וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין כבש בדקה ה-90, מכבי פתח תקוה נשארה בליגה

מערכת וואלה! ספורט

10.5.2014 / 21:51

צפו: פנדל של דיין סידר למלאבסים 1:2 דרמטי על הפועל חיפה והישארות עם הבאזר. דיין כבש צמד, קוראץ' השווה זמנית. בני יהודה (1:1 מול אשדוד) ורמת השרון (1:2 על עכו) ירדו ללאומית, הלוזונים חוגגים

one

על תסריט כזה גם במכבי פתח תקוה לא חלמו: הקבוצה של ייטב לוזון וקובי רפואה נשארה הערב (שבת) בליגת העל בזכות ניצחון סופר דרמטי 1:2 על הפועל חיפה באחד מסיומי העונה הכי מדהימים שנראו בליגת העל בשנים האחרונים. המלאבסים ידעו שהם לא תלויים רק בעצמם וחייבים ניצחון בתוספת מעידה של בני יהודה כדי לשרוד בליגה. רועי דיין הלוהט העלה את הלוזונים ליתרון בדקה ה-59, אבל ז'רקו קוראץ' השווה (68). לשמחתה של מכבי פתח תקוה בני יהודה סיימה ב-1:1 מול מ.ס אשדוד ובתוספת הזמן הגיע הרגע שאותו לא ישכחו במלאבס עוד הרבה שנים. לידור כהן חדר לרחבה והוכשל על ידי שוקרני. ריינשרייבר הורה בצדק על הנקודה הלבנה ורועי דיין דייק כדי לכבוש שער שמיני בחמישה משחקים והשאיר במו רגליו את קבוצתו בליגת העל עונה נוספת.

שחקן מכבי פתח תקוה רועי דיין. ברני ארדוב
השאיר את מכבי פתח תקוה בליגה. רועי דיין/ברני ארדוב
אנשי מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
מגיע להם לחגוג. ייטב לוזון בטירוף/ברני ארדוב

זה היה סוף שבוע מוצלח מאוד לקבוצות של העיר, אחרי שרק אתמול הפועל פ"ת הבטיחה את עלייתה לליגת העל ובעונה הבאה אוהדי שתי הקבוצות שוב יזכו לדרבי מלאבסי ולשמחתם זה יקרה בליגת העל. לזכותה של חיפה ייאמר שהיא נתנה את הכל והציגה כדורגל ספורטיבי אך נכנעה ממש בדקות הסיום לקבוצה שבשורה התחתונה הניצחון הזה הגיע לה. רק לפני שלושה שבועות הסיפור של מכבי פ"ת נראה גמור, אבל פיניש דרמטי של שלושה ניצחונות רצופים קבע - מכבי פ"ת נשארת בליגת העל, בני יהודה ורמת השרון בלאומית.


הטבלה הסופית:

12. מכבי פתח תקוה 33 נקודות (18-)
--------------------------------------
13. הפועל ניר רמת השרון 33 נקודות (30-)
14. בני יהודה 31 נקודות (13-)

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
לא חשבתם שהוא יפספס את המשחק הזה. אבי לוזון ברקע/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: רועי ריינשרייבר הוציא את המשחק לדרך.

דקה 2: כמעט הראשון של הפועל חיפה. לירן כהן הרים כדור חופשי שהיתל בהגנת המלאבסים וכמעט חדר לרשת, אבל דווקא ויקטור מרעי החלוץ הרחיק מהקו ברגע האחרון.

דקה 6: עוד מצב טוב להפועל חיפה. אור אוסטווינד חתך מימין לשמאל ובעט כדור חזק שחמק מעל השער של גיגי.

דקה 26: המלאבסים השתחררו מהלחץ של הפתיחה והחלו לתקוף. ויקטור מרעי קיבל כדור כ-30 מטרים משערו של אנטמן, התקדם ומטווח של 25 מטרים סובב כדור חלש שנהדף בקלות.

דקה 32: מכבי פתח תקוה קיבלה בעיטה חופשית מטווח מסוכן כ-17 מטרים אלכסונית משערו של אנטמן. גידי קניוק בעט ברגל שמאל מסובב מעל החומה, אך הכדור חלף מעל השער.

רועי דיין כובש פנדל מכבי פתח תקוה מול הפועל חיפה. ברני ארדוב
שבעה שערים בחמישה משחקים. רועי דיין כובש/ברני ארדוב

דקה 43: שער של מכבי פתח תקוה נפסל בטענה גבולית לנבדל. ויקטור מרעי שלח כדור רוחב מצד ימין, רועי דיין נותר פנוי לגמרי ובעט מקרוב לרשת אבל ריינשרייבר פסל אותו בטענה שדיין הקדים את קיאנסקאס והיה במצב אופסייד.

דקה 57: איזה מצב לחיפה! אור אוסטווינד חלף על פני שחקן הגנה ושלח כדור מצוין לז'רקו קוראץ' שמתוך הרחבה בעט חזק ברגל ימין, אבל גיגי הדף בקושי לקרן.

דקה 59: גול! מכבי פתח תקוה עולה ליתרון וכובשת שער שנכון לעכשיו משאיר אותה בליגה. עוז פרץ שלח כדור לנאור פסר שהרים מצד שמאל. אנטמן יצא לא טוב ורועי דיין ניצל זאת ונגח לפניו לרשת. 0:1 קריטי למכבי פתח תקוה.

ויקטור מרעי מכבי פתח תקוה מול עומרי קנדה הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא הצליח לכבוש. מרעי מול קנדה/ברני ארדוב

דקה 65: מצב נהדר לחיפה. נוסבאום הרים כדור מצד שמאל, יובל אבידור שנכנס שלוש דקות לפני כן כמחליף בעט בלי לעצור כדור שנדבק במשקוף של גיגי. מזל גדול למלאבסים.

דקה 69: גול! הפועל חיפה חוזרת למשחק מהר מאוד. לירן כהן שלח כדור ארוך לאוסווינד המצוין שיישר את הכדור למרכז. קוראץ' נותר פנוי לגמרי ומקרוב גלגל לרשת. 1:1 במושבה.

דקה 81: הפועל חיפה ניסתה להשלים מהפך וכמעט הצליחה. יובל אבידור שלח כדור מ-18 מטרים אבל חלש והחוצה.

דקה 83: מצב מצד השני. הפעם דיא סבע הפציץ מרחוק אבל הכדור שלו טס מעל השער של אנטמן.

דקה 90: פנדל למכבי פתח תקוה! לידור כהן הסתנן לרחבה והוכשל על ידי שוקרני. ריינשרייבר הורה בצדק על הנקודה הלבנה ומי אם לא רועי דיין בעט לרשת, השלים צמד והשאיר את מכבי פתח תקוה בליגה.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
השווה מהר מאוד. קוראץ'/ברני ארדוב
- אוהדי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הגיעו בהמוניהם. אוהדי מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
יש ערימה של חבר'ה על הדשא. שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

הרכבים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, ניצן דמארי (תומר אלבז, 75), נאור פסר, זיטו, גידי קניוק, לידור כהן, עוז פרץ, ויקטור מרעי (דיא סבע, 70), רועי דיין.

הפועל חיפה: ניב אנטמן, עומרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, דנילו ניקוליץ', עמיר נוסבאום, יוסי דורה, רועי שוקרני, לירן כהן, הישאם כיוואן (יובל אבידור, 62), אור אוסטווינד (אורן ביטון, 85), ז'רקו קוראץ'.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ככה ייעשה לאיש. ייטב לוזון על הכתפיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully