וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "טייריס נתן את אחת ההצגות הגדולות שראיתי"

מאמן מכבי ת"א פרגן לגארד שלהט מול חיפה ועקץ: "רק בישראל יש סדרה לא אי זוגית". פרנקו: "לא הופענו בחצי הראשון"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עונה בלבד אחרי שהפסידה למכבי חיפה את האליפות עם הפסד ברוממה, עשתה הערב (ראשון) מכבי תל אביב צעד גדול מאוד לקראת תואר האליפות עם ניצחון חוץ 77:81. בדיוק כמו בפיינל פור של היורוליג, ה-איש של אלופת אירופה היה טייריס רייס שקלע שיא עונתי של 30 נקודות והוליך את הצהובים לניצחון הזה כמעט לבדו. חיפה קיבלה תרומה משמעותית מרנדל (27) ודונטה סמית' (29), אבל מלבד שני הזרים שלה אף אחד לא הופיע למשחק הזה. כעת, חיפה תצטרך לעשות את הבלתי ייאמן ולנצח בחמש הפרש ומעלה ביד אליהו במשחק הגומלין ברביעי כדי לשמור על תארה.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב עם גיא פניני. קובי אליהו
הצגה ענקית שלו. ריייס חוגג עם פניני/קובי אליהו

יש לציין שבמהלך כל המשחק נזרקו חפצים מצד שני הקהלים אל הפרקט. ארבע דקות לסיום נזרקה כוס שתייה מיציע אוהדי מכבי תל אביב לעבר הפרקט וחלפה סמוך לראשו של מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. לאחר המשחק כ-50 אוהדי מכבי תל אביב נתקעו מחוץ לרוממה אחרי שבאוטובוס שהיה אמור להחזיר אותם לתל אביב היה חשש מאוהדי חיפה ועזב את המקום.

טייריס רייס להט - מכבי ת"א עלתה ל-0:1 מול מכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לתואר משולש. בלאט/קובי אליהו

דיוויד בלאט, מאמן הצהובים היה זהיר בסיום למרות הניצחון: "אף פעם לא סיכמתי משחק בחצי. חיפה קבוצה מצוינת כפי שאמרתי לפני המיני סדרה, רק בישראל יש סדרה שהיא לא אי זוגית, חיפה קבוצה סופר מאומנת וסופר כשרונית שהגיעה לכאן בזכות לחלוטין, שתי הקבוצות הכי טובות בארץ שיחקו היום משחק קשה ונוקשה וטוב וכולם קיבלו את התרומה שלהם על המשחק של היום".

בלאט הוסיף: "אני לא זוכר מתי היה הפיינל פור, עברנו מאז כמה דברים, אנחנו נצטרך לחכות עד סוף השנה כדי ליהנות ממה שהיה למרות שחגגנו בדרך. אנחנו ידענו גם אז ואני יודע גם היום שהאליפות זה הלחם והחמאה של מכבי תל אביב".

על ההצגה המופלאה של טייריס רייס, אמר בלאט: "לגבי טייריס, זה היה אחת ההצגות היותר גדולות, ואימנתי כמה רכזים גדולים. הוא לא נופל מהם, כשהוא יחד עם יוגב אנחנו עוד יותר גדולים".

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איזו הצגה. טייריס רייס/ברני ארדוב

טייריס רייס, שהוליך במו ידיו את מכבי לניצחון הזה: "זה היה קרב גדול, ידענו מה יהיה כאן, לצאת עם הניצחון זה מה שרצינו. רצינו הפרש יותר מ-4, אבל הכי חשוב שניצחנו. היינו צריכים לנצח, זה לא משנה כמה כל שחקן קולע, כל עוד שאנחנו עושים את הפעולות הנכונות כדי לנצח משחקים, זה מה שחשוב בסופו של דבר. כל מה שאני עושה לא יכול להיות אפשרי בלי הקבוצה. אני לא אדבר על עצמי בשום סיטואציה, בלי 12 השחקנים והצוות המקצועי זה לא היה עובד".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
יגיע ליד אליהו עם פיגור/קובי אליהו

דני פרנקו, מאמן מכבי חיפה אמר בסיום: "אנחנו היינו קרובים בחצי השני, באנו לפה ומאוד רצינו לנצח את המשחק, כנראה שהרבה זמן לא שיחקנו נגד מכבי תל אביב אינטנסיבית כזאת כי לקח לנו 20 דקות להבין מעבר למה שאנחנו יודעים. לשחק נגד מכבי ולנצח את מכבי זה דורש ממך הרבה יותר, בטח כשמכבי משחקת בצורה כזאת, ובטח כששחקנים מתעלים בשתי הקבוצות".

"איך ששיחקנו בחצי הראשון לא היינו מגיעים לפה בכלל. ההפקה והטקס, הכל טוב ויפה, אבל לא שמרנו. עברו אותנו בקלות, פעם אחרי פעם, אז אוקיי יש כישרון במכבי, ויכול להיות שיעברו אותך מדי פעם אבל לא היינו שם, ברכות שהצגנו למכבי תל אביב היה קל ועל זה חבל לי. לא יכולים לשחק כמו ששיחקנו בחצי הראשון לא נגד מכבי תל אביב, לא נגד נס ציונה ולא נגד הפועל ירושלים, היה מי שלימד אותנו לקח ונבוא לעשות עבודה יותר טובה לאורך 40 דקות. אנחנו מאוכזבים אבל יש קבוצה בצד השני עם רצונות ויכולות".

בריאן רנדל שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רק הוא וסמית' הופיעו. בריאן רנדל/קובי אליהו

בריאן רנדל נתן משחק גדול בחיפה, אבל הוא ודונטה סמית' היו לבד במערכה. הפורוורד אמר בסיום: "אין לי מה לומר, סיכמתם את זה נכון, הגענו למרחק פגיעה והשווינו כמה פעמים, אבל הם קלעו כמה סלים גדולים, זה מה שהם עושים כל העונה. אנחנו יודעים שהם קבוצה גדולה, והיינו חייבים לקלוע יותר טוב. כבר שיחקנו מחציות גרועות יותר פה, אבל היום באנו נאיביים מדי והרגשנו יותר מדי בנוח, לא שיחקנו מספיק טוב כדי להפעיל עליהם את הלחץ. נתנו להם מה שהם רצו לעשות ולא ביצענו את מה שאנחנו צריכים לעשות בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully