וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אריאל הרוש יהיה השחקן הכי חשוב בעונה הבאה"

21.6.2014 / 20:22

ביקורת בבית"ר ירושלים על הכוונה לקצץ בשכרו של השוער. טביב ייפגש עם חנן ממן עם חזרתו לארץ, מאמצים לשכנע את אויאמה להגיע לישראל

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
הפערים הכספיים ייסגרו? ממן/GettyImages

בבית"ר ירושלים מחכים לחזרתו של אלי טביב מארצות הברית בימים הקרובים כדי לקדם עניינים מול מספר שחקנים ואנשי הצוות המקצועי. לפני נסיעתו נפגש טביב עם חנן ממן אך מאז נוצר נתק בין הצדדים בשל הפערים הכספיים. עם חזרתו של טביב לארץ הוא אמור להיפגש עם השחקן ולהגיש לו הצעה כספית על מנת לנסות ולסכם לעונה הקרובה. במידה וממן לא יגיע, בית"ר תמתין לנסות ולצרף את אחד מצעירי מכבי תל אביב - בן רייכרט או משה לוגסי, כאשר העדיפות של מנחם קורצקי היא לרייכרט.

בקבוצה החלו להיכנס ללחץ בימים האחרונים בשל העובדה שמספר שחקנים אותם ציפו לראות בקבוצה אינם ממהרים להגיע. בנוגע לחלוץ האסטוני, הנריק אויאמה נעשים מאמצים גדולים לנסות ולשכנע אותו כאשר גם סוכנו הפיני ג'ון לינדבלום, שבתחילה חשש מירידה מקצועית עבור השחקן כבר אינו מתנגד להגעתו לישראל. בבית"ר אמרו כי מספר סוכנים ישראליים השפיעו על השחקן, ליכלכו על בית"ר והציעו לשחקן וללגיה ורשה סכומי כסף בכדי לחבל בעיסקה אך אמרו כי "לא נתחנן לאף אחד. נשכנע אותו שהרושם שקיבל על ישראל מוטעה ואם בימים הקרובים לא נקבל תשובה חיובית, נמשיך הלאה".

הדאגות הכי גדולות של מנחם קורצקי כרגע הם בלם וקשר אחורי. בבית"ר הגישו הצעות למספר בלמים אך עדיין לא ברור מה הסיכויים שיגיעו לארץ. במידה והזרים להם הוגשו הצעות ישיבו בשלילה במועדון לא ויתרו על אופציית אנדריי פיליאבסקי ועם חזרתו של אלי טביב לארץ הוא צפוי להיפגש עם נציגו של השחקן בוריס נורמן ולפתוח עימו במו"מ. גם עם זאב חיימוביץ' עדיין ישנם פערים כספיים אך במועדון מאמינים שהוא יירד בדרישותיו ויצטרף למועדון.

במועדון ימתינו לתוצאות הוועדה למעמד השחקן בנוגע ללידור כהן. תנאיו של השחקן סוכמו מול המועדון וכל שנותר הוא לראות איזה סכום יידרש עבורו כדמי השבחה כאשר במידה ויהיה מדובר בסכום של מיליון ש"ח ומעלה יצטרך אלי טביב להחליט אם הוא הולך על העיסקה או שמוותר. להתפתחויות בנושא אויאמה ולידור כהן תהיה השפעה גם על אפשרות צירופו של תומר סוויסה למועדון. בבית"ר אמרו כי "לא יצטרפו 12-13 שחקנים, יצטרפו 6-7 איכותיים שישדרגו את הקבוצה וצעירים יוכלו להשתפשף על ידם. שחקנים כמו דסה, כחילה, אצילי וזיקרי הלכו לאיבוד שנה שעברה בגלל שלא היה תכנון ולא הייתה דרך. הפעם הם יהיו חלק מהדרך".

בנוגע לאריאל הרוש, ישנה ביקורת גדולה גם בקרב השחקנים על הרצון לקצץ לשוער כ-50 אחוז משכרו. שחקנים בקבוצה אמרו: "בסגל שיש כאן אריאל הרוש השחקן הכי חשוב בקבוצה. הוא הכי מנוסה, עבר הכל בבית"ר, קפטן ושוער נבחרת, אין אף שחקן ישראלי בקבוצה שמתקרב למעמד הזה. חייבים לעשות הכל כדי לפתוח איתו דף חדש ולא מלחמה, אי אפשר שכל מי שגדל כאן או מחובר לכאן מתייחסים אליו כאל לא רצוי. מי שמנהל את העניינים צריך לעצור ולדעת להשאיר שחקנים כאלה, כמו גם את שי חדד אחרת גם האוהדים עוד יבכו על זה בעתיד".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"השחקן הכי חשוב בקבוצה". הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully