וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "צריך למשוך 20 אלף אוהדים בכל משחק"

13.5.2014 / 7:07

יוסי מזרחי דיבר במסיבת סיום העונה על השאיפות לעתיד של מכבי נתניה. סוריולה ואמוניקה ייבחנו, גם אובובו ינחת למבחנים

one

מכבי נתניה ערכה אמש (שני) מסיבה לרגל סיום העונה, בה נכחו כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי ויתר אנשי המועדון. מהמסיבה נעדרו שניים מהבעלים שמעון גונן ויוסי מאור, כאשר הבעלים אלי שגב הבהיר שהשניים הודיעו שלא יוכלו להגיע.

שגב דיבר על ההצלחה העונה: "כיף להיות בערב כזה, שכולו בשביל השחקנים והצוות. אם היו שואלים בתחילת העונה על ההישג שהשגתם, אף אחד לא יכול היה לחלום על זה. זה מראה על אופי, מועדון ואנשים נהדרים שמסביבנו. הדבר הכי חשוב הוא הכנת הקבוצה לשנה הבאה. המועדון יעשה כל שאפשר על מנת שתהיה לנו הקבוצה הכי חזקה שאפשר. אני סומך על המאמן שלי שיבנה קבוצה חזקה וטובה. מודה לכולם על עונה נפלאה?.

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
נהנה מכל רגע העונה. אלי שגב/ניב אהרונסון

המאמן יוסי מזרחי דיבר אף הוא על ההצלחה העונה וכבר הציב מטרות לעונה הבאה: "לא אשכח את התמונה של קובי בלדב מרוסק אחרי שנתניה ירדה ליגה. 24 שעות אחרי, קיבלתי טלפון מקובי ולא הבנתי מאיפה יש לו הכוח. ישר ידעתי שאני צריך לבוא למועדון הענק הזה. אני מכיר את המועדון הזה כשוער שמקבל שישיות במשחקים נגד נתניה. זה לא היה קל, אבל השגנו את המטרה בצורה יפה. היינו מרחק נגיעה מלקחת את הגביע. זו אכזבה גדולה וגם גאווה גדולה, כשצבא ענק של אוהדים מאחורינו. התפקיד שלנו הוא לבנות קבוצה שתמשוך 20,000 איש בכל משחק. יש לנו עבודה קשה. הרבה שנים אני בכדורגל ומעולם לא עבדתי עם הנהלה כזו. השחקנים התמודדו עם לחצים גדולים והם עמדו המשימה בענק".

מנכ"ל הקבוצה רועי דניאל אמר: "עברנו עונה קשה, במקומות הזויים ולא פשוטים. מי היה מאמין שנשמח פה שנה אחרי משחק הירידה, שראיתי בתור אוהד הקבוצה. רוצה להודות לכולם על עונה מדהימה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מציב מטרות לעתיד. מזרחי/ברני ארדוב

בקבוצה ממשיכים לתכנן את העונה הבאה. היום ייערך משחק מול קבוצת הנוער, במסגרתו ייבחנו החלוץ הניגרי קווין אמוניקה והבלם גגה סוריולה. בנוסף לשניים, יינחת גם הקשר הניגרי הצעיר סולומון אובובו בן ה-20, ששיחק עם לארי קאיודה בנבחרת הצעירה של ניגריה. אובובו משחק בעמדת הפליימקר וצפוי להיבחן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully