וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הפלייאוף התחתון מסוכן"

29.3.2014 / 22:00

באשדוד מודאגים אחרי ההפסד לרמת השרון :"אולי המשחק הזה נתן לנו סטירה". שאבו: "הגענו לעוד 5-6 מצבים של שערים"

one

הפועל ניר רמת השרון השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות יקרות מפז במאבקי ההישרדות שלה, כאשר ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד, משער של קני סייף המצוין בדקה ה-36. הקבוצה של חיים שאבו ממשיכה להילחם נגד הירידה בעוד זו של ניר קלינגר הציגה יכולת רעה מאוד ונראה שהיא כבר מוכנה לסיים את העונה. אשדוד רק צריכה להיזהר לא ליפול לפתע לתחתית.

קלינגר המאוכזב אמר בסיום: "אני לגמרי לא מסכים שאנחנו 'בחוף הים'. במחצית הראושנה טעות אחת עלתה לנו בשער. במחצית השנייה השינויים במערך עוררו את הקבוצה ולחצנו יותר. רמת השרון הלכה אחורה, אבל לא היינו חכמים מספיק ולא יצרנו הזדמנויות כדי להשוות או לנצח. היכולת לא הייתה טובה, אבל בטוח רצינו. אולי המשחק הזה נתן לנו סטירה וגרם לנו להבין שהפלייאוף הזה מסוכן".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
הקבוצה שלו מסתבכת בתחתית? קלינגר/קובי אליהו

המאמן המנצח, חיים שאבו, אמר: "עשינו עבודה יפה מאוד. הגענו לעוד 5-6 מצבים שהיינו צריכים להבקיע בהם. החבר'ה רצו להוכיח שהתצוגה בגביע הייתה מעידה לא אופיינית ואני שמח שפתחנו את הפלייאוף עם ניצחון. יש לנו חומר שחקנים טוב וחומר אנושי טוב, עם חדר הלבשה חזק. אני מאוד מאמין שנוכל להשיג את המטרה". על בן רייכרט, שעובר למכבי תל אביב: "אלו בשורות טובות מאוד, שמתעניינים בשחקנים שלנו מצד קבוצות צמרת. אני שמח בשבילם ויש פה צעירים שיכולים להתקדם. אני אצטרך לנטרל אותם מכל ההמולה, כי הם צריכים להתמקד במטרה ולהשאיר את רמת השרון בליגה. אחר כך, אאחל בהצלחה לכל שחקן שירצה ללכת".

כובש השער, סייף, סיכם: "לנצח באשדוד זו משימה קשה. הייתי יכול לכבוש עוד שער או שניים לפחות, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. כל הפרסומים שאני סגור בקבוצה אחרת לא נכונים. אני מתרכז רק בהישארות בליגה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully