכן ובסופו של דבר השוער ייאלץ לפחות עד ינואר להישאר כשוער שני, שכן ביום שני כבר נגמרות האופציות באירופה ובליגת העל כל הקבוצות סגורות עם שוער ראשון.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גורם במועדון: "בושה שמאמן מכבד את האוהדים ואלו בחזרה מקליטים אותו". יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully