וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים צימקה ל-2:1 את סדרת חצי גמר מול חיפה

האדומים נמנעו מהדחה בסוויפ וניצחו 63:70 בזכות התעלות גדולה של ברייסי רייט (25 נקודות) וג'וש דאנקן (18). סמית' לא תפקד

פורוורד הפועל ירושלים ג'וש דאנקן (ימין) מול שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו (שמאל). יוסי ציפקיס
התעלה בזמן. ג'וש דאנקן מול מול קוז'יקרו/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים חזרה לחיים. דווקא כשהיא חבולה, מוכה וכואבת, כשהיא חסרה את ליאור אליהו וארטיום פרחוסקי הפצועים וניצבת בפני עוד הדחה מוקדמת ומפתיעה, הקבוצה מהבירה התעוררה וניצחה היום (שישי) את מכבי חיפה כדי לצמק ל-2:1 את סדרת חצי גמר הפלייאוף. האדומים נהנו ממשחק מצוין של ברייסי רייט, שאחרי משחק חלש ואחוזי קליעה נמוכים במשחק האחרון ברוממה, התעלה בגדול וסיים עם 25 נקודות. ג'וש דאנקן הוסיף 18 ואדם אריאל, שבאופן חריג קיבל דקות משחק ממושכות, החזיר במשחק לחימה גדול והגנה מרשימה. ירושלים מצילה, לפחות לעת עתה, את העונה שלה, ואולי תצליח אפילו לחזור למלחה למשחק חמישי.

המשחק הבא ייערך באולם רוממה, וחיפה תנסה להתאושש ולהשלים את העבודה. לשם כך, היא תזדקק ליכולת טובה בהרבה של דונטה סמית', שאמנם סיים עם 11 נקודות, אך נראה אנמי ואיבד כדור קריטי. טרנס רודריק ואדריאן הנינג הוליכו את רשימת הקלעים של חיפה עם 12 נקודות כל אחד.

גארד מכבי חיפה מורן רוט. יוסי ציפקיס
סוויפ היסטורי כבר לא יהיה. רוט מול קיצ'ן/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם שלשות של דאנקן ורודריק. דאנקן הוסיף עוד שלשה וירושלים רצה ל-3:12. הנינג צימק ל-17:10 לירושלים אחרי אסיסט של דונטה סמית'. ההתקפה של חיפה לא עבדה גם בהמשך הרבע, והנינג החטיא עם סיום רבע. 11:17 לירושלים עם הכניסה לרבע השני. דאנקן הגיע ל-10 נקודות אישיות בפתיחת הרבע השני, ואילו דונטה סמית', שלא הגיע למשחק עד שלב זה, החטיא ברשלנות ליי אפ במתפרצת. חיפה לא ויתרה כל כך מהר, וסלים של הנינג ורנדל קיזזו ל-22:17. שלשה גדולה של דגן יבזורי הורידה ל-25:24 בלבד לירושלים. המאבק על כל סל וסל נמשך, כשכל קבוצה מגרדה נקודה לפה ולשם. בירידה להפסקה ירושלים הוליכה 27:28.

ברייסי רייט פתח את הרבע השלישי עם ארבע רצופות, והגיע ל-13 נקודות אישיות. הלפרין לא מצא את היד, החטיא שתי שלשות רצופות וחיפה השוותה ל-34:34, חמש דקות לסיום הרבע. אדם אריאל עם כניסה נהדרת סיים בסל ועבירה, והחזיר את ירושלים ליתרון 36:37, אך רודריק ענה בארבע רצופות במתפרצת, וסל של יבזורי העלה את חיפה ל-39:42. הלפרין התעורר וקלע שלשה שהורידה את ירושלים ביתרון 44:46 לקראת פתיחת הרבע הרביעי. חיפה השוותה בפתיחת הרבע, אך לא ניצלה את ההחטאות של ירושלים כדי לעלות ליתרון. רוט דייק שלוש פעמים רצוף מהקו, אך אדם אריאל המצוין דייק מהצד השני גם הוא פעמיים, והשווה ל-53:53 ארבע וחצי דקות לסיום. בשלה זה ברייסי רייט לקח אחריות, קלע כמה סלים גדולים והעלה את ירושלים ל-56:59. שלשה ענקית של יבזורי הורידה ל-61:59, אך קיצ'ן חטף ודייק פעמיים מהקו. רוט ענה בשלשה ועבירה, אך החטיא את הבונוס מהקו.סמית' החטיא זריקת עונשין קריטית, רייט לקח את הריבאונד ונשלח לקו וירושלים הובילה 63:67, חצי דקה לסיום. סמית' ביצע צעדים, וירושלים הבטיחה ניצחון 63:70 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פורוורד מכבי חיפה דונטה סמית' (ימין). יוסי ציפקיס
משחק חלש שלו. סמית' עם אריאל/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ברייס רייט 25 (11 מ-16 לשתיים, 0 מ-3 משלוש), ג'וש דאנקן 18 (7 ריבאונדים), יותם הלפרין 11 (2 מ-9 מהשדה, 6 ריבאונדים), אדם אריאל (20 דקות) ודרווין קיצ'ן (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 6 כל אחד, רונלד דופרי 4. יניב גרין שותף ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: אדריאן הנינג וטרנס רודריק 12 כל אחד, דונטה סמית' 11, דגן יבזורי ומורן רוט 8 כל אחד, בן רייס 3. עידו קוז'יקרו שיחק ולא קלע.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו (ימין) עם מורן רוט (שמאל). יוסי ציפקיס
פרנקו מתדרך את רוט/יוסי ציפקיס
פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
ירושלים הסתדרה בלעדיהם. אליהו ופרחוסקי/יוסי ציפקיס
פורוורד הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. יוסי ציפקיס
פתיחה חזקה. דאנקן/יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל ירושלים באולם מלחה. יוסי ציפקיס
אוהדי ירושלים הביעו תמיכה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully