וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קובי מויאל שוב סירב לפניית המועדון. דור מלול מועמד

19.6.2014 / 14:04

הקשר קיבל פניה שנייה בתוך חודש: "יגיע אם יחליט לחזור לישראל". שחקן בית"ר עשוי להגיע ללא קשר לראלי או ורטה

קובי מויאל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתעקש לא לשוב לישראל. מויאל/ברני ארדוב

חודש אחרי שפנתה לקשר שריף טירספול בעונה שעברה קובי מויאל ונתקלה בסירוב, הפועל באר שבע פנתה שוב לקשר, אך הוא עדיין מתעקש שלא לשוב לישראל. מויאל, שעל הפניה אליו פורסם בוואלה! ספורט, סירב רק בחודש שעבר להצעה של האדומים. במקביל, המועדון מנהל מגעים עם המגן-קשר דור מלול, שעשוי להגיע ללא קשר לעוז ראלי או עופר ורטה, שעליהם מתנהל משא ומתן בנפרד. המטרה של באר שבע היא לצרף עד האימון הפתוח שייערך ביום שני הקרוב לפחות שחקן אחד נוסף, שיחבור לשלומי ארבייטמן. גם רועי גורדנה עדיין מועמד.

לוטם זינו, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע מסרבת לשחרר. לוטם זינו/ברני ארדוב

נציגי הקשר לוטם זינו, גלעד קצב ואדם קידן, הודיעו להנהלת הקבוצה כי הקשר לוטם זינו מחזיק בהצעה מקבוצה ת'ון השוויצרית, אולם אלונה ברקת סירבה לשחררו. ברקת דרשה תחילה 200 אלף יורו תמורת השחקן, אך ההצעה שהוגשה הייתה נמוכה יותר. היום אמור הקשר להגיש למועדון הצעה משודרגת, אך במועדון טוענים כי כעת הוחלט שלא לשחררו גם במחיר שננקב תחילה. זינו מסיים חוזה בתום העונה והצדדים מנהלים משא ומתן במטרה להחתימו על חוזה חדש. "ברגע שהתגלעו קצת פערים, היה ברור שהשחקן יציג גם הצעות אחרות", אמרו במועדון. בסביבתו של הקשר אמרו אתמול: "כבר חודשיים אנחנו מנהלים משא ומתן וההצעה לא עולה. מציעים לו 70 אלף דולר בבאר שבע. אם אלונה ברקת לא רוצה לשחרר אותו, אז שיישאר במועדון ובינואר ילך בחינם".

החלוץ שלומי ארבייטמן צפוי לחתום רשמית בקבוצה לאחר שישוב מבלגיה. הקבוצה תקיים את האימון הפתוח המסורתי ביום שני, כשעוד קודם לכן תיערך מסיבת עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully