וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "התביישנו לראות את טרטצקי יושב ביציע"

17.8.2014 / 9:17

השחקנים לא אוהבים את העובדה שעוזר המאמן לא עובר בבקרת התקציבים. הערכה: טרטצקי יבקש לעזוב אם לא יחתום על חוזה

טקס פרידה אייל טרטצקי הפועל חיפה. שלומי גבאי
מחכה ליואב כץ. טרטצקי/שלומי גבאי

בהפועל חיפה היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה ב-2:2 אתמול מול בני סכנין במסגרת גביע הטוטו, אך שיחת היום בסיום המשחק הייתה העובדה שעוזר המאמן אייל טרטצקי ומאמן השוערים אבי פרץ ישבו ביציע בשל העובדה שעדיין לא חתמו על חוזיהם וטרם עברו בבקרת התקציבים. "התביישנו לראות את אייל (טרטצקי ש.ו) יושב ביציע", אמר אחד מהשחקנים לוואלה! ספורט, "מי שהיה סמל הרבה שנים לא צריך בשלב כזה שהעונה עוד שנייה נפתחת לשבת ביציע כי החוזה שלו לא סוכם. יואב כץ חייב לשים לזה סוף ולסגור איתו את העניינים כמה שיותר מהר".

גם טרטצקי עצמו מחכה כמובן לסגור את תנאי החוזה מול כץ. במועדון העריכו שאם לא ייסגרו הדברים עוד השבוע, עוזר המאמן עשוי להודיע על סיום דרכו בקבוצה. במקרה כזה המועמד המוביל למשרת עוזר המאמן יהיה צדוק מלכה, שנחשב שנים רבות ליד ימינו של המאמן ראובן עטר. עם זאת יצוין שעטר, שחקניו ואנשי ההנהלה במועדון מעוניינים בהמשך דרכו של טרטצקי ומנסים להביא לסיום הסאגה ולהחתמה של עוזר המאמן לעונה נוספת בקבוצה.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה עם עוזרו אייל טרטצקי. אדריאן הרבשטיין
החמיא לשחקנים. עטר/אדריאן הרבשטיין

מי שעדיין לא היה חלק מהקבוצה אתמול הוא עאהד עזאם שגם איתו עדיין אין סיכום. עזאם ממשיך להחרים את האימונים. "איך יכול להיות ששחקן מחרים את האימונים במשך שבועיים ואין שום התפתחות", תהה שחקן אחר בקבוצה, "עאהד היה בכושר שיא לפני שעזב את האימונים והקבוצה זקוקה לו מאוד".

ללא עזאם, בחיפה הציגו משחק טוב והיו עדיפים על בני סכנין אך לא הצליחו לנצל עדיפות זאת לנצחון וסיימו בתיקו 2:2. בסיום המשחק נכנס ראובן עטר לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים כל הכבוד. עטר יערוך היום אסיפה בה הוא צפוי לעבור על החולשות והיתרונות במשחק וכן לדבר גם על ההכנות לדרבי ביום שלישי במסגרת גביע הטוטו. בקבוצה מקווים שהשוער הצ'כי פז'מיסל קובארז', שלא שיחק אתמול עקב כאבים בגב, יהיה כשיר, כמו גם סטיבן כהן שישב ביציע.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהזרים החדשים טוסיין ריקטס ומינדאוגאס קאלונאס שאף כבשו את השערים, כשגם אור אוסטווינד, שנכנס כמחליף, זכה למחמאות גדולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully