וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:6 אדיר לצ'לסי על אברטון, מנ' סיטי הפסידה

דייגו קוסטה כבש צמד במשחק המטורף בגודיסון פארק והחבורה של מוריניו נותרה מושלמת. אטו צימק בבכורה במדי אברטון. סטוק סיטי הדהימה את האלופה עם 0:1 בחוץ, 0:0 למנצ'סטר יונייטד מול ברנלי בבכורה של די מריה

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד בין שחקני ברנלי. GettyImages
70 דקות, כמה הברקות. אנחל די מריה/GettyImages

גם המחזור השלישי בפרמיירליג שיצא היום (שבת) לדרך לא הביא עמו את בשורת הניצחון הראשון של מנצ'סטר יונייטד בעידן לואי ואן חאל, אבל כן את הבשורה ההתקפית של ז'וזה מוריניו. בעוד אנחל די מריה ערך בכורה ב-0:0 החלש של מנצ'סטר יונייטד בברנלי, צ'לסי הפציצה בניצחון 3:6 בחוץ על אברטון וניצבת מושלמת בפסגה. מנצ'סטר סיטי הייתה קורבן לאחת ההפתעות הגדולות של השנים האחרונות, כאשר הפסידה בביתה 1:0 לסטוק סיטי משער פנטסטי של מאמה בירם דיוף. סוונסי היא המושלמת השנייה בזכות 0:3 גדול על ווסט ברומיץ', ניוקאסל וקריסטל פאלאס נפרדו ב-3:3 דרמטי.

מאמה בירם דיוף סטוק סיטי חוגג שער. GettyImages
אחת מהפתעות העונה. בירם דיוף חוגג/GettyImages

ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 0:0

גם אנחל די מריה לא הצליח להוריד לחץ מלואי ואן חאל ולסדר למנצ'סטר יונייטד ניצחון ראשון העונה. שחקן החיזוק הנוצץ מריאל מדריד (59.7 מיליון ליש"ט - יותר ממה שברנלי הוציאה על רכש לאורך כל ההיסטוריה שלה) נזרק היישר להרכב ודווקא היה לא רע, עם כמה מהלכים יפים בצד שמאל וגם כדור עומק נפלא שרובין ואן פרסי לא תרגם לשער בדקה ה-15, אבל זה לא הספיק לשדים האדומים מול העולה החדשה.

ברנלי, שציינה נקודת בכורה העונה, לא אפשרה ליונייטד לייצר יותר מדי מצבים. היא גם סיכנה את השער בדקה השלישית עם כדור חופשי למשקוף של דייויד ג'ונס, שבהמשך גם סחט הצלה יפה מדויד דה חאה. ואן חאל עם עוד נקודה, אבל עדיין ללא ניצחון בשלושה מחזורים. מצד שני, גם תיקו בטרף מור זה משהו אחרי ההשפלה 4:0 בגביע הליגה מול מילטון קיינס דונס מהליג 1. ב-2007/8 פתיחת עונה כזו הסתיימה באליפות של יונייטד וזכייה בליגת האלופות. גם ואן חאל לקח אליפות עם באיירן אחרי שלא ניצח בשלושת מחזורי הפתיחה. מישהו מאמין שזה יקרה שוב?

דקה 3: כמה קרוב לשער מפתיע. ג'ונס סובב כדור חופשי מ-18 מטרים, דה חאה לא זז ולמזלו הכדור נעצר במשקוף.

דקה 15: די מריה עם מהלך מבריק ראשון, מצא בכדור ארוך וחכם את ואן פרסי, שמזווית קשה בעט לגופו של השוער היטון.

דקה 59: די מריה חילץ כדור ופרץ בצד שמאל עד שנבלם. הכדור הגיע לוואן פרסי שניסה בעיטת יעף בשמאל, אך לצערו מרני הרחיק מהקו.

דקה 87: בעיטה של יאנג פגעה בידו של בארנס בתוך הרחבה, אבל השופט כריס פוי לא העניק פנדל למנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד מול מייקל דאף שחקן ברנלי. רויטרס
החמיץ את המצב שסידר לו די מריה. רובין ואן פרסי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סטוק סיטי 1:0

איזו סנסציה באצטדיון איתיחאד. רק לפני חמישה ימים הסיטיזנס ניצחו 1:3 את סגניתם בעונה שעברה ליברפול, אבל דווקא הפוטרס היו אלה שהרסו להם את המאזן המושלם והשיגו ניצחון ליגה ראשון על התכולים מאז ינואר 2009 וניצחון ראשון עליהם בליגה הבכירה מאז 1980 (סטוק ניצחה את סיטי בחוץ בצ'מפיונשיפ ב-1997).

השער היחיד במשחק היה מדהים במיוחד. כדור קרן של סיטי נהדף למאמה בירם דיוף והחלוץ החל לדהור. הוא לקח את הכדור בערך 25 מטרים מהשער שלו, טס קדימה, עבר בתרגיל נהדר את פרננדיניו ושלח בעיטה לא טובה במיוחד, אבל כזו שעברה בין הרגליים של ג'ו הארט. סיטי לחצה בכל הכוח, יאיא טורה היה משוכנע שהגיע לו פנדל בדקה ה-87 והאלופה לא הפסיקה להחמיץ, כאשר מנגד גם סטוק קרובה לשני שלה כמה פעמים, אבל מסתפקת בניצחון קטן וענק.

סוונסי - ווסט ברומיץ' 0:3

מה תגידו על הברבורים? סוונסי ממשיכה בפתיחת העונה החלומית שלה ונשארת מושלמת אחרי שלושה מחזורים בזכות הצגה גדולה. ניית'ן דייר כיכב עם צמד, הראשון כבר בדקה השנייה, אחרי דאבל פס עם גילפי סיגורדסון ושער מזווית קשה והשני בדקה ה-71, מעוד בישול של סיגורדסון. אלא שהשער היפה במשחק היה זה של ויין ראוטלדג', שבדקה ה-24 כבש בחצי מספרת יפהפייה מ-16 מטרים. שמח בווילס.

סמיר נאסרי מנצ'סטר סיטי מול סטיבן נ'זונזי. GettyImages
נאסרי והסיטיזנס נותרו ללא תשובות/GettyImages

אברטון - צ'לסי 6:3

כן, זו לא טעות. קבוצה של ז'וזה מוריניו הייתה שותפה למשחק בו נכבשו תשעה שערים, כולל חמישה תוך 10 דקות משוגעות במחצית השנייה. אז המיוחד אולי לא ייצא מגדרו, אבל מי שצפה במשחק בגודיסון פארק נהנה מכל רגע. צ'לסי הציגה פעם נוספת את הפוטנציאל הבלתי נגמר שלה בהתקפה, כשדייגו קוסטה שהתאושש במהירות נדירה מפציעה כבש מחזור שלישי ברציפות - בדקת הפתיחה (כבר אחרי 35 שנוית) ובדקת הסיום - והעלה את מאזנו לארבעה שערים בפרמיירליג.

גם ברניסלב איבנוביץ' (3) המשיך להרשית עבור צ'לסי, לפני שקווין מיראלס הכניס עניין למחצית השנייה עם שער מצמק בדקה ה-45. בדקה ה-67 החל הטירוף. שיימוס קולמן כבש שער עצמי, סטיבן נייסמית' (69) ענה, נמניה מאטיץ' (74) חגג שער בכורה יפה, סמואל אטו (76) ענה עם שער ראשון משלו במדי אברטון ועוד לרשת האקסית, אך ראמירס (77) הגדיל לפני המסמר האחרון של דייגו קוסטה. המשחק המשוגע הזה הותיר את אברטון ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים, בעוד צ'לסי ניצבת מושלמת בראש הטבלה.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מטורפת. 35 שניות חלפו, פברגאס שלח כדור עומק מושלם לדייגו קוסטה והחלוץ, שהחלים מהפציעה, כבש את השער המהיר ביותר של הבלוז בליגה מאז פברואר 2004 (גודיונסן אחרי 27 שניות). 0:1 לצ'לסי.

דקה 3: גול! לא להאמין! הפעם הכדור הגיע לראמירס, שהכניס לאיבנוביץ'. הבלם היה בקו אחד עם ההגנה ושלח את ה-0:2 המדהים של הבלוז.

דקה 9: הווארד ניצל מהרחקה לאחר שהוא תפס את הכדור בידו מחוץ לרחבה, אך השופט היה רחוק מהאירוע וחשב שהכדור היה בפנים.

דקה 16: לוקאקו נגח למשקוף, דיסטן כבש את הריבאונד אבל היה בנבדל והשער נפסל בצדק.

דקה 45: גול! אברטון חזרה למשחק עם שער בתזמון אידיאלי. קולמן פרץ בצד ימין והרים כדור טוב לרחבה, מיראלס נגח לחיבורים של קורטואה. אברטון צימקה ל-2:1.

דקה 52: דייגו קוסטה חייב היה לכבוש את השני שלו, אבל הווארד שם את הרגל ועצר אותו באחד על אחד.

דקה 67: גול! הזאר פרץ נהדר בצד שמאל וניסה להעביר רוחב, כשקולמן דחק לשערו הוא. דייגו קוסטה הלך לקחת את הכדור, התגרה בקולמן וספג דחיפה מהווארד העצבני שראה צהוב. 1:3 לצ'לסי.

דקה 69: גול! אברטון עם תגובה מהירה. נייסמית' קיבל כדור והכניע בבעיטה שטוחה את קורטואה כדי לחגוג את שערו השלישי בשלושה מחזורים. רק 2:3.

דקה 74: גול! איזה משחק. אטו נכנס כדי לסייע לאברטון להשוות, אבל צ'לסי יצאה לעוד התקפה טובה ובסיומה מאטיץ' בעט כדור מ-16 מטרים לקורה ופנימה וחגג את הראשון שלו באנגליה. 2:4 לצ'לסי.

דקה 76: גול! טירוף בגודיסון פארק. ביינס הגביה כדור חופשי ואטו נגח מצוין מ-12 מטרים לרשת קבוצתו בעונה שעברה. שער בכורה אחרי שש דקות לקמרוני, שכבש לראשונה באנגליה מחוץ לסטמפורד ברידג'. אברטון הקטינה ל-4:3.

דקה 77: גול! וואו, זה לא נעצר. ראמירס הגיח מצד ימין, ביצע דאבל פס עם מאטיץ' ומזווית אלכסונית מצא את הרשת. 3:5 אדיר לצ'לסי.

דקה 90: גול! אובי מיקל המחליף ניצל טעות קשה של אברטון במרכז השדה ומסר בעקב לדייגו קוסטה, שהטעה את השומר שלו ואת הווארד, ובעט בזווית אלכסונית אל הרשת. שער רביעי העונה לחלוץ נבחרת ספרד, 3:6 מדהים לצ'לסי.

דייגו קוסטה, צ'לסי, חוגג ומקניט מול אברטון. רויטרס
חוגג ומקניט. דייגו קוסטה/רויטרס
שחקן אברטון סמואל אטו לצד שחקן צ'לסי ג'ון טרי. GettyImages
גם לו היה חלק במשחק המשוגע. סמואל אטו/GettyImages
שחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ'. GettyImages
הסקורר השני של צ'לסי. ברניסלב איבנוביץ'/GettyImages

משחקים נוספים

ניוקאסל - קריסטל פאלאס 3:3
לניוקאסל: דריל ינמאט (37), רולאנדו ארונס (73), מייק וויליאמסון (88). לקריסטל פאלאס: דווייט גייל (1), ג'ייסון פאנצ'ן (48), ווילפריד זאהה (90)

ק.פ.ר - סנדרלנד 0:1
לק.פ.ר: צ'רלי אוסטין (45)

ווסטהאם - סאות'המפטון 3:1
לווסטהאם: מארק נובל (27). לסאות'המפטון: מורגן שניידרלין (45, 68), גרציאנו פלה (83)

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר. רויטרס
רק הוא מבסוט. אלכס פרגוסון במשחקה של מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully