וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לקובי מויאל, גוזלן הושאל להפועל ת"א

14.7.2014 / 19:00

הירוקים הצטרפו לבאר שבע במירוץ אחרי הקשר, סטנוייביץ' בודק גם מועמדים זרים. גוזלן עבר לאדומים, שחר הירש להפועל פ"ת

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה פנתה היום (שני) רשמית לקשר שריף טירספול בעונה החולפת קובי מויאל, ובכך מצטרפת לראשונה למירוץ להחתמת השחקן יחד עם הפועל באר שבע. חיפה מחפשת קשר אחורי זר, וזו הגם העדיפות של המאמן המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', אולם המצב הביטחוני כרגע לא מאפשר לה להחתים שחקן באופו מיידי, ולכן במועדון שמרו על אופציית מויאל. יש לציין כי עד כה דחה סטנוייביץ' על הסף אפשרות שמויאל יגיע בגלל שהעדיף להתחזק בקשר אחורי גבוה.

גורם במועדון אישר היום שהירוקים אכן פנו למויאל והוסיף: "זו אחת האופציות שלנו, ובנוסף אנחנו בודקים גם מספר קשרים זרים". יש לציין כי זו הפעם הראשונה שבה חיפה פונה לשחקן, המיוצג על ידי רונן וגלעד קצב. יש לציין כי לאחרונה הוצעה למויאל הצעה רשמית מהפועל באר שבע על חוזה לשלוש שנים, בעוד השחקן דרש חוזה לארבע עונות. האופציה של באר שבע עדיין לא ירדה מהפרק.

שחקן בית"ר ירושלים קובי מויאל. ברני ארדוב
דרש חוזה לארבע עונות. מויאל/ברני ארדוב

מכבי חיפה תמריא מחר בצהריים למחנה האימונים באוסטריה, ועד אז המועדון מטפל בנושא שחרור מספר שחקנים מהסגל.החלוץ שובל גוזלן הושאל להפועל תל אביב, בעוד שחר הירש הושאל להפועל פתח תקוה.

איסמעיל ריאן, שהפגין יכולת טובה מאוד במחצית הראשונה של משחק האימון אתמול נגד הפועל עפולה (1:3), יצטרף מחר לטיסה ונכון לעכשיו יחזור לסגל של הירוקים בעונה הבאה.

השלב הבא יהיה מציאת פתרון לחוזה הכבד של בויאן שראנוב וכן למעבר של אנדריי פיליאבסקי, איציק כהן, שלומי אזולאי וחן עזריאל לקבוצות אחרות. לגבי עזריאל, הצדדים מנסים להגיע לפשרה לפיה יעזוב לצמיתות. אביחי ידין ממשיך להתאמן עם השחקנים ה"מנודים" ומסרב לוותר על חלק מהחוזה שלו – כ-600 אלף דולר לשנתיים. הקשר ג'אבר עטאא, שעד השבוע שעבר היה נראה שלא יצטרף למחנה, קיבל אישור לצאת אליו לאחר שסטנוייביץ' הבין כי הוא כשיר לשחק ויחזור לפעילות בהדרגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ברקו מחכה. גוזלן/אדריאן הרבשטיין

ויש גם החתמות: המגן עלא ג'אפר שהרשים את סטנוייביץ' במשחק האימון אתמול הוחתם במועדון לחמש השנים הקרובות וקיבל הודעה כי ייצא למחנה מחר. ג'אפר תופקד אתמול כמגן שמאלי, אבל משחק גם בצד ימין וגם כבלם. הוא חתם על החוזה באמצעות סוכניו, גלעד קצב ושלומי בן עזרא. למרות שניצחה קבוצה מהליגה הלאומית, בחיפה היו מרוצים מאוד מהתפקוד של לא מעט שחקנים במשחק מול הפועל עפולה. "בניון נמצא בכושר נהדר, כולם ראו אתמול את שיתוף הפעולה בינו לבין אדריסו – חלוץ חזק עם טכניקה נהדרת שיודע לעשות הגנה ועובד בשביל הקבוצה", אמר אחד השחקנים. במועדון מרוצים גם מהיכולת של אדין צוצאליץ' שיתחרה עם מתן אוחיון על חולצת ההרכב. סטנוייביץ' מתכוון לצרף עוד שחקן אחר, קשר אחורי, וייתכן ששחקן כזה יגיע ישירות למחנה האימונים. חיפה החלה בשלב של גישושים בנוגע למספר מועמדים, ובימים הקרובים תתקבל החלטה לגבי אחד מהם.

מכבי חיפה הודיעה הבוקר כי מכרה כבר קרוב ל-8,000 מנויים. ביום שישי הקרוב תפתח הקבוצה את המכירה לקהל הרחב.

לאחר שבימים האחרונים פורסם שהמנודים לא קיבלו שכר, היום התברר כי אביחי ידין קיבל מהמועדון את שכר חודש יוני. יתר המנודים עדיין מחכים לשכרם.

עדכון ראשון: 11:48

אצטדיון סמי עופר בחיפה. אדריאן הרבשטיין
8,000 מינויים עוד לפני המכירה לקהל הרחב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully