וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה משחקו האחרון של שרן ייני במכבי תל אביב?

15.7.2014 / 16:05

האלופה מוכנה לסנטה קולומה (21:00, אין שידור), הקפטן עשוי לעזוב בקרוב לוויטסה ההולנדית, שמאוד מעוניינת בשירותיו

ראדה פריצה (מימין), ערן זהבי, שרן ייני שחקני מכבי תל אביב באנדורה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק הפרידה? שרן ייני, משמאל, לצד ערן זהבי וראדה פריצה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני עשוי לעזוב בימים הקרובים לוויטסה ארנהם ההולנדית, וייתכן כי המשחק הערב (שלישי, 21:00) מול סנטה קולומה יהיה האחרון שלו במדי האלופה הישראלית. זה כשבועיים מתנהלים מגעים בין ייני לנציגיו לבין ויטסה, שרוצה מאוד את הקפטן, אחריו עקבה במספר משחקים של מכבי ובמשחקי הנבחרת האחרונים.

הבעיה היחידה מבחינתם היא שייני, אשר אינו מחזיק בדרכון אירופי, מחייב אותם להציע לו חוזה על סך של 350 אלף יורו נטו לפחות וזאת על פי חוקי ההתאחדות ההולנדית. מאחר שההצעה הכספית אמורה להיות לשלוש שנים, ובנוסף לדמי ההעברה שעומדים על 400 אלף יורו (סעיף השחרור של השחקן), העסקה כבר הופכת להיות בסדר גדול 1.5 מיליון יורו, לפני מס. ובכל זאת, ההולנדים מאוד בעניין, מכיוון שלדברי גורם במועדון ייני יכול לתת להם מענה לשלוש עמדות שונות על המגרש.

לוואלה! ספורט נודע שבתקופה האחרונה התלבט ייני מאוד באשר להצעה מהולנד, מכיון שהוא הגיע למעמד הכי גבוה מבחינתו במכבי תל אביב וגם תנאי השכר שלו טובים מבעבר. ובכל זאת, האתגר והרצון לטעום מליגה אחרת במערב אירופה מדרבנים גם את ייני, שעשוי כאמור לעזוב אחרי המשחק באנדורה.

ויטסה סיימה את העונה הקודמת במקום השישי בליגה ההולנדית, אך נכשלה בפלייאוף ולא הצליחה להשיג את הכרטיס לליגה האירופית. בשנתיים האחרונות משחק בקבוצה הבלם הישראלי דן מורי, ובעבר לבש את מדיה גם המגן חיים מגרלשווילי. ויטסה משמשת כקבוצת בת של צ'לסי וקולטת מושאלים מהאימפריה הלונדונית, כשאת הקבוצה מאמן כיום פטר בוס והבעלים הוא הגאורגי מראב ז'ורדניה.

קרלוס גרסיה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מרגיש טוב בישראל למרות השבוע האחרון. קרלוס גרסיה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות לקראת המשחק נגד סנטה קולומה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה שנמצאת באנדורה, קיימה אמש אימון באסטדי קומונאל בו יתקיים המשחק והמאמן אוסקר גרסיה קיים לאחר מכן מסיבת עיתונאים לאנשי תקשורת מקומיים וגם לכאלה שהגיעו מברצלונה בגלל הנוכחות שלו ושל ג'ורדי קרויף.

אוסקר אמר לקראת המשחק: "סנטה קולומה היא קבוצה טובה. יש לה הרבה שחקנים זרים טובים והיא יוצאת להרבה התקפות מתפרצות. התכוננו היטב למשחק הזה, שבעצם פותח מבחינתו את העונה מאחר שהליגה בישראל טרם החלה. המטרה שלנו כרגע היא לעבור את הסיבוב הראשון וכמו תמיד אנחנו מתייחסים רק למשחק הקרוב מחר".

בלם הקבוצה קרלוס גרסיה השתתף אף הוא במסיבת העיתונאים ותחילה התייחס למצב הביטחוני בארץ: "למרות המצב הקשה, הקבוצה התאמנה והייתה תחושה של ביטחון. אני וגם המשפחה שלי מרגישים טוב בישראל. ברגעים קשים האלה נרצה לעשות משהו שישמח את האוהדים בהם אנחנו תומכים".

באשר למשחק עצמו, אמר הבלם: "זה המשחק הראשון של העונה מבחינתנו וחשוב לנו להשיג תוצאה טובה. אנחנו תמיד מכבדים את היריבה וחייבים להיות בפוקוס כי באירופה לעולם אין משחקים קלים. אנחנו חייבים להפגין יכולת טובה על מנת להשיג תוצאה לקראת משחק הגומלין שכולנו מקווים שייערך בבלומפילד".

למרות השאיפה של שחקני ואנשי האלופה שמשחק הגומלין יתקיים בארץ, אופ"א לא תאפשר זאת בהנחה שלא יהיה שינוי דרמטי במצב הביטחוני בימים הקרובים. במכבי פנו באופן טבעי לשכנה מקפריסין גם לנוכח הקשרים הטובים שיש לג'ק אנגלידיס וג'ורדי קרויף שם. כרגע נראה כי אם המשחק ייערך מחוץ לישראל הוא יתקיים באצטדיון אנטוניס פפאדופולוס של אנורתוזיס פמגוסטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המגרש של סנטה קולומה, אנדורה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכול מוכן לפתיחת העונה של האלופה. אסטדי קומונאל באנדורה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גם באימון הערב התקשו שחקני מכבי תל אביב לזהות את ההרכב שיפתח. המאמן אוסקר גרסיה מעדיף לשמור את כולם במתח. יחד עם זה, על פי הצירופים שעשה המאמן והנסיונות שביצע לאורך הימים האחרונים, עשוי אוסקר לפתוח בהרכב הבא: חואן פאבלו, ייני, קרלוס, טיבי, יואב זיו (בן הרוש), אלברמן (אייבינדר), ראדי, זהבי, מיכה, בן חיים, פריצה.

יובל שפונגין המחלים מפציעה לא יהיה בסגל. גאל מרגוליס תורגל לא פעם כמגן ימני, אולם נראה ששרן ייני ימשיך בעמדה הזו. עמרי בן הרוש ויואב זיו נאבקים על עמדת המגן השמאלי, אבל נראה כי לבן הרוש עדיפות קלה מבחינת אוסקר. המערך המועדף על אוסקר אמור להישאר 3-3-4, כשדור מיכה וטל בן חיים אמורים לשחק בכנפיים.

(עדכון ראשון: 23:30, 14/7)

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בכורה מחודשת. אוסקר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מהראן ראדי (מימין) עם שחקני מכבי תל אביב באנדורה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
סופרים את השעות לקראת המשחק הראשון של העונה. מהראן ראדי והחברים/אתר רשמי, מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים באנדורה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
השחקנים בהכנות אחרונות/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully