וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד בחצי הגמר, דאלאס וברוקלין כפו משחק שביעי

שלשת ניצחון ענקית של לילארד העניקה לבלייזרס 98:99 ו-2:4 על יוסטון. המאבס גברו 111:113 על הספרס, הנטס השוו ל-3:3

גארד פורטלנד טרייל בלייזרס דמיאן לילארד חוגג ניצחון על יוסטון רוקטס. Greg Wahl-Stephens, AP
ווינר. לילארד/AP, Greg Wahl-Stephens

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק לנו דרמות מדי יום, וגם משחקי הלילה לא אכזבו. האדמה רעדה לפנות בוקר באורגון, כשדמיאן ליארד קבר שלשה ענקית עם הבאזר והעניק לפורטלנד ניצחון ענק בתוצאה 98:99 על יוסטון, שחתם סדרה משובחת ושלח את הבלייזרס לחצי גמר המערב אחרי שהדיחו את הרוקטס עם 2:4 בסדרה. וואו.

עוד קודם לכן סיפק הדרבי הטקסני מותחן משלו, כשדאלאס אירחה את סן אנטוניו והיא בגבה אל הקיר, אבל הצליחה לנצח את מוליכת המערב 111:113, להשוות ל-3:3 ולשלוח את הסדרה למשחק שביעי בסן אנטוניו. ברוקלין שרדה אף היא וכפתה על טורונטו משחק שביעי כשניצחה אותה 83:97.

צפו בשלשת הניצחון של לילארד, שהעיפה את פורטלנד לשמיים

דירק נוביצקי דאלאס מאבריקס. AP
מסרב ללכת. נוביצקי/AP

פורטלנד - יוסטון 98:99 (הבלייזרס ניצחו 2:4 בסדרה)

וואו. פשוט וואו. הסדרה האדירה הזאת הוכרעה מאית שנייה לסוף השעון, כשדמיאן לילארד קבר שלשה ע-נ-ק-י-ת, שקברה את חלומותיהם של הרוקטס. יוסטון כבר פיגרה 3:1 בסדרה הזאת ונראתה בדרך החוצה, אבל לפנות בוקר באורגון, היא הוכיחה שיש לה לא רק כישרון בכמויות גדולות אלא גם אופי. אבל דווייט הווארד וחבריו גמרו את הקמאבק עם מפח נפש אדיר. מאית שנייה לפני השלשה של לילארד הם הובילו ביתרון 2 ונראה היה שהם לוקחים את הסדרה לטקסס כדי להכריע אותה במשחק שביעי, אבל לבלייזרס הייתה אמונה, מזל ואת לילארד.

המשחק היה צמוד ומותח לכל אורכו, ו-39 שניות לסיום ניקולא באטום השווה ל-96:96 עבור פורטלנד. צ'אנדלר פארסונס קלע סל אדיר לרוקטס והעלה אותם ל-96:98 כשעל השעון 0.9 שניות. גמור? הלו, זאת ה-NBA. הבלייזרס לקחו טיים אאוט של 20 שניות, ומיד אחריו הרוקטס לקחו טיים אאוט והדרמה הייתה בשיאה. דמיאן לילארד קיבל כדור שנייה לסיום שמונה מטר מהסל בערך, עלה לזריקה והכדור צלל פנימה. אם מישהו חש שהאדמה רועדת באורגון, זה קרה בגלל הסל הזה. הבלייזרס חגגו ניצחון ענק ודרמטי שחתם סדרה משובחת, ויוסטון יוצאת לקיץ של מחשבות ותכנון במטרה למצוא את החתיכה החסרה כדי להפוך אותה לקונטנדרית אמיתית.

למרקוס אולדרידג' קלע 30 לפורטלנד ב-10 מ-26 מהשדה והוריד 13 כדורים חוזרים, לילארד היה מצוין לאורך כל המשחק ולא רק בסוף, כשקלע 25 ב-8 מ-14 והוסיף 6 ריבאונדים. ווס מתיוס סייע לשניים עם 12. ג'יימס הארדן סוף סוף הצטיין ביוסטון עם 34 נקודות (12 מ-12 מהקו), דווייט הווארד הוסיף 26 נקודות ו-11 ריבאונדים, צ'נדלר פארסונס תרם 16. עומרי כספי לא שותף, וסיים את הפלייאוף ללא הופעה במדי הרוקטס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארד פורטלנד טרייל בלייזרס דמיאן לילארד קולע סל ניצחון על יוסטון רוקטס בפלייאוף המערב. Greg Wahl-Stephens, AP
הסל שגמר את יוסטון. לילארד עולה לזריקת הניצחון/AP, Greg Wahl-Stephens
שחקני יוסטון רוקטס מאוכזבים לאחר ההדחה מהפלייאוף. Greg Wahl-Stephens, AP
הריחו את ה-3:3 אבל כנראה שחסרים להם כמה דברים. שחקני יוסטון/AP, Greg Wahl-Stephens

ברוקלין - טורונטו 83:97 (הנטס השוו ל-3:3)

הנטס מעולם לא ניצחו סדרת פלייאוף בה פיגרו 3:2, אבל אחרי הלילה הם השאירו לעצמם סיכוי לחולל היסטוריה קטנה בתולדות המועדון, כשלא מעדו בביתם וגברו על הרפאטורס. מחוץ לברקליס סנטר תלוי כרזה ועליה השאלה איפה דרון וויליאמס, וזה הספיק לגארד כדי להראות לקהל שהוא חי וקיים. וויליאמס קלע 23, הוריד 5 ריבאונדים, חילק 4 אסיסטים וניווט את ברוקלין אל הניצחון. ריצת 0:9 ברבע השני העניקה לנטס יתרון, וברוקלין ניצלה את יתרונה בצבע (10:34) כדי להוביל. טורונטו התקשתה בהתקפה, וגם כשדרון וויליאמס נפגע בקרסולו ברבע השלישי ונשאר לשחק למרות הכאבים, היא לא ניצלה זאת. ברבע האחרון הניסיון של פול פירס וקווין גארנט סייע לנטס לשמור על היתרון ולא להסתבך עד לסיום, ועתה ג'ייסון קיד ושחקניו ינסו לנצח בטורונטו, במשחק השביעי שייערך בלילה שבין ראשון לשני.

דרון וויליאמס, כאמור, הוליך את הנטס עם 23 נקודות, ג'ו ג'ונסון סייע לו עם 17, קווין גארנט הוסיף 13 ו-5 ריבאונדים ופול פירס קלע 12. דמאר דרוזן היה מצוין בטורונטו עם 28 מהשדה ב-8 מ-18, אבל חוץ ממנו רק קייל לאורי קלע בדאבל-פיגרס עם 11.

שחקני ברוקלין נטס דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון. Maddie Meyer, GettyImages
האוהדים חיפשו, והם הופיעו. וויליאמס וג'ונסון/GettyImages, Maddie Meyer

דאלאס - סן אנטוניו 111:113 (המאבריקס השוו ל-3:3)

המאבריקס פשוט מסרבים להיכנע, והצליחו לגרור את מוליכת המערב למותחן נוסף ששלח את הסדרה למשחק שביעי בסן אנטוניו. מונטה אליס התעלה ברבע הרביעי בו קלע 12 מה-29, והעניק למאבס יתרון, כשהאוהדים ביציע עמדו על הרגליים ודחפו את קבוצתם. 20.8 שניות לסיום שון מריון דייק באחת משתיים מהקו והעלה את דאלאס ל-105:111. דני גרין צלף שלשה שצימקה ל-111:108, מונטה אליס קלע שתיים מהקו, ו-7.9 שניות לסיום הספרס התקרבו למינוס נקודה אחרי שלשה של פטי מילס. ריק קרלייל לקח פסק זמן, המאבס הצליחו להעביר את השעון, הספרס לא הצליחו להגיע לזריקה והמאבס חגגו ניצחון.

אליס קלע את ה-29 שלו ב-11 מ-22 מהשדה, דירק נוביצקי סיים עם 22 נקודות ב-11 מ-20 מהשדה, ודאלאס נהנתה מעוד ארבעה שסיימו בדאבל-פיגרס כשווינס קרטר סייע מהספסל עם 13. גם לספרס היו שישה שחקנים בדאבל-פיגרס כשטוני פארקר הוליך את רשימת הקלעים עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, טיאגו ספליטר קלע 19 והוריד 8 ריבאונדים, טים דאנקן תרם 16 ו-9 ריבאונדים ומאנו ג'ינובילי היה חלש עם 6 נקודות מהספסל ב-1 מ-8 מהשדה.

שחקן סן אנטוניו ספרס, מאנו ג'ינובילי, מול שחקן דאלאס מאבריקס, דוואן בלייר. רויטרס
ג'ינובילי לא הגיע, בלייר ודאלאס דווקא כן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully