וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס: "מעולם לא הייתי גאה יותר, מי יודע מה יקרה?"

מאמנה הזמני של מנצ'סטר יונייטד הוצג כ"דייויד" במסיבת העיתונאים הראשונה לפני נוריץ' (ש', 19:30, ספ' 1): "ננסה לסיים טוב עונה מתסכלת"

ריאן גיגס מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
עידן חדש באולד טראפורד. ריאן גיגס/AP

בשעה שבאנגליה עוסקים בשאלה האם ז'וזה מוריניו יעז להעלות הרכב משני דווקא במשחק מול ליברפול ביום ראשון, כשהפער בין שתי הקבוצות בפסגה עומד על חמש נקודות, ייפתח מחר (שבת) המחזור ה-26 בפרמיירליג, כשבמוקד יעמדו המאבקים נגד הירידה ועל הכרטיסים למפעלים האירופיים. גם מנצ'סטר סיטי תשחק רק ביום ראשון כשתתארח אצל קריסטל פאלאס, וביום שני ארסנל תנעל את המחזור במשחק ביתי מול ניוקאסל.

פרגוסון מאוכזב מהדרך בה מויס פוטר, מויס מאוכזב מפרגוסון

מדור משחקי סוף השבוע על ההבדל בין יונייטד לנוריץ'

טוטנהאם תהמר דווקא על דייויד מויס המושפל כמאמנה הבא?

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס, עם שחקן הקבוצה ריאן גיגס. GettyImages
רק בלי שאלות על מויס. ריאן גיגס/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' (19:30, ספורט 1)

העידן הקצרצר של דייויד מויס במנצ'סטר יונייטד הסתיים השבוע עם פיטורים משפילים, ובעוד שהנהלת השדים האדומים מחפשת בנרות מועמד מתאים לעמדת המאמן לעונה הבאה, ריאן גיגס ישמש כמאמן זמני עד תום העונה, ויערוך את הופעת הבכורה שלו מול הקנריות, שנלחמים על חייהם בתחתית, וספגו שתי תבוסות זהות (4:0) בשני ביקוריהם האחרונים באולד טראפורד.

גיגס ערך הבוקר את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו בתפקיד, ועל פי התקשורת האנגלית המועדון לא איפשר לו לענות לשאלות בנוגע למויס, לו הודה הוולשי בפתיחת דבריו. "אני חייב להגיד שזה הרגע עם הכי הרבה גאווה בחיים שלי", אמר גיגס. "אהדתי את מנצ'סטר יונייטד כל חיי, אני במועדון הזה מגיל 13, אז אני גאה ומאושר, אבל גם קצת לחוץ, כמו לפני משחק כשחקן, ואני לא יכול לחכות למשחק בשבת".

כשנשאל האם הוא שואף להמשיך בתפקיד גם בעונה הבאה אמר גיגס: "כרגע אני מרוכז במשחק מול נוריץ', ואז אחשוב על שלושת המשחקים הבאים. לאחר מכן, מי יודע מה יקרה? התגובות שקיבלנו באימון היו טובות, אז בואו ננסה לסיים טוב עונה מתסכלת ומאכזבת. המסר שלי הוא שאני סומך על השחקנים, אני יודע למה הם מסוגלים ואני רוצה שהם יראו את זה בשבת".

כשנשאל האם ימשיך לשמש גם כשחקן במקביל התלוצץ גיגס ואמר: "בדיוק החתמתי את עצמי על חוזה לחמש שנים. החלטתי להשתמש בכוח הזה כל עוד יש לי אותו...", ולאחר מכן הוסיף: "האמת שהתאמנתי די טוב השבוע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו: כיצד הגיב ריאן גיגס כאשר הוצג כ"דייויד"?

סאות'המפטון - אברטון (14:45, ספורט 1)

אברטון יכולה לעלות לפחות זמנית למקום שמוביל למוקדמות ליגת האלופות גם עם תיקו, כשארסנל מקדימה אותה ערב המחזור בנקודה אחת בקרב על המקום הרביעי. הטופיז התאוששו במחזור הקודם מהמכה שספגו מקריסטל פאלאס עם ניצחון מרשים על מנצ'סטר יונייטד, שעל הדרך חרץ את דינו של האקס דייויד מויס, והם יקוו לנצל את העובדה שהקדושים רשמו ניצחון בודד בחמישה משחקים וכבר איבדו סיכוי במאבק על כרטיס לאירופה כדי להמשיך בתנופה, ולנצח את סאות'המפטון בחוץ לראשונה מאז 2002.

חלוץ אברטון רומלו לוקאקו מחבק את המאמן רוברטו מרטינס. GettyImages
רוצים מקום בליגת האלופות. לוקאקו ומרטינס/GettyImages

משחקים נוספים

סטוק סיטי - טוטנהאם (17:00)
פולהאם - האל סיטי (17:00)
סוונסי - אסטון וילה (17:00)
ווסט ברומיץ' - ווסטהאם (17:00)

אסון הילסבורו, ליברפול. AP, AP
בממשלה צוחקים על האסון בהילסבורו?/AP, AP

בתוך כך נחשפה פרשה חדשה בבריטניה: ב"ליברפול אקו" מפרסמים הבוקר (שישי) כי דף הויקיפדיה על אסון הילסבורו כלל מספר הערות מעליבות כנגד הרוגי ומשפחות האסון והן בוצעו באמצעות מחשבים ממשלתיים. על פי הפרסום, ב-2009 נכתב בדף "האשימו את אוהדי ליברפול" וב-2010 נכתב הצירוף "לעולם לא תלכו שוב" (על משקל "לעולם לא תצעדו לבד")..

בעקבות הדברים נמסר מהקבינט שאחראי על המחשבים הממשלתיים: "זהו נושא שאנחנו בודקים ברצינות הרבה ביותר ואנחנו עושים בדיקות דחיפות. לאף אחד לא צריך להיות ספק כלשהו לגבי עמדת הממשלה בנוגע לאסון הילסבורו והתמיכה במשפחות 96 הקורבנות כשכולם מושפעים מהטרגדיה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully