וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל עליון: ברק פלג מונה למאמן

20.6.2014 / 17:37

שחקן העבר עובר לקדמת הבמה אחרי ארבע שנים כעוזר: "מאמינים ביכולותיו". חיים אוחיון יישאר, הסגל ייבנה מחדש

ברק פלג עוזר מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון (מימין) לצד ליאור ליובין. קובי אליהו
זוכה להזדמנות. פלג, מימין/קובי אליהו

אחרי ארבע עונות כעוזר, ברק פלג עובר לקדמת הבמה. פלג מונה היום (שישי) באופן רשמי למאמן הפועל גלבוע גליל עליון, ויירש את שרון דרוקר, שעזב לטובת חוזה במכבי ראשון לציון. שחקן העבר יאמן את הקבוצה הצפונית בעונה הקרובה וינסה להצעיד אותה להישגים, אחרי ההעפלה לרבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה. פלג יהיה העוזר השני במקודם למאמן המאמן הראשי בקבוצה בשנים האחרונות, לאחר שליאור ליובין ביצע מעבר דומה ואף שימש כמאמן ראשי לצידו של פלג. יו"ר גלבוע גליל עליון, ירון אוחיון, אמר לאחר ההחתמה: "שמחים להמשיך במסורת של מאמנים שצומחים בתוך המועדון, אנו מאמינים ביכולותיו של ברק שמתאים לרוח ולערכי המועדון. הגיע הזמן לתת לו את המושכות".

מאז סיום העונה עתידה של גלבוע/גליל היה בערפל. חיים אוחיון סיים את חוזהו עם המועצה האזורית גלבוע וכן הספונסר הראשי אלטשולר שחם הודיע על סיום ההתקשרות עם המועדון. אחרי לחצים ומגעים ארוכים החליט אוחיון להמשיך בהתקשרות, במתכונת מצומצמת במעט, והצעד הראשון היה מינויו של פלג. הקבוצה תיפרד כמעט מכל שחקניה מהשנים האחרונות, כשעמית שמחון ונמרוד טישמן, שעליהם הייתה מבוססת העונה, מבוקשים מאוד במספר קבוצות בליגת העל.

לפלג בן ה-42 עבר עשיר כשחקן בליגת העל. הוא החל את דרכו בכדורסל מקצועני רק בגיל 22, לאחר שירות קרבי מלא בסיירת מטכ"ל, והצטרף להפועל צפת בליגת העל. בין 1996 ל-2000 שיחק פלג במכבי רעננה, עימה היה שותף להצלחות רבות ושם גם שיתף פעולה כשחקן עם שרון דרוקר, שהפך לימים למאמן הראשי לצידו. פלג שיחק במשך שנתיים בהפועל ירושלים, משם המשיך לעונה אחת בהפועל גליל עליון, וסיים את הקריירה בעירוני נהריה ב-2010 בעירוני נהריה, במדיה שיחק על פני שתי קדנציות שונות (מ-2003 עד 2008 ומ-2009 עד 2010). בטווח שיחק במשך עונה אחת בהפועל גלבוע גליל עליון בגלגולה הקודם, כשנקראה הפועל גלבוע/עפולה. בקיץ 2010 תלה את הנעליים ומיד החל בקריירת האימון, כאמור כעוזר תחת ליאור ליובין בהפועל גלבוע גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully