וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "כששלומי יבקיע, ירימו אותו על הכתפיים"

30.3.2014 / 22:13

קשר בית"ר התייחס לקללות האוהדים כלפי שלומי אזולאי אחרי הניצחון על מכבי פ"ת. רוני לוי: "אם ירצו אותי אני אשאר"

- רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יישאר בבית"ר? רוני לוי/ברני ארדוב

דווקא כשהיא נמצאת בתקופה רעה וללא תמיכת אוהדיה שהחרימו את המשחק שלה מול מכבי פתח תקוה אחרי ההדחה מהגביע, בית"ר ירושלים נתנה את אחד המשחקים הטובים שלה העונה והביסה את המלאבסים 0:3. 1,500 אוהדים בלבד הגיעו לטדי וראו את איציק כהן כובש בדקה ה-49 אחרי בישול של ברוכיאן, שבעצמו כבש את השני מהנקודה הלבנה (61) אחרי הכשלה על אזולאי. שלוש דקות לתוספת הזמן כבש עומר אצילי את השלישי והוריד מעט את מפלס הלחץ בקבוצה של רוני לוי, שעשתה צעד גדול לקראת הבטחת ההישארות.

בית"ר ירושלים ניצחה, מכבי פתח תקוה ירדה למקום האחרון

שלומי אזולאי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השתדל להתנתק מלחץ האוהדים. אזולאי/ברני ארדוב

מאמן בית"ר רוני לוי שחרר לחץ אחרי המשחק ואמר: "עשינו צעד משמעותי לקראת הישארות בליגה. כל זמן שיש אפשרות תיאורטית לרדת אנחנו נשחק עד הסוף וגם אם נבטיח הישארות נשחק עד הסוף כמו שצריך".

לוי הוסיף: "אחרי הניצחונות אתמול של התחתית היה חשוב לנצח. דווקא נגד מכבי תל אביב וסכנין שיחקנו מצוין ולא היינו צריכים להפסיד. גם היום מלבד הניצחון גילינו יכולת טובה. הגנו להרבה מצבים והחמצנו. היה לחץ מסביב אבל למרות הלחץ וששישה שחקנים היו חסרים שיחקנו בסדר גמור".

על מחאת הקהל, אמר: "הקהל לפעמים מתעצבן, אזולאי מחמיץ וזה קורה. לפעמים הכדור לא נכנס, הגול הראשון בא בקושי אבל אחרי זה השתחררנו".

על העונה הבאה, אמר לוי: "אמרתי כבר שביני לבית"ר ירושלים יש מערכת יחסים טובה, אני מאמין שאנחנו נשב ונמצא את הכיוון הנכון. אמרתי שאם בית"ר ירצו אותי אני אשאר".

אבירם ברוכיאן, הקשר הוותיק שהצטיין עם שער ובישול, אמר בסיום: "חשוב לי להבקיע כמה שיותר שערים. אני יודע שהיה עליהום לא מוצדק וביקורות סביבי בתקופה האחרונה. כשמנצחים הכול טוב, והיה חשוב לי להודות לקהל שהיה איתי בתקופות הקשות. כל אוהד יכול להביע את דעתו ולהגיד את מה שהוא רוצה. אנחנו רוצים את הקהל איתנו. היום הייתה אווירה לא נעימה. אנחנו רגילים לקהל עצום. אנחנו מבינים אותם. אנחנו לא שמחים על כך שלא מריעים לכל השחקנים. בית"ר זו קבוצה עם לחץ. האוהדים דורשים מיד, וכששלומי ייתן את הגול, ירימו אותו על הכתפיים".

שלומי אזולאי, החלוץ שקיבל קללות מהיציעים לאורך כל המשחק, אמר: "אני לא רגיל להחמיץ. על המגרש אני לא שומע שום דבר מסביב. אני לא דואג, אני יודע שהכדור ייכנס בסוף. קרה שהחמצתי די הרבה, ואני מקווה שזה לא יחזור. אני כבר הרבה משחקים לא מוצא את הרשת. זה היה דווקא אחד המשחקים הטובים שלי עד ה-20 מטר. רוני לוי מאמין בי ואני מקווה להחזיר לו על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בסכנת ירידה ממשית. קובי רפואה/ברני ארדוב

בזמן שבבית"ר מתעסקים עם מחאות של אוהדים, המלאבסים נמצאים בצרות גדולות הרבה יותר ואחרי הניצחונות של רמת השרון ובני יהודה אתמול, צללו למקום הלפני אחרון וספגו מכה קשה בתקוות ההישרדות שלהם.

קובי רפואה, מאמן המלאבסים אמר בסיום: "לכל כדור הם היו ראשונים. במשחק כזה, שנלחמים על החיים צריך להילחם על הכדור, ולא עשינו את זה. הדברים עדיין תלויים בנו. זה קשה, אבל נילחם עד הסוף. הניצחונות האחרונים לא השפיעו. אנחנו צריכים לבוא לכל משחק כדי להילחם ולתת את הכל. אולי היום היה נראה שאין לנו מנהיג, אבל יש לנו כמה שחקנים כאלה. נצטרך להרים שוב את השחקנים. אני מאמין שנישאר בליגה בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully