וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלאיני ומאטה נראו כמו ילדים במשחק של מבוגרים"

באנגליה מסבירים עוד מפלה של יונייטד: "מאטה חייב לשחק במרכז. פרגוסון הוריש סגל מזדקן, במקום אחר מויס היה מפוטר"

מרואן פלאיני, שחקן מנצ'סטר יונייטד, עם המאמן דייויד מויס. GettyImages
ממשיך להוות את הסמל לכישלון של מויס. פלאיני/GettyImages

העונה הרעה של מנצ'סטר יונייטד הגיעה אתמול (ראשון) לנקודת שפל חדשה - הפסד בית 3:0 ליריבה המרה ליברפול. השדים האדומים נותרו במקום השביעי שלא שווה אפילו מקום בליגה האירופית והמאזן שלהם עומד כעת על 14 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים.

יונייטד ניצחה העונה רק פעם אחת קבוצה שמדורגת בין תשע הראשונות - 0:1 על ארסנל בנובמבר, ואם כל אלו לא מספיקים, ביום רביעי היא תהיה חייבת לנצח את אולימפיאקוס בהפרש של שלושה שערים כדי להימנע מהדחה כבר בשמינית גמר ליגת האלופות (היוונים ניצחו 0:2 במשחק הראשון).

אתמול בערב והיום בבוקר, הפרשנים בממלכה היו עסוקים בניתוח הטעויות של מויס. הם סיפרו על סגל לא איכותי מספיק ועל הפסד טקטי מהדהד למאמן ליברפול ברנדן רוג'רס, כתבו על הדרכים בהן מויס יצליח לשנות כיוון ודרשו ממנו להוציא יותר מחואן מאטה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס. GettyImages
פתח את השבוע עם תבוסה לליברפול, ימשיך אותו עם הדחה מהצ'מפיונס? מויס/GettyImages

מארק אוגדן מ"אינדיפנדנט", כתב על כך שאלכס פרגוסון הוריש לבן ארצו סגל מתבגר והוסיף: "בכל קבוצה גדולה אחרת, עם נשיא אחר, הקדנציה של מויס הייתה נקטעת כבר לפני שבועות. ההישרדות שלו מבוססת רק על ההתעקשות של המועדון לתת למאמן שלה זמן כדי לעצב את הסגל, להצעיר אותו ומשם להתקדם".

ג'יימי ג'קסון כתב ב"גרדיאן": "מרואן פלאיני וחואן מאטה, שני שחקנים שדייויד מויס קנה ב-64 מיליון ליש"ט, הסתובבו על המגרש כמו שני ילדים שנקלעו למשחק של מבוגרים. התרומה המאכזבת שלהם הראתה כמה הרכש של מויס היה חלש. אם הוא רוצה לשמור על העבודה שלו, מוטב לו שלא ייכשל שוב בחלון ההעברות לקראת העונה הבאה".

שחקן העבר רובי סבאג', ביקר ב-BBC את המערך של מויס ואת ההצבה של חואן מאטה באגף: "מויס העלה הרכב מאוד התקפי נגד ליברפול, אבל הקבוצה שלו הצליחה לבעוט רק כדור אחד למסגרת במשך 90 דקות. חואן מאטה צריך לשחק כמספר 10, במרכז ולא באגפים - כפי שהוא עשה בצ'לסי והיה כל כך אפקטיבי. אם הוא רוצה להמשיך לפתוח עם ויין רוני ורובין ואן פרסי ביחד, הוא צריך לשנות את המערך, הוא לשלוח את מאטה לספסל".

גרהאם סונס ששיחק בליברפול ומאוחר יותר אימן אותה, היה מאושר מהניצחון של המרסיסיידרז והתייחס גם הוא למאטה: "ליברפול הייתה נפלאה, היה לה הרבה מכל דבר: הרבה אנרגיה, הרבה תשוקה, הרבה קלאסה. זו הייתה קבוצה ששיחקה עם ביטחון עצמי גבוה ושלטה בקצב מול קבוצה עצבנית. מויס צריך לשחק בשיטה שתאפשר למאטה לשחק במרכז. הוא נאבד באגף, הוא לא רוצה לשחק שם. בשיטה הזו זה בזבוז של 37 מיליון ליש"ט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ליברפול, ג'ון פלאנגן, מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, חואן מאטה. GettyImages
אף אחד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully