וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: עמית גל עשוי לסיים את תפקידו

11.8.2014 / 23:00

המנהל הוותיק שזכה עם המועדון בשתי אליפויות, עשוי לעזוב את המועדון בשל חיכוכים פנימיים. דילייגרו במגעים מתקדמים

עמית גל מנהל הפועל גלבוע/גליל עליון. קובי אליהו
שנים ארוכות בתפקיד. עמית גל/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל ידועה בשנים האחרונות בתור אחת הקבוצות השקטות בליגת העל, אבל דווקא לפני פתיחת העונה הקרובה עשוי להתרחש זעזוע של ממש בקבוצה מגן נר: מנהל הקבוצה הוותיק עמית גל עתיד לעזוב את תפקידו. לוואלה! ספורט נודע הערב (שני) כי מעמדו של גל במועדון אינו יציב, גם בשל חיכוכים בתוך המועדון, , ואם לא יקרה שינוי, הוא עשוי לסכם עם הבעלים חיים אוחיון על עזיבה בימים הקרובים. גל העדיף שלא להגיב לידיעה.

גל בן ה-61 ידוע כאחת הדמויות הצבעוניות בכדורסל הישראלי, מי שלא חשש להביע את דעתו גם במצבים קשים. הוא החל את דרכו כעיתונאי שסיקר את הפועל גליל עליון, הפך למנהל הקבוצה בעונת 1985-6 ונשאר בה עד לשנת 2001 אז אולץ להתפטר. במשך שנתיים שימש כמנהל עירוני קרית שמונה בכדורגל, אלא שאז חזר לכדורסל לתפקיד מנהל הקבוצה של רמת השרון. בתחילת עונת 2003-4 רכש חיים אוחיון את גליל עליון, ולקח עמו את גל והשניים אף עברו בתחילת עונת 2008-9 עם הקבוצה לגלבוע. המנהל הוותיק חגג עם הקבוצה זכייה בשתי אליפויות. בנו, רז גל, הוא מנהל הפועל גליל עליון שמשחקת בליגה הלאומית.

גלבוע/גליל בונה בינתיים קבוצה צעירה לקראת העונה הבאה. המאמן ברק פלג צירף את עודד ברנדווין, איתי שגב והזרים אלכס יאנג, קינדל דייקס וג'רמייה וילסון. רפי מנקו יצטרף לקבוצה אחרי שיחתום על חוזה חדש בהפועל ירושלים וגם הסנטר המתאזרח דיין דילייגרו, ששיחק בשנים האחרונות בליגה השנייה באיטליה, נמצא במגעים מתקדמים וצפוי להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully