וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמו של עידו חג'ג' יצטרף לניהול הפועל תל אביב

יוסי סחלי יסייע בניהול השוטף: "יוסיף הרבה". שחקנים שיישארו יקצצו 20 אחוז משכרם. בן שמעון ירוויח כ-140 אלף דולר אם יישאר

one

שבוע עמוס עבר על הפועל תל אביב,שמנסה להתחיל את הכנותיה לעונה הבאה. במועדון מאמינים כי בימים הקרובים כבר יהיה אפשר לקבל תמונה ברורה לגבי העונה הבאה. נתחיל בצד המקצועי: מלבד העיסוק בזהות המאמן, נראה כי עידו חג'ג', חבר הדירקטוריון והמנהל בפועל של המועדון, אמור למנות איש מטעמו שיינהל את הקבוצה הבוגרת. על פי גורמים במועדון מדובר בחמו של חג'ג', יוסי סחלי, ששיחק כנער במדי מכבי נתניה ויהיה אחראי על הניהול השוטף של המועדון. "יש לנו המון עבודה לקראת העונה הבאה, אמר עידו חג'ג'. "יוסי יעזור לנו מאוד לחלק את הנטל, והוא יוסיף הרבה".

עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
עידו חג'ג'/קובי אליהו

אתמול נפגש חג'ג' עם רן בן שמעון והציע לו להמשיך בעונה הבאה עם קיצוץ של 40 אחוז משכרו הנוכחי. המשמעות היא שבן שמעון, אם יישאר, ירוויח כ-140 אלף דולר נטו לעונה ועדיין יהיה בין המאמנים היקרים בארץ. בהפועל רוצים לראות את בן שמעון ממשיך, אך הוא נמצא כרגע בחופשה פרטית באילת וצפוי להודיע על החלטתו בתחילת שבוע הבא. אם יסרב, מי שיחליפו ככל הנראה יהיה אסי דומב עוזרו שנמצא בקשרים טובים עם הנהלת הקבוצה. במקרה שדומב יהיה המאמן, ינסו בהפועל לצרף מנהל מקצועי, אך זה יקרה רק אם יימצא הכסף בתקציב. מועמד נוסף הוא אלי "השריף" כהן שנמצא בקשרים טובים עם משה תאומים וחיים רמון ומוכן לאמן את הקבוצה בסכומים נמוכים. חשוב לציין, כי בהפועל ישנם לא מעט אנשים שאיבדו את סבלנותם בשל הסחבת עם בן שמעון וטוענים כי העיכוב במינוי מאמן יכול להשפיע על כל העונה הבאה, שכן הפועל אמורה להתכנס ולהתחיל את אימוניה בעוד כפחות מחודש.

בסגל השחקנים הפועל עומדת לעבור מתיחת פנים נוספת בקיץ. קודם כל, השחקנים הבכירים במועדון כמו גילי ורמוט, שי אבוטבול, ליאור לוי, אוראל דגני, לוקאס סאשה וישראל זגורי שאמורים להמשיך גם בעונה יתבקשו לקצץ כ-20 אחוז ממשכורתם. ורמוט כבר הסכים לקיצוץ זה, אך עדיין לא השיב אם יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש לחמש שנים. מצד הקפטן, שי אבוטבול, בהפועל לא צופים בעיות בנושא הקיצוץ ומאמינים כי יחזיר תשובה חיובית כמו יתר השחקנים הנ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט חוגג. יוסי ציפקיס
כבר הסכים לקיצוץ. ורמוט/יוסי ציפקיס

כמו כן, תשובת בן שמעון תשפיע על הישארותו של בריאן חרסיסיץ' בקבוצה. אם המאמן יחליט להישאר הוא כבר הבהיר כי חרסיסיץ' יישאר בהפועל. הנהלת הקבוצה תדרוש גם ממנו לקצץ 20 אחוז מחוזהו. אם בן שמעון יעזוב, חרסיסיץ' גם צפוי להיפרד מהמועדון. בנוסף, ראשי הקבוצה אמורים להיפגש בשבוע הבא עם רועי גורדנה וסלים טועמה. לשניהם יוצעו חוזים חדשים, אך כרגע לא ברור אם יסכימו לחתום בקבוצה שכן החוזים הם נמוכים מהסכומים שהם מעוניינים לקבל. מלבד אלה, ה"כאב ראש" הגדול שיש לקבוצה הוא בנושא יורחן קולין. בקבוצה יודעים כי תהיה לו יותר מבעיה למצוא קבוצה שתסכים לשלם כ-150 אלף יורו בעונה וכנראה יצטרכו לפצות את הבלם על מנת להשתחרר מחוזהו הגובה.

לעומתו, אצל האדומים מעריכים כי ברנקו איליץ' לא יתעקש להישאר וימצא לו קבוצה לעונה הבאה גם בעלות שכר נמוכה מזו שמרוויח בהפועל בגלל העובדה שמשתייך לנבחרת סלובניה ובתור שחקן נבחרת הוא לא ירצה להישאר ללא קבוצה. את הסגל האדום ישלימו שלושה זרים צעירים וזולים שיתאימו לתקציב המועדון בעונה הבאה והשחקנים הצעירים של המועדון כמו: רמזי ספורי, עומר פדידה, שון מלכה, אורי כהן ואברהם צ'וקול. "התקציב והמשכורות יהיו שפויים בעונה הבאה", אמרו בהנהלת הקבוצה. "הפעם אין סיכוי שנהמר על ההעפלה לאירופה. אם נגיע לשלב הבתים אז אולי נחשוב לחזק עוד את הקבוצה".

מחלקת הנוער היא גם נושא חם מאוד בימים האחרונים בהפועל. במועדון נמצאים במשא ומתן ראשוני עם אייל ברקוביץ' והוא מועמד לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון. בהפועל טוענים בתוקף כי לא מדובר במכירת מחלקת הנוער לברקוביץ', אלא העברת זכויות הניהול לידיו תחת חוזה התקשרות כשהמטרה של המחלקה היא להמשיך לייצר שחקנים אך ורק לקבוצה הבוגרת של המועדון. ברקוביץ' יקבל בין 10-15 אחוזים מערכו של שחקן שיצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת. אם הקבוצה תמכר לאיש עסקים כזה או אחר אותו רוכש יצטרך להחליט אם להמשיך בברקוביץ' כמנהל המחלקה או להחליפו באיש מטעמו. המשמעות היא שעסקה שכזו לא תפריע בשום דרך למכירת המועדון. "בכל עונה אנחנו מסיימים עם גרעון במחלקת הנוער", אמרו במועדון. "ברקוביץ טוען כי יכול להפוך את המחלקה בנושא המקצועי והכלכלי. המשא ומתן אתו עדיין בחיתולים, אך יש רצון של שני הצדדים להמשיך בו. כמובן שהמועדון לא ייפגע ממהלך כזה כלל ולאוהדים אין שום סיבה לדאגה בנושא זה".

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
אפילו אם יקצץ, יהיה אחד המאמנים היקרים בישראל. בן שמעון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully