וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן: "על פי כושרי אני ראוי להיות ב-11 של ארה"ב"

כוכב הנבחרת האמריקאית תקף את קלינסמן אחרי ניפויו המפתיע: "הייתי אחד השחקנים הטובים במחנה האימונים"

יורגן קלינסמן מאמן נבחרת ארצות הברית עם לנדון דונובן. AP
לא סולח לקלינסמן. דונובן/AP

יורגן קלינסמן, מאמן נבחרת ארצות הברית, הדהים ממש לפני פתיחת המונדיאל והודיע לשחקן הכי גדול של נבחרתו בכל הזמנים, לנדון דונובן, כי הוא לא יהיה בסגל הנבחרת שתטוס למונדיאל בברזיל. הניפוי של דונובן גרר אחריו הרבה מאוד ביקורות ותהיות וזמן קצר אחרי ההחלטה התמוהה של מאמנו, גם דונובן עצמו הגיב להשארתו מחוץ לסגל.

כוכב לוס אנג'לס גלאקסיס שרשם 156 הופעות ו-57 שערים במדים הלאומיים של ארה"ב, טוען שהציג יכולת טובה מאוד במחנה ההכנה לקמפיין והביע פליאה על ההחלטה של קלינסמן. בראיון שנערך עמו לאחר ההחלטה, אמר דונובן: "אני חושב שאם אני נשפט רק לאור מה שקרה במחנה האימונים, אז אין ספק שמגיע לי להיות בברזיל". דונובן הוסיף: "אני חושב שהייתי אחד השחקנים הכי טובים במחנה האימונים. אם לא היה מגיע לי לקבל זימון זה משהו אחר, אבל זה לא המצב".

מאמן נבחרת ארצות הברית יורגן קלינסמן. AP
יסתדר בלי דונובן? קלינסמן/AP

החלוץ המשיך לתקוף את קלינסמן: "אם אני מתבסס רק על ההופעה שלי במחנה האימונים של הנבחרת, על ההכנות שעשיתי ועל הכושר שלי והעבודה שעשיתי והאופן שבו התאמנתי, לא רק שמגיע לי להיות חלק מה-23 שחקנים בסגל, אני חושב שמגיע לי גם להיות ב-11 הפותחים".

דונובן חתום על אחד השערים החשובים בתולדות ארה"ב. החלוץ כבש שער ניצחון בתוספת הזמן מול אלג'יריה במונדיאל לפני ארבע שנים, שער שהעלה את נבחרתו לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully