וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תחפש שחקן בעמדה של קטן: "בקיץ יהיה חריש עמוק"

30.3.2014 / 7:48

במכבי חיפה רוצים לצרף שחקן התקפה מתחת לחלוץ שיתחרה עם הקפטן על מקום בהרכב. הירוקים בהלם מהתבוסה: "יש כאן שחקני הרכב שלא מתאימים לרמה הזו", ביקורת על אדרי ועזרא, שמם של ורמוט ואלברמן הוזכר. הנשיא יקדים ההחלטה לגבי מאמן

one

התבוסה של מכבי חיפה אמש (שבת) להפועל תל אביב (4:0) והיכולת הרעה של הקבוצה חיזקו את ההחלטה של המועדון להגדיל את תקציב שכר השחקנים בעונה הבאה ולבצע מהפך גדול. אחרי שלוש שנים ללא תואר, דברי השחקנים אתמול בצאתם מחדר ההלבשה ("הפועל פשוט פירקה לנו את הצורה", "מתביישים במה שהיה כאן היום. אין מילים") ודברי יניב קטן בסיום המשחק ("אנחנו כשחקנים לא עומדים בסטנדרטים האלה, לא מתאימים למה שמחפשים במועדון הזה, זה כולל אותי ומתחיל ממני") רק קיבלו הלילה חיזוק נוסף למצב הקבוצה, כשחלקם בחרו לבקר את היכולת של חבריהם.

עיקר הביקורת הופנתה לעברו של השוער אמיר אדרי. "בתחילת השבוע הוא טען שיש לו כאבים, אחר כך שהוא כשיר לחלוטין והפציעה הייתה באותו מקום", אמר אחד השחקנים. "ספגנו שני גולים בגללו שיכלו לקחת את המשחק הזה לכיוון אחר לגמרי, בטח לא לתבוסה. לא יודע אם להאשים אותו, קטן דיבר אתמול על שחקנים שלא מספיק טובים. הוא לא יכול להיות שוער ראשון במועדון כזה לטווח ארוך". יש לציין כי עוד לפני המשחק היה ברור שאדרי לא יהיה השוער הראשון בעונה הבאה ולא ברור האם יישאר גם כשוער שני.

הפועל תל אביב דרסה 0:4 את מכבי חיפה בבלומפילד

יניב קטן בנאום כואב בסיום: "אני לא מתפקד כמו פעם"

אמיר אדרי, שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא ברור אם יישאר גם כשוער שני. אמיר אדרי/ברני ארדוב

ללא קשר למשחק הזה, בחיפה לא מרוצים גם מהיכולת שמפגין חן עזרא בתקופה האחרונה ("הוא כבר לא שחקן של מספרים ורחוק לממש את הפוטנציאל שלו", אמר גורם בקבוצה על השחקן, שמאז המשחק מול בית"ר ירושלים בחודש נובמבר כבש שער אחד בלבד). במועדון מעריכים שיניב קטן, שאמש הודה כי הוא נמצא בירידה מסוימת בקריירה, יצטרך לעבוד קשה בעונה הבאה כדי להשאר בהרכב. המטרה היא לצרף שחקן התקפה מתחת לחלוץ, שיתחרה עם קטן על חולצת ההרכב.

על היכולת הקבוצתית אמרו הירוקים: "מה אפשר להגיד אחרי שמפסידים 4:0 בחסד? יש לנו מזל ששראנוב הדף פנדל. לא רק ההגנה לא מתפקדת, אלא כל מערכי הקבוצה. צריך לעשות כאן חריש עמוק בקיץ. יש כאן שחקנים, גם בהרכב, שלא מתאימים לרמה הזאת ולא מסוגלים להוביל אותנו לאליפות. יענקל'ה יודע בדיוק מה לעשות ואין צורך שנייעץ לו דרך התקשורת. הקבוצה לא ראתה תואר שלוש שנים, זה מספיק ברור מה צריך לעשות".

תמאש פרישקין מאוכזב מאוד מאחר ועדיין לא הצליח לבוא לידי ביטוי מאז הגעתו בינואר. בשיחה הראשונה שלו עם ראשי המועדון פרישקין טען כי מהיכרות עם הקריירה שלו, ייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק. כך או כך, בחיפה לא מתכוונים לפחות בשלב זה לממש את האופציה עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תמאש פרישקין חלוץ מכבי חיפה מול שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אין כוונה להשאירו. תמאש פרישקין/ברני ארדוב

גם ללא קשר לדברי השחקנים, יעקב שחר מתכוון לבצע מהפכה גדולה בקיץ. אם הקבוצה תגיע לאירופה התקציב יגדל בכעשרה מיליון שקלים, ואם לא הוא יגדל בכל מקרה, אם כי בשיעור נמוך יותר. הכוונה היא להתחזק בארבעה זרים לפחות (כפי הנראה כרגע, כולם יעזבו אלא אם המאמן הבא יטיל וטו על שחרור רובן ראיוס). גם שמו של גל אלברמן הוזכר בימים האחרונים, אבל חיפה לא מתכוונת לפנות אליו כל עוד הוא מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב. גילי ורמוט היה ונשאר מועמד, אבל זה תלוי לא מעט בשכרו.

ומה לגבי המאמן? כפי שכבר פורסם אתמול, מעמדו של אריק בנאדו יציב בנוגע לעונה הנוכחית, אך גם לו ברור שהוא לא ימשיך עונה נוספת. בחיפה אמרו אתמול כי הנשיא יעקב שחר לא נוהג "לשלוף מהמותן", כהגדרת בכירים במערכת, ומתכוון להמתין לסיום העונה. ומה יהיה אז? רוני לוי הוא המועמד הישראלי הבכיר. אברם גרנט שהוזכר בעבר לא מתכוון לחזור בינתיים לישראל. חיפה מחפשת מאמן גם באזור קרואטיה-סרביה, ובמדינות נוספות. המאמן הסרבי אלכסנדר סטונוייביץ' נמצא ברשימות. כוכב ריאל ובארסה לשעבר, הקרואטי רוברט פרוסינצ'קי הוצע לקבוצה ובחיפה טוענים כי ישנם עוד מועמדים רבים. בחיפה אישרו שסטנוייביץ' ופרוסינצ'קי הוצעו להם. לגבי לוי, שחר מאוד היה רוצה לראות את המאמן חוזר, אבל קודם כל הוא אמור לקבל החלטה אחרת – האם הוא רוצה מאמן ישראלי או זר. ההחלטה של שחר תתקבל עוד לפני סיום העונה. אם יחליט על מאמן ישראלי, לוי הוא הראשון שיקבל פניה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully