וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "עמאשה? יודע לבעוט פנדלים"

אריק בנאדו לא התרשם משער הניצחון של האקס על מכבי חיפה: "שיפוט חלש, הקבוצה הטובה יותר הפסידה". עמאשה: "לא יכולתי לחגוג"

one

עירוני קרית שמונה פתחה את הפלייאוף העליון ברגל ימין הערב (שבת). הקבוצה של ברק בכר השיגה ניצחון ביתי נאה עם 0:1 על מכבי חיפה, ופתחה על הירוקים פער של שלוש נקודות מהמקום השלישי, במאבק על הכרטיס לאירופה. מי שכבש את שער הניצחון של הצפוניים הוא וויאם עמאשה, שחקנה לשעבר של מכבי חיפה, שנקם באקסית עם פנדל מוצלח.

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כועס. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

"אני עדיין לא מאמין שניצחנו כי לא היינו טובים, צריך להודות", אמר בסיום מאמן קרית שמונה, ברק בכר, "אבל זה רק מראה כמה השחקנים האלה נחושים ויש להם אופי. לא נתנצל, ניצחנו ועכשיו נתכונן ליום רביעי בגביע". על הפנדל המפוקפק שנשרק לזכות קבוצתו אמר בכר: "בסדר, הרבה פעמים קופחנו, ואני לא מדבר אף פעם על שופטים, לא לטובתנו ולא לרעתנו". על ההמשך אמר המאמן: "יש עוד תשעה משחקים, 27 נקודות ואנחנו צריכים להיראות יותר טוב. עדיף לשפר דברים תוך כדי ניצחונות. אנחנו מתמודדים עם הפציעות עם הרבה לב ונשמה, ואני גאה מאוד בשחקנים".

כוכב המשחק, וויאם עמאשה, נשאל כיצד הרגיש רגע לפני בעיטת הפנדל ואמר: "חשבתי רק איך להכניס את הפנדל, לא יותר מזה. לא חשבתי יותר מדי, לא הסתכלתי על התקשורת לפני המשחק, ידעתי שיעשו מזה רעש". על כך שלא חגג אחרי כיבוש השער אמר: "ברור שלא אחגוג, הקהל הזה הוא חלק ממני, לא יכול לחגוג מולו. אני שמח על הניצחון, יש עוד הרבה משחקים. הכול מאחוריי, אנחנו מקצוענים, אני חושב רק על העתיד לא על העבר. אני עדיין לא מרגיש שאני חד כמו שהייתי פעם, עכשיו כל משחק בפלייאוף הוא כמו גמר, ואנחנו ממשיכים הלאה".

במכבי חיפה כצפוי זעמו על ההחלטה של אוראל גרינפלד, ומאמן הקבוצה, אריק בנאדו אמר: "הקבוצה הטובה יותר הפסידה את המשחק. באנו עם תוכנית משחק טובה שעבדה, עשינו משחק טוב במגרש חוץ קשה. הגענו למצבים שרצינו. היה פה היום מפגן חלש מאוד של שיפוט, וזה חבל, זה פוגע בנו שבוע אחרי שבוע ופוגע במאבק על אירופה. אנחנו לא מצליחים להביא את האיכות בסיומת. הקבוצה שלי נראתה טוב, נחושה, אבל זה מאכזב שזה היה בלי שערים. נילחם עד הסוף וננסה להשיג את הכרטיס לאירופה". בנאדו נשאל על שער הניצחון של החלוץ שהעדיף לשחרר, ואמר בציניות: "עמאשה יודע לבעוט פנדלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן עירוני קרית שמונה וויאם עמאשה עם הבת שלו. אדריאן הרבשטיין
לא חשב על כלום מלבד הבקעת הפנדל. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully