וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרארדו מרטינו: "אנסה להמשיך את העבודה של סאבלה"

המאמן החדש של נבחרת ארגנטינה החמיא לקודמו, פרגן למסי ומסצ'ראנו והבהיר לטבס: "הדלתות פתוחות בפני כולם"

חרארדו מרטינו מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מתכוון לתת כבוד ל-23 השחקנים שהיו בסגל בגמר המונדיאל. טאטה מרטינו/רויטרס

כשלושה חודשים אחרי שנפרד מברצלונה, חרארדו "טאטה" מרטינו הוצג הערב (חמישי) כמאמנה החדש של נבחרת ארגנטינה. המבחן הראשון של המאמן בן ה-51 יהיה ב-3 בסטפמבר, אז אלופת העולם גרמניה תארח את האלביסלסטה בדיסלדורף לשחזור גמר המונדיאל.

מרטינו הבהיר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בתפקיד כי בכוונתו לזמן למשחק הראשון את כל 23 השחקנים שהיו בסגל לגמר במרקאנה. "אני חושב שזה פרס ראוי לחבורת השחקנים הזו", אמר האיש שהוביל ב-2010 את נבחרת פרגוואי לרבע גמר המונדיאל בדרום אפריקה, ובמשחק הידידות הראשון לאחר מכן זימן בדיוק את אותם שחקנים.

"אלחנדרו סאבלה עשה עבודה נפלאה ואני אנסה להמשיך את הקו והטקטיקה שלו", החמיא מרטינו לקודמו בתפקיד. "הנבחרת זה המקום שתמיד רציתי להיות בו. זה כבוד גדול להיות חלק ממנה. יש לי את היתרון שכבר עבדתי עם חאבייר מסצ'ראנו וליאונל מסי במשך שנה ואני יודע איך הם חושבים ומתאמנים. מסי הוא השחקן הטוב בעולם והתפקיד שלו כאן הוא תפקיד מרכזי. המנהיגות של מסצ'ראנו במונדיאל לא הפתיעה אותי, זה דבר ידוע עוד לפני שערך את הבכורה בריבר. בזכות שניהם, הדברים יהיו קלים יותר".

על קרלוס טבס, שלא נכלל בסגל הנבחרת מאז קופה אמריקה 2011 ונמחק על ידי סאבלה, אמר מרטינו: "הדלתות פתוחות בפני כולם. כל השחקנים הארגנטינאים יכולים להגיע לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully