וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בארסה נרגשים: סוארס, מסי וניימאר בהופעת בכורה

שלושת הכוכבים הגדולים צפויים לקבל דקות ראשונות מחר מול ליאון בגביע גמפר. לואיס אנריקה: "סוארס נראה טוב באימונים"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה (משמאל) לצד ליאונל מסי. רויטרס
אוהדי ברצלונה, תתחילו להתרגל. סוארס ומסי/רויטרס

אוהדי ברצלונה יצטרכו לחכות עוד הרבה זמן כדי לראות את ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר משתפים פעולה ביניהם בליגה, אבל מחר (21:30, ספורט 2) הם יוכלו לראות את שלושתם מככבים בגביע ז'ואן גמפר במשחק הכנה אחרון מול קבוצת ליאון המקסיקנית בקאמפ נואו.

המשחק הזה ייערך שישה ימים בלבד לפני שקבוצתו של לואיס אנריקה תפתח את העונה עם משחק ביתי מול אלצ'ה. כמובן שרוב העיניים יופנו לעברו של לואיס סוארס, הרכש הגדול של הקבוצה שהגיע מליברפול תמורת 81 מיליון יורו, אך מושעה מהליגה עד סוף אוקטובר וצפוי לחזור בדיוק לקלאסיקו הראשון.

לגבי ניימאר, הברזילאי סובל עדיין מאותה פציעה קשה שספג בגבו מול קולומביה. הוא חזר לאחרונה להתאמן באופן מלא עם חבריו, אך צפוי לקבל רק דקות בודדות מחר. לואיס אנריקה, שפותח עונה מלאת ציפיות כמאמן בארסה, נשמע אופטימי: "הקבוצה מתאמנת ברמה יותר גבוהה משציפיתי. ברור שלא נהיה במאה אחוז בשלב הזה של העונה, אבל אני חושב שאנחנו מתגבשים היטב כקבוצה".

על ההשתלבות של סוארס: "ההתרשמות שלי אחרי שני אימונים שלו בקבוצה היא שהוא שחקן ברמה מאוד גבוהה. הוא מתאקלם מהר מאוד ומחר הוא יקבל דקות". על העובדה שהוא לא יוכל לפתוח את העונה בליגה: "סוארס יכול לעזור לנו מאוד, אבל הקבוצה תהיה חזקה גם בלעדיו ותהיה מסוגלת להתמודד מול כל קבוצה עד שיחזור".

ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר שחקני ברצלונה באימון. רויטרס
יקבלו מחר דקות ראשונות. ניימאר וסוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully