וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי: "הלוואי שנצליח לעשות סנסציה"

קשר הפועל תל אביב מאמין ביכולתה של קבוצתו למחוק את פיגור ה-3:0 מול אסטנה: "בלי קשר להפרש, ננסה להיראות טוב יותר"

בצל הכאוס הניהולי בהפועל תל אביב, והאבל הכבד שנחת על המועדון עם הידיעה על מותו של ניצן שירזי ז"ל, ינסו הערב (חמישי) האדומים לשפר את מצב הרוח במשחק הגומלין מול אסטנה (20:30, ספורט 2 ואתר ספורט 1), אותו יארחו בלרנקה בשל המצב הבטחוני. אחרי התבוסה 3:0 במשחק הראשון בין השתיים בקזחסטן, להפועל תל אביב אין סיכוי רב להעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, אבל שחקניה עדיין משדרים אמונה.

"ברור שההכנה לא אידיאלית", סיפר הקשר ישראל זגורי, "אבל אנחנו באנו לכאן לעשות את העבודה. צריך להתנתק ממה שקורה בארץ וגם ממה שקרה לצערנו עם ניצן שירזי, שזה מקרה עצוב מאוד להפועל תל אביב. זה לא יהיה פשוט, זה בטוח. אבל אם לא היינו מאמינים, לא היינו מגיעים לכאן בכלל. אנחנו מאמינים ואני חושב שיש סיכוי. נצטרך לבוא ולנצח את המשחק. נעבוד יותר קשה ואני מאמין שיהיה בסדר. קודם כל ובלי קשר להפרש ננסה לנצח ולהיראות טוב יותר מהמשחק הקודם. הלוואי שנצליח לעשות סנסציה".

ישראל זגורי הפועל תל אביב מול מהראן ראדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאמין. ישראל זגורי/ברני ארדוב

זגורי נשאל עד כמה משמעותית העובדה שהמשחק נערך בקפריסין ולא בבלומפילד והשיב: "מאוד מאוד משמעותי. בעיקר בגלל הפיגור של 3:0. יכולנו לבוא בארץ עם הקהל שידחוף אותנו, במקרה שהיינו נותנים גול מוקדם וזה היה עוזר לנו מאוד. אבל אין מה לעשות, זה המצב ונצטרך להסתדר".

על הדיבורים סביב עתידו בקבוצה וההצעות מחו"ל אמר זגורי: "אני אשחק העונה בהפועל תל אביב. אני כרגע בהפועל ויש לי חוזה ואני נשאר כאן והכל בסדר. אנחנו השחקנים מנסים לא להתעסק יותר מדי עם מצב הקבוצה והסגל. רוצים רק לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולחשוב רק על המשחק הערב".

לסיום נשאל זגורי איזו הפועל תל אביב נראה העונה והשיב: "הפועל טובה, צעירה מאוד. אנחנו מקווים שנוכל להתחזק בעוד שחקנים העונה ואני מקווה שנעשה חיזוקים במקומות הנכונים. גילי ורמוט עדיין כאן ועומר עדין כאן. אולי בכלל יגיע רוכש ונצא לדרך חדשה".

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לבאר שבע יש עדיפות על פני מכבי חיפה. עומר דמארי/ברני ארדוב

שובל גוזלן יקבל היום את המקום בהרכב ויערוך את הופעת הבכורה שלו. המאמן אסי דומב יחסר את אוראל דגני המורחק בעמדת הבלם ויורחן קולין יוסט לעמדה זו. ליאור לוי יתפוס את עמדת המגן השמאלי כשאברהם צ'וקול יפתח כמגן הימני. אורי כהן יחבור לקולין במרכז ההגנה.

בעניין עומר דמארי אין הרבה חדש. דמארי העביר מסרים להנהלת הפועל תל אביב שהוא ינסה למצות את העניין האירופי עוד מספר ימים. אם לא תהיה התקדמות בינו לבין אוסטריה וינה וקבוצה אחרת לא תגיש הצעה, נראה כי דמארי יפתח במשא ומתן רשמי עם הפועל באר שבע, שלה כרגע יש עדיפות גם מבחינת המועדון עצמו שכן אלונה ברקת מוכנה לשלם עבור החלוץ הרבה יותר מיעקב שחר.

שוער הפועל תל אביב, דני עמוס. קובי אליהו
הציב אולטימטום? דני עמוס/קובי אליהו

מלבד הבעיות בהגנה, נראה שגם עם דני עמוס לא שקט. השוער לא מעוניין להתאמן תחת יום טוב טליאס, ואתמול מאמן השוערים לא אימן כלל את השוערים של הקבוצה. כרגע אסי דומב מתעקש שטליאס ימשיך בתפקיד, בעוד שאיל ברקוביץ' הבטיח לעמוס שמאמן שוערים אחר יגיע. על פי גורמים בקבוצה, עמוס הציב אולטימטום למועדון שאם לא יגיע מאמן שוערים אחר הוא יבקש לעזוב.

"בעונה שעברה תחת רן בן שמעון יום טוב עשה הכל כדי שעמוס לא יקבל צ'אנס, גם כשהגיע לו", אמר גורם בצוות המקצועי. "אבל כמובן שדני קיבל את הביטחון מרן ומהפסיכולוג וזה השתלם בסוף לכולם שראו שדני שוער מצוין שצריך בסך הכל קצת שקט. לא ברור למה יום טוב, שהסתדר וחיפה הרבה על אדל ועל בוריס בהרבה מקרים גבוליים בעבר, לא מסתדר עם דני שהוא אחלה גבר ושוער מעולה. אם הם לא יסתדרו זה לא יהיה דני שיעזוב את הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully