וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.6

לאלאנה בליברפול, לוק שואו חתם ביונייטד, סוקוליני בסיטי. בארסה חלוקה לגבי סוארס, ארסנל מקדמת את צירופו של קואדרדו, מוריניו רוצה לגנוב לה את אובמיאנג. כל השמועות וההעברות

מאמן אייאקס, פרנק דה בור. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
השוער נשאר. דה בור/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

העברות

* לוק שואו חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד לארבע שנים. הוא יעבור לאולד טראפורד מסאות'המפטון תמורת כ-34 מיליון ליש"ט ויקבל כ-160 אלף ליש"ט לשבוע.

* עוד כוכב נפרד מסאות'המפטון: הקפטן אדם לאלאנה נמכר לליברפול תמורת 25 מיליון ליש"ט ועובר היום את הבדיקות הרפואיות. לידיעה המלאה

* ברונו סוקוליני, קשרה בן ה-21 של ראסינג קלוב מארגנטינה, הגיע לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי. על פי הדיווחים בארגנטינה, ראסינג תקבל עבורו 3 מיליון ליש"ט מאלופת אנגליה.

* סוונסי הודיעה רשמית על החתמתו לארבע שנים של בפטימבי גומיס, חלוצה של ליון בחמש השנים האחרונות. השחקן בן ה-28, שגם הופיע 12 פעמים במדי נבחרת צרפת, הגיע בהעברה חופשית וחתם לארבע שנים.

* חצי שנה אחרי שמנהלת הליגה הצרפתית הפילה את העסקה ברגע האחרון, ליל הצליחה להחתים לארבע שנים את סבסטיאן קורשיה, המגן/קשר הימני של סושו. השחקן בן ה-23 חתם על חוזה עד 2018, קבוצתו קיבלה כ-2 מיליון יורו.

* קייל לאפרטי, 27, החלוץ הצפון אירי שכיכב עם 11 שערים במדי פאלרמו ועזר לה לחזור לליגה הבכירה באיטליה, חתם לשלוש שנים בנוריץ' וינסה לסייע לה לשוב לפרמיירליג.

* הקיצוני הספרדי לואיס אלברטו (21) הוצג במלאגה, אליה הושאל לעונה אחת מליברפול.

* שוערה הצעיר של אייאקס, מיקי ואן דר הארט, האריך את חוזהו במועדון ההולנדי עד 2016.

* הקשר אדריאן גונסאלס עזב את ראיו וייקאנו וחתם על חוזה לשנתיים באלצ'ה.

* פאבלו הרננדס עזב את קבוצתו אוהיגינס כדי לחתום לארבע בשנים בסלטה ויגו.

לוק שואו שחקן מנצ'סטר יונייטד. הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, צילום מסך
ברוכים הבאים לתיאטרון החלומות. לוק שואו/צילום מסך, הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

שמועות

* למרות ההשעיה הארוכה, הרצון של ברצלונה להנחית את לואיס סוארס עומד בעינו. על פי דיווח ב'אס', גורמים בהנהלה של בארסה חוששים שהחתמה שלו תיפגע בתדמית של המועדון, אך לואיס אנריקה לא מתכוון לוותר עליו ומוכן לשלם עבורו 50 מיליון ליש"ט, 20 מיליון פחות מהסכום שליברפול דורשת.

* ברצלונה לא מתכוונת לעצור אצל סוארס: על פי דיווח ב'ספורט' הקטלאני, היא שיפרה את ההצעה על מרקיניוס, ומוכנה לשלם לקבוצתו הנוכחית פריס סן ז'רמן 40 מיליון יורו.

* איברהים אפלאי עוזב את ברצלונה ונמצא ככל הנראה בדרך למארסיי. ההולנדי לא בתוכניות של לואיס אנריקה לעונה הבאה.

* אינטר הגיעה לסיכום עם הקשר הצרפתי יאן אמווילה, אך העסקה עדיין לא הושלמה מכיוון שקבוצתו רובין קאזאן לא הצליחה לסכם עם הקשר האלג'יראי ספיר טיידר, שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* בצרפת טוענים כי ז'וזה מוריניו שוקל לנסות לצרף את חלוץ דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, שמועמד גם לארסנל.

* על פי דיווחים באיטליה קשר פיורנטינה ונבחרת קולומביה חואן קואדרדו בדרך לארסנל. סוכנו ייפגש בשבוע עם בלונדון עם ראשי התותחנים בנסיון להגיע להסכם.

* 'דיילי אקספרס': ארסנל מציעה 21 מיליון ליש"ט עבור קשר באייר לברקוזן ונבחרת גרמניה לארס בנדר. בנדר ה-25 אמנם חתם רק באוקטובר על הארכת חוזה, אך עשוי לעבור תמורת הסכום המתאים.

*דייויד מויס הגיע לאיסטנבול לשיחות עם ראשי גאלאטסראיי בכדי לחתום במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מריו באלוטלי שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
נשאר באיטליה? באלוטלי/GettyImages

* אחרי הספקולציות הרבות על עתידו, נראה שחלוצה של נבחרת איטליה ומילאן, מריו באלוטלי, לא יגיע לארסנל. סגן הנשיא של הרוסונרי אדריאנו גליאני הודיע כי החלוץ הסורר יישאר במועדון.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד נחושה להחתים את ארתורו וידאל ומתכוונת להציע ליובנטוס סכום של 30 מיליון ליש"ט.

* ווסט ברומיץ' ואברטון מתחרות על שירותיו של הכישרון הצעיר של מנצ'סטר סיטי, ג'ק רודוול. הקשר יעזוב את התכולים בעקבות צירופו של פרננדו מפורטו.

* דיווח ב'סקיי איטליה': אתלטיקו מדריד העבירה הצעה רשמית לאינטר בנוגע לחלוץ בן ה-21 מאורו איקרדי.

* ליל מחפשת מחליף לסלומון קאלו וייתכן שהקבוצה תצרף את אנדרה אייוו הגנאי של מארסיי. ב"אקספרס" טוענים שמנצ'סטר יונייטד וליברפול מנהלות מאבק כדי להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully