וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה ובני סכנין נפרדו ב-2:2

קאלונס (45) וריקטס (74) הפכו פיגור מוקדם של ריאן (17), אבל גדיר כפה שוויון דרמטי (86). בכורה לעטר על הקווים בחיפה

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
תיקו מרתק בבכורה. ראובן עטר/ברני ארדוב

הפועל חיפה, הקבוצה היחידה שלא שיחקה במחזור הפתיחה של בית א' בגביע הטוטו, הוציאה הערב (שבת) לדרך באופן רשמי את עידן ראובן עטר עם 2:2 מסקרן בבית מול בני סכנין במחזור השני של גביע הטוטו. המשחק הזה עמד בסימן הופעת בכורה גם של מספר שחקנים, ששלושה מהם גם כבשו שערים במותחן הזה. אחד מהם הוא איסמעיל ריאן, השחקן המושאל ממכבי חיפה שהעלה את סכנין ליתרון ראשון כבר אחרי 17 דקות. המארחים תקפו ובאו על שכרם ממש על סף סיום המחצית עם שער של מינדאוגאס קאלונאס. המשחק המשיך להיות קצבי גם במחצית השנייה והמארחים השלימו מהפך בזכות שער בכורה נוסף של חלוץ הרכש טוסיין ריקטס, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למוחמד גדיר שנכנס כמחליף וקבע 2:2 בדקה ה-86.

ראובן עטר יכול להיות בהחלט מרוצה מהופעת הבכורה של ריקטס וקאלונס שכבשו שערים, אך קצת פחות מההגנה שספגה פעמיים בביתה. גיא לוי, המאמן מהצד השני משיג תיקו שני דרמטי בגביע הטוטו וימשיך לחפש ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה.

טוסיין ריקטס שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הופעת בכורה מוצלחת במיוחד. ריקטס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: הפועל חיפה פתחה חזק וכמעט כבשה כבר אחרי 10 שניות. הישאם כיוואן בעט כדור חזק שנהדף על ידי קנדיל, אבו ניל השתלט על הריבאונד ומתוך הרחבה הוציא כדור רוחב לריקטס שהחטיא על סף רחבת החמש.

דקה 17: גול! אחרי שליטה של המארחים, סכנין עקצה ראשונה. ניב אנטמן הדף רע כדור גובה, איסמעיל ריאן השתלט על הכדור ומעשרה מטרים בעט פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 30: אבו ריא כמעט השווה עם נגיחה מחמישה מטרים, אבל קנדיל היה עירני והדף.

דקה 39: ריקטס החליק כדור בראשו לקלונאס שפרץ לרחבה מבעד למגני סכנין, ובעט כדור מסוכן שחלף סנטימטרים מהחיבורים.

דקה 45: גול! הפועל חיפה משווה. אמיר אבו ניל בעט כדור חזק מתוך הרחבה, קנדלי הדף לא טוב למרכז רחבת החמש וקאלונס נגח את הריבאונד מעל השוער ופנימה. 1:1 במחצית.

דקה 75: גול! הפועל חיפה משלימה מהפך עם שער בכורה של טוסיין ריקטס. אור אוסטווינד חלף על פני שני שחקני הגנה של סכנין והעביר כדור רוחב לריקטס שעל סף הרחבה בעט כדור חזק ומפתיע בחצי סיבוב פנימה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 80: הגנת סכנין הרחיקה כדור שהגיע לאוסטווינד, שעצר את הכדור ושחרר פצצה למשקוף.

דקה 82: אור אוסווינד קיבל כדור עומק חכם מקאלונס ובעט טוב, אבל קנדיל היה עירני. את הריבאונד בעט אוסטווינד מעל השער.

דקה 86: גול! סכנין עם שוויון דרמטי. מוחמד גדיר המחליף עיצל ערבובייה ברחבה ושלח בעיטה נהדרת אל בין חיבורי הקורות של אנטמן. 2:2 דרמטי בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים

הפועל חיפה: ניב אנטמן, לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, מהראן אבו ריא (אורן ביטון, 64), רועי שוקרני (דאריו פרננדס, 74), יובל שבתאי (אור אוסטווינד, 60), מינדאוגאס קאלונאס, הישאם כיוואן (מהראן לאלה, 87), אמיר אבו ניל (טריקו גטהון, 77), טוסיין ריקטס.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, חאמד גנאים (עלי עוסמאן, 75), חאלד חלאיילה (אחמד סייד, 90), מיחה מבליה, יאניס פפאדופולוס, פיראס מוגרבי (מוחמד גדיר, 57), איסמעיל ריאן, מילאן בויוביץ' (איציק כהן, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully