וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע גיששה אצל רועי גורדנה

29.4.2014 / 15:48

קשר הפועל תל אביב מסיים חוזה בתום העונה. אלישע לוי יחתום עד תחילת השבוע. 1,600 כרטיסים נוספים יועברו למכבי ת"א?

one

הפועל באר שבע גיששה בסוף השבוע אצל קשר הפועל תל אביב, רועי גורדנה. השחקן מסיים חוזה בתום העונה ואם באר שבע תחתים אותו היא תיאלץ לשלם לאדומים דמי השבחה המוערכים בכמיליון שקל, סכום נמוך מאוד בהשוואה לאפשרות לפיה השחקן היה נרכש לפני תום העונה הנוכחית. במועדון מחפשים שני קשרים למרכז השדה.

אם גליינור פלט יעזוב, המטרה היא לצרף את שלומי ארבייטמן ושני קשרים זרים, אולם הגעה של גורדנה תפנה לאלישע לוי מקום לזר בעמדה נוספת. אם פלט יישאר, לוי יצטרך להחתים גם קשר ישראלי וגם זר וגורדנה עונה כרגע על הדרישות שלו לשחקן בתפקיד הזה. במועדון בדקו בשבוע שעבר גם את העלויות הכרוכות בהבאת אנתוני נווקאמה, אך ממתינים לתשובה סופית מפלט, שסוכנו הזר יגיע בקרוב לארץ.

לוי עצמו צפוי לחתום עד לתחילת השבוע על חוזה רשמי בקבוצה. בין הצדדים ישנם פערים קטנים שהולכים ונסגרים. פגישה שהייתה מתכוננת להתקיים לאחר יום השואה נדחתה בינתיים, עד להשגת סיכום עקרוני. רק לאחר שיושג סיכום הצדדים ייפגשו לניסוח זיכרון דברים.

שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה. ברני ארדוב
בדרך דרומה? גורדנה/ברני ארדוב

במועדון העבירו כבר 1,700 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב, שיישבו ביציע 7-8, אבל ייתכן שהמנכ"ל אסי רחמים יעביר כרטיסים נוספים לצהובים. ההחלטה תתקבל רק לאחר שביום חמישי יתברר כמה כרטיסים נמכרו לאוהדי באר שבע. אם יתברר שפחות מעשרת אלפים אוהדים יגיעו למשחק, ההנהלה תנפיק 1,600 כרטיסים נוספים לאלופה והאוהדים שירכשו את הכרטיסים הללו יישבו ביציע תשע.

במועדון כואבים את הידיעה על לכתו של אגדת הכדורגל, מאמן הקבוצה בעבר לופא קדוש. בידיעה שפרסם היום המועדון (ראה ידיעה נפרדת) נכתב: "בצער רב ובלב כואב, התבשרנו על פטירתו של מיכאל 'לופא' קדוש. לופא האהוב אימן את הפועל באר שבע בשתי קדנציות בעבר ומצא מקום של קבע בלבבות האוהדים. באחרונה נאבק קדוש במחלת הסרטן, והיום נכנע לה. אנו כואבים את כאבה הרב של משפחת קדוש ומשתתפים בצערה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully