וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תחקיר וואלה! ספורט על דני לאופר: ויצמן יער תפתח בחקירה

13.4.2014 / 18:30

סוער ברמת השרון מאז שתחקיר וואלה! ספורט חשף התנהלות כלכלית בעייתית לכאורה של דני לאופר במועדון. מההתאחדות נמסר: "היועץ המשפטי יבקש מוייצמן-יער לבחון את העניינים". במועדון הזהירו: "אם יחקרו לעומק יגלו חגיגה גדולה"

one

ברמת השרון חגגו אמש (שבת) את הניצחון על הפועל חיפה בקרית אליעזר (0:1) וההישארות בחיים במאבקי התחתית, אך מאחורי הקלעים שיחת היום במועדון היא היו"ר דני לאופר. כזכור, ביום חמישי האחרון פורסם בוואלה! ספורט תחקיר בנוגע לפעילותו של היו"ר ועל האפשרות כי הוא מוציא כספים מהמועדון. כפושט רגל ללאופר אסור לבצע אף פעולה בעלת סמכות במועדון עם או בלי חתימה, וכמובן לא לקחת חלק במישרין או בעקיפין בחברה או תאגיד (שבמקרה זה גבה כספים מהמועדון עבור שירותים לא ברורים אם בכלל) ובכירים בעיריית רמת השרון יודעים כי לאחר חשיפת הדברים לאופר יתקשה להמשיך בתפקידו.

מההתאחדות לכדורגל נמסר היום: "דני לאופר אינו רשום בהתאחדות לכדורגל כבעל תפקיד בקבוצת הכדורגל של רמת השרון. עם זאת, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, יעביר בימים הקרובים בקשה לחברת החקירות וייצמן-יער לבחון את מצב העניינים, ולאחר מכן יוחלט אם נעשתה עבירה כלשהי על חוקי המדינה ו/או תקנוני ההתאחדות לכדורגל".

תחקיר: האם דני לאופר מושך כספים מרמה"ש בניגוד לחוק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סיבך את כולם". דני לאופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורם בכיר בעיריית רמת השרון אמר הבוקר: "לאופר סיבך את כולם. את עזגד ואת ראש העיר וכל מי שנתן לו גיבוי. כולם עכשיו מתחילים לברר פרטים - האופוזיציה בעירייה, ההתאחדות, רשם העמותות. עדיף ללאופר לסיים את תפקידו ולמנוע את כל מחול השדים שיהיה כאן. גם כך אף אחד כאן לא מתלהב לראות את המועדון נשאר בליגת העל, אין אפשרות להחזיק אותו כלכלית והגיע הזמן שהעירייה תקבל שקט ממנו".

בהתאחדות אומרים כי כבר לפני מספר חודשים בדקו את מעמדו של לאופר כפושט רגל ואמרו כי הוא נמצא בתחום האפור, אך אמש אמרו: "אם הדברים בתחקיר נכונים זה מאוד ברור. זה לא שהוא נאשם או בשלב משפט, יש שם פרטים ברורים שגם טל עזגד ובכירים במועדון מאשרים אותם. נבדוק את העיין לעומק ויהיה טוב אם גם ברמת השרון יחשפו את כל הפרטים".

לפני מספר חודשים שלח רשם העמותות מכתב לרמת השרון בנוגע לפעילות של לאופר, אך לא זכה לתשובה ההחלטית מהמועדון והעמותה. גורם ברשם העמותות אשר הועבר לידיו המידע אמר: "הדברים לא היו ברורים בפעם הקודמת אך כעת הדברים נראים אחרת לגמרי והם מחייבים בדיקה מקיפה. זה גם עניין רשם התאגידים והחברות והנושא ייבדק לעומק".

במועדון עצמו אמרו אתמול: "עדיין לא נחשף כלום. אם ייכנסו גורמים אמיתיים לחקור את הדברים עד לפרטים הקטנים יגלו חגיגה גדולה. לא במקרה הבקרה לקחה את כל השליטה עליה בחודשיים-שלושה האחרונים, הם הבינו שאנשים כאן עושים מה שהם רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully