וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי: "כולם צריכים להירגע. לא צריך לבנות מחדש"

צפו בנשיא מיאמי מגיב לשמועות ולביקורת בנאום: "נעשה מה שאפשר כדי להשאיר את השלושה. זה עסק קשה, צריך להישאר יחד"

פט ריילי נשיא מיאמי היט. Stephen Dunn, GettyImages
מכניס את הדברים לפרופורציות. ריילי/GettyImages, Stephen Dunn

נשיא מיאמי היט פט ריילי התייחס הלילה (חמישי) לעתיד של הקבוצה, ואמר במסיבת עיתונאים: "אני עצבני!", כשהוא מתייחס לכל השמועות על עזיבת כוכבי הקבוצה וההספדים על סוף עידן בהיט. ריילי אומר שהוא אופטימי ולא מאמין שכריס בוש, לברון ג'יימס ודווין וויד יממשו את האופציה שלהם לעזוב, על אף שיש להם כזו אפשרות בחוזה שלהם.

ריילי נפגש עם שלושת השחקנים ביומיים האחרונים, אחרי שאיבדו את האליפות לסן אנטוניו, וטוען שהוא והבעלים מיקי אריסון "יעשו כל מה שנדרש" כדי להשאיר את השלושה במיאמי. כמו כן, ריילי הכניס את הדברים לפרופורציות, כשהוא מזכיר את ההישגים הגדולים של הקבוצה שלו: ארבעה גמרים רצופים, ושתי אליפויות.

צפו בנאום של פט ריילי

"כולם צריכים להירגע", אמר ריילי, "האוהדים, השחקנים, התקשורת. העסק הזה קשה, צריך להישאר ביחד אם יש לך את האומץ, ולא לברוח בדלת הראשונה שנפתחת לך... אני בליגה הזאת 45 שנה, ראיתי שושלות, ראיתי קבוצות גדולות. ארבעה גמרים רצופים, זה קרה רק שלוש פעמים בעבר. הלייקרס של שנות השמונים, חמש אליפויות ב-12 שנים. מה זה אומר? ששבע פעמים הם לא זכו באליפות... אז השנה השחקנים לא רצו, ולא ניצחו, עכשו צריך להתמודד עם זה".

ריילי יודע ש"זו השנה הרביעית שלנו, עם ארבעה גמרים, עם שתי אליפויות, ומהיום הראשון ועד האחרון זה היה כמו מופע בברודוויי, כך שנגמר הכוח. לא צריך לבנות מחדש, אלא לצייד מחדש". על העייפות של שחקני מיאמי: "מבין את זה, לא מקבל את זה. אולי הם לא ידעו להכין את עצמם לארבעה שנים עם גמר... ראיתי את העייפות המנטלית".

הנשיא סיכם ואמר ש"יש להם את הזכות לממש אופציות אחרות, ואני מבין למה לברון צריך לחשוב על זה", ציין ש"אני אתפלא מאוד אם דווין וויד לא יהיה כאן בשנה הבאה", והוסיף ש"נכון, לא היו חיבוקים אחרי ההפסד בגמר, לא היו היי-פייב, רק חבורה של אנשים שמסתכלת לצדדים ומביטה סביבה ומחפשת לראות מי יקום ויתייצב. ברגעים כאלה זה הזמן להסתכל על עצמך ולהגיד, היי, מה אני יכול לעשות כדי לחזור בשנה הבאה ולשפר את הקבוצה?".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully