וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 76:81

הקבוצה של גרינברג שמרה על הסיכויים לסיים במקום הראשון בזכות ערב נפלא של ברייסי רייט שסיים עם 25 נקודות

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. יוסי ציפקיס
היה בלתי ניתן לעצירה. רייט/יוסי ציפקיס

בזמן שמכבי תל אביב הבטיחה את מקומה בפיינל פור של היורוליג, בהפועל ירושלים המשיכו גם הערב (חמישי) במאבק שלהם על ראשות הטבלה. הקבוצה של בראד גרינברג השיגה ניצחון חוץ נאה עם 76:81 על הפועל תל אביב, ובכך שמרה על הסיכויים לסיים במקום הראשון את העונה הסדירה. בכדי שזה יקרה, תצטרך מכבי חיפה לגבור על מכבי תל אביב במשחק האחרון של העונה, אחרת הצהובים יסיימו ראשונים וירושלים תסיים שנייה ותפגוש את הפועל חולון בסדרת הפלייאוף.

הקבוצה של גרינברג השיגה את הניצחון למרות עוד משחק נהדר של רביב לימונד (20 נקודות), כשהציגה את האס שלה - ברייסי רייט. שחקנה של ירושלים פשוט עשה ככל העולה על רוחו בהתקפה, סיים עם 25 נקודות ונראה שהוא מגיע בכושר מצויין לשלבים המכריעים של העונה.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
חוסר ריכוז בסיום עלה להם במשחק. לימונד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

קרלון בראון ורביב לימונד העלו את המארחים ל-4:7, אך ליאור אליהו עם שתי חדירות מוצלחות שמר את האורחים קרוב. ירושלים לא ממש שמרה ואיפשרה ללימונד להגיע ללייאפ קליל, הגארד הוסיף גם סל ועבירה במתפרצת והאדומים עלו ל-15:23. רייט קלע חמש נקודות רצופות לאורחים, וצימק ל-25:20 בסיום הרבע הראשון. רייט המשיך לקחת אחריות בהתקפה הירושלמית וקלע חמש נקודות רצופות בפתיחת הרבע השני כדי לצמק ל-2 בלבד, אך גרינברג קיבל עבירה טכנית לאחר שזעם על השופטים, ולימונד וחבריו טסו ל-31:39. ירושלים לא ויתרה, ובראשותו של דאנקן רצה ל-0:8 והשוותה ל-39:39. נאור חדר ללא הפרעה, אך רייט צלף שלשה על הבאזר והוריד את ירושלים ביתרון 42:44 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יניב גרין, דרווין קיצ'ן, רונאלד דופרי, ג'וש דאנקן שחקני הפועל ירושלים. מגד גוזני
מוכנים למי שלא יפגשו בסדרה הפלייאוף. דאנקן חוגג עם דופרי וקיצ'ן/מגד גוזני

הלפרין פתח את הרבע השלישי עם שלשה, פרחוסקי הוסיף ארבע נקודות מהקו ודופרי קבע 48:55 לאורחים. הפועל תל אביב הגיבה עם 0:7 משלשה של הארפר ונאור השווה ל-55:55. לימונד והארפר עוד העלו את הפועל ליתרון, אך לרבע האחרון הגיעו דווקא האורחים כשהם מוליכים 58:59. הלפרין תפר שלשה ששמרה את הפער אצל ירושלים בפתיחת הרבע האחרון, ודאנקן קבע 63:68. נדנדת היתרון נמשכה כשלימונד המשיך להקשות על ההגנה הירושלמית, אך רייט העלה ל-73:76, שלוש דקות לסיום. רייט תפר גם ארבע קליעות עונשין רצופות ו-20 שניות לסיום העלה את האורחים ל-4 הפרש. בראשון החטיא שלשה, וירושלים סגרה את המשחק עם 76:81.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. קובי אליהו
מחזיקים אצבעות למכבי חיפה. גרינברג/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 25 (5 מ-16 מהשדה), ג'וש דאנקן 18 ו-9 ריבאונדים, רונלד דופרי 10, ארטיום פרחוסקי ויותם הלפרין (3 מ-10 מהשדה) 8 נקודות כל אחד, ליאור אליהו 6, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יניב גרין 4, דרווין קיצ'ן 2, רפי מנקו שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 20 (7 מ-15 מהשדה) ו-4 אסיסטים, קרלון בראון 17 (6 מ-16 מהשדה) ו-6 איבודים, ג'וש אוונס 12, ג'סטין הארפר 9, יונתן שולדברנד, וינסנט קאונסיל ומתן נאור 6 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully