וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "זוכר את השנים הרעות, החזקים נשארו והשאר הלכו"

30.3.2014 / 12:27

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה קשה לשחקניו: "גדלתי במועדון, זוכר את שבע השנים הרעות. פוטרו מאמנים ושחקנים הלכו. זה יכול לקרות לכם וקחו את זה לתשומת לבכם". בחיפה ינסו לצרף שגריר ישראלי בעמדת הבלם

one

בתקציר: מכבי חיפה מובסת 4:0 על ידי הפועל תל אביב

פחות מיממה לאחר התבוסה הכואבת בבלומפילד נגד הפעול תל אביב (4:0), במכבי חיפה מנסים לאסוף את השברים. המאמן אריק בנאדו, שלא נוהג לעשות אסיפות מיד לאחר הפסדים, כינס הבוקר (ראשון) את השחקנים במתחם האימונים בכפר גלים וערך אסיפה בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה. "גדלתי במועדון הזה ושיחקתי בו הרבה שנים. אני זוכר את התקופה של שבע השנים הלא טובות של מכבי חיפה, משנת 1994 עד שנת 2000, שבע עונות שלא זכינו בהן באליפות", אמר המאמן בתחילת דבריו. "פוטרו פה מאמנים, הוחלפו הרבה שחקנים, בתקופה הזו עזבו שחקנים שלא עמדו בסטנדרטים של המועדון הזה. מתוך שבע השנים האלו נשארה קבוצה קטנה של שחקנים שהיוותה את הבסיס של השנים לאחר מכן. ובמשך עשור לקחו פה שבע אליפויות".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בנאדו המשיך ואמר: "החזקים מהתקופה הרעה היוו את הבסיס והשאר הלכו לשחק בקבוצות קטנות, זה יכול לקרות לכל אחד ואחד מכם. מי שיהיה חזק, מי שייתן את הכול ומי שלא נשבר יהיה הבסיס למכבי חיפה שתיקח את האליפויות הבאות והיא תיקח כי זה מועדון גדול וחזק. קחו את זה כל אחד לתשומת ליבו". הדברים הקשים הללו מתווספים להחלטה לערוך מהפכה גדולה בקיץ. חיפה רוצה לצרף בלם ישראלי שמשחק בחו"ל בעונה הבאה ואם דן מורי, רמי גרשון או טל בן חיים יחזרו לישראל, ייתכן שילבשו ירוק בעונה הבאה. אמיר אדרי וחן עזרא, שספגו ביקורת נוקבת הבוקר, לא התאמנו וקיבלו טיפול מהצוות הרפואי.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהקבוצה תעמוד שוב לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל תל אביב. נגד הירוקים, שהורשעו בסעיף אחרי המשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים ונקנסו ב-7,500 שקל, לא עומד עונש על תנאי. הדיון יתקיים ביום רביעי ומיד לאחריו יתקיים דיון בערעור ההתאחדות על עונש ההרחקה שספג רובן ראיוס בשבוע שעבר. ראוי להדגיש שתובע ההתאחדות הוא שמערער על חומרת העונש. כזכור, הספרדי הורחק משישה משחקים בסך הכול, כאשר שניים יומרו בעונש על תנאי במידה ויבצע עבודות למען הקהילה בבית החולים רמב"ם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully