וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קליבלנד תפתח את העונה מול הניקס

לוח המשחקים של ה-NBA פורסם: בכורה מסקרנת לבלאט, לברון חוזר למיאמי בחג המולד, הספרס יפתחו בבית נגד דאלאס

דיוויד בלאט, לברון ג'יימס. AP, רויטרס, עיבוד תמונה
פתיחה מסקרנת לבלאט ולברון/עיבוד תמונה, AP, רויטרס

לוח משחקי ה-NBA של עונת 2014/15 פורסם באופן רשמי הלילה (בין רביעי לחמישי), זאת לאחר שבימים האחרונים כבר החלו לא מעט דיווחים לגבי תאריכי המפתח של העונה הסדירה והמשחקים שיתקיימו בהם.

ערב הפתיחה של העונה, ב-28 באוקטובר, יכלול שלושה משחקים: סן אנטוניו, האלופה הטרייה, תקבל את הטבעות שלה במשחק ביתי מול היריבה למדינה, דאלאס. במקביל, ניו אורלינס תארח את אורלנדו ומיד לאחר המשחקים הללו, ייערך ה"דווייט הווארד בול", כאשר סנטר יוסטון יפגוש עם קבוצתו את האקסית לוס אנג'לס ואת קובי בריאנט, שאמור להיות כשיר.

הבכורה של דיוויד בלאט כמאמנה של קליבלנד, שהיא כמובן גם משחק החזרה של לברון ג'יימס, תהיה כצפוי בבית, ב-30 באוקטובר, מול ניו יורק ניקס. לילה אחד לאחר מכן, קליבלנד תצא למפגש ענק מול שיקגו, דרק רוז ופאו גאסול. ב-19 בנובמבר תגיע סן אנטוניו להתארח בקליבלנד וב-11 בדצמבר הקאבס ישחקו אצל קווין דוראנט ואוקלהומה סיטי. בלאט יצטרך להתמודד גם עם 12 משחקי חוץ מתוך 15 המשחקים של קבוצתו בין ה-12 בפברואר ל-5 במרץ.

בערב חג המולד, כרגיל, צפויה חגיגה עם חמישה משחקים. ניו יורק תפתח מול וושינגטון, סן אנטוניו תארח את אוקלהומה סיטי, לברון יחזור עם קליבלנד למיאמי, פאו גאסול ימתין עם שיקגו לאקסית לוס אנג'לס לייקרס ולקינוח, הקליפרס יארחו את גולדן סטייט.

העונה, פגרת האולסטאר תתארך לראשונה בהיסטוריה לשבוע שלם, בין ה-13 ל-19 בפברואר. המשחק עצמו ייערך במדיסון סקוור גארדן בניו יורק ב-15 בפברואר. העונה הסדירה תגיע לסיומה ב-15 באפריל.

שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי. AP
מחכים לחגוג את האליפות במשחק פתיחת העונה שלהם. ג'ינובילי, דאנקן ופארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully