וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי תל אביב מול אסטרס טריפוליס בפלייאוף

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, הצהובים יחפשו נחמה מול היריבה היוונית, שהדיחה את מיינץ הגרמנית. המשחק הראשון ביוון ב-21 באוגוסט, הגומלין שבוע לאחר מכן במקום לא ידוע. ג’ורדי קרויף: ”מקווה שנארח בבלומפילד". אוסקר: "הגרלה קשה"

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, צילום מסך
מחפשים נחמה. דור מיכה/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

אחרי שספגה הדחה כואבת ממוקדמות ליגת האלופות, מכבי תל אביב תחפש נחמה ותתמודד בפלייאוף הליגה האירופית מול אסטרס טריפולס היוונית, שסיימה חמישית בליגה היוונית אשתקד והדיחה את מיינץ בסיבוב המוקדמות השלישי. היוונים עברו בסיבוב השני את רובאניימי הפינית עם ניצחון 3:5 בסיכום הכללי, ובסיבוב השלישי צלחו משוכה לא פשוטה בדמותה של מיינץ הגרמנית, עליה גברו 2:3 בסיכום הכללי ועלו בזכות שער דרמטי של פבלו פאצה בדקה ה-86, שקבע 1:3 בגומלין ומנע מהם הדחה בשל ספיגת שער בבית.

האלופה, שנותרה הנציגה הישראלית היחידה במפעלים האירופיים, שובצה לאחר החיתוך בהגרלה לקבוצה מספר של 2 של ההגרלה, מה שהשאיר מבחינתה חמש יריבות אפשריות בלבד: ספרטק טרנאבה הסלובקית, דינמו מינסק הבלארוסית, א.א.ל לימאסול הקפריסאית, היידוק ספליט הקרואטית ואסטרס טריפוליס היוונית, אותה קיבלה בסופה של דבר.

המשחק הראשון ייערך ביוון ב-21 באוגוסט והגומלין יתקיים כשבוע לאחר מכן, כאשר נכון לעכשיו עדיין לא ברור אם מכבי תל אביב תוכל לארח בארץ אחרי שאופ"א אסרה על קיום משחקים בישראל בגלל המצב הביטחוני. שלב הבתים שאליו מכוונת מכבי תל אביב ייצא לדרך ב-18 בספטמבר.

סטאיקוס ורגטיס, מאמן אסטרס טריפוליס. GettyImages
משוכה לא קלה. סטאיקוס ורגטיס, מאמן אסטרס/GettyImages

ג'ורדי קרויף אמר לספורט 2 לאחר ההגרלה: "אנחנו מכבדים את כל הקבוצות שהגיעו לפלייאוף, אני מקווה שנשחק בבלומפילד ודברים ישתנו. לא היינו ממוקדים משחק בלרנקה, אבל בואו לא נשכח מה המצב כרגע, שיחקנו מול 800 אוהדים, זה לא אותו הדבר, אבל אנחנו מבינים את המצב. אנחנו צריכים להישאר מאוחדים, להתגבר על האכזבה, כי אני חושב שבתנאים רגילים היינו עוברים".

קרויף הוסיף: "על הנייר זאת מציאות אחת ובמגרש זאת מציאות אחרת, אנחנו צריכים להתרכז במטרה, להיות ממוקדים, להתרכז בשני המשחקים, ואני מקווה שזה יספיק. אנחנו מכבדים כל יריבה, כי בכדורגל הכול יכול לקרות".

בעקבות ההגרלה אמר אוסקר גרסיה לאתר הרשמי: "זוהי הגרלה קשה נגד קבוצה יוונית שהצליחה להדיח את מיינץ הגרמנית, אחת הקבוצות הטובות באירופה ליג. כמובן שאנחנו היינו רוצים לשחק בבלומפילד, ועצם העובדה שמשחק הבית צפוי להיות משחק הגומלין ייתן לנו עוד שבוע והמצב אולי יירגע".

מאמן היריבה, סטאיקוס ורגאטי, אמר: "ההגרלה מותירה אותנו ברגשות מעורבים. היריבה שלנו טובה מאוד, אבל גם לא הכי טוב שיכולנו לפגוש. מכבי עברה לא מעט קבוצות יווניות בעבר, אבל אנחנו לא חוששים ממנה. נצטרך להתכונן בהתאם, יש לנו כמה ימים ומשחקי האימון הקרובים יעזרו לנו. אין לנו בעיה עם העובדה שהגומלין בחוץ, אם השחקנים יהיו מרוכזים, הם יעשו את העבודה כמו שעשו בסיבובים הקודמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. מגד גוזני
מבכה את היעדר הביתיות. ג'ורדי קרויף/מגד גוזני

"דרבי ישראלי" בין דאבור לרפאלוב

מפגש נוסף שיסקרן אותנו מנקודת מבט ישראלית הוא זה שבין גראסהופרס, קבוצתו של מונס דאבור, ובין קלאב ברוז', קבוצתו של ליאור רפאלוב. השוויצרים יארחו את המשחק הראשון ב-21 לחודש, הבלגים את הגומלין. טוטו תמוז ופטרולול הוגרלו למפגש לא קל מול דינמו זאגרב הקרואטית. עוד משחקים מסקרנים יפגישו בין ליון לאסטרה הרומנית, בין א.א.ל לימאסול לטוטנהאם ובין ריאל סוסיאדד לקראסנודר הרוסית.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
ינסה לעקוץ את רפאלוב. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully