וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג’יימס ניצל את אופציית היציאה מחוזהו במיאמי

לפי הדיווחים, סוכנו הודיע לראשי מיאמי שהוא מממש את האופציה להשתחרר. בין המועמדות לקלוט אותו אם לא יחתום על חוזה חדש בהיט: קליבלנד, יוסטון, שיקגו והלייקרס

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
בחר לצאת מהחוזה. ג'יימס/GettyImages

דיווחים בארצות הברית טוענים שסוכנו של לברון ג'יימס הודיע היום (שלישי) למנהלי מיאמי שהשחקן החליט לממש את אופציית היציאה מהחוזה. ל-MVP לשעבר הייתה אופציה להודיע לקבוצה על עזיבה עד ל-30 ליוני, ולפי הדיווחים הוא עשה זאת היום ובכך וויתר על משכורת של 20 מיליון דולר לעונה הבאה.

השחקן הודיע אחרי ההפסד לסן אנטוניו בסדרת הגמר שהוא מתכוון לקחת חופשה ואז יחליט האם הוא ממשיך בהיט או לא וכן הוא אמר שהוא מקבל את האפשרות להיות ללא חוזה כמו שהיה ב-2010 אחרי שעזב את קליבלנד.

בארה"ב מעריכים: לברון בכל זאת יישאר במיאמי

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יאמן את לברון ג'יימס שנה הבאה? בלאט/ברני ארדוב

בין המועמדות להחתים את קינג ג'יימס ניתן למצוא את קליבלנד של בלאט, יוסטון עם עמרי כספי, שיקגו והלייקרס. אחת הדרכים שבמיאמי ינסו לשכנע אותו להישאר נוגעת לפן הכלכלי, שכן לפי החוזה שנחתם בין הליגה לשחקנים הוא יוכל להרוויח במיאמי 127.7 מיליון דולר לחמש עונות, לעומת זאת בקבוצות אחרות יוכל לחתום על חוזה של 94.8 מיליון דולר לארבע שנים בלבד.

בארצות הברית כבר חישבו ומצאו שאם לברון אכן ינחת בקבוצה השלישית בקריירה שלו, הוא יהיה היחיד שזוכה לפחות 4 פעמים בתואר ה-MVP ומחליף יותר משתי קבוצות, פרט לווילט צ'מברליין. קארים עבדול ג'אבאר שהוכתר 6 פעמים שיחק בשתי קבוצות בלבד, וכך גם מייקל ג'ורדן שהוכתר 5 פעמים. ביל ראסל שזכה 5 פעמים גם הוא נשאר נאמן לקבוצה אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully