וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:1 לבני סכנין על בית"ר ירושלים

מערכת וואלה! ספורט

15.3.2014 / 21:20

החבורה של בלבול סיימה את העונה הסדירה עם ניצחון יוקרתי בטדי. פאס כבש את שער הניצחון (83), טונייס הורחק (72)

one

כשבית"ר ירושלים פוגשת את בני סכנין, מדובר בקרב טעון בכל הקשור למתרחש ביציעים, אך על כר הדשא יש מנצחת אחת כמעט תמיד: בני סכנין. החבורה של מרקו בלבול השלימה הערב (שבת) משחק עשירי רצוף ללא הפסד מול היריבה מהבירה, אחרי ניצחון 0:1 באצטדיון טדי, במשחק שנעל עבור שתיהן את העונה הסדירה.

אברהם פאס, בני סכנין. קובי אליהו
ניצחון מתוק. פאס חוגג/קובי אליהו

לפני פתיחת המשחק נרשם אירוע חריג, כשאוהדי בני סכנין נעצרו בדרכם לאצטדיון טדי לאחר התפרעויות והשלכת חפצים. לאחר זמן מה האוטובוס המשיך בדרכו והוריד את האוהדים באצטדיון טדי. למזלם, הקבוצה שלהם נתנה להם סיבה לחגוג בסיום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן בני סכנין מוחמד כליבאת חוגג. קובי אליהו
כליבאת חוגג/קובי אליהו
שחקן בני סכנין מוחמד גדיר. קובי אליהו
וגם גדיר/קובי אליהו

אפילו שעבור שתי הקבוצות היה מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, מאחר שמקומה של בית"ר כבר נקבע בפלייאוף התחתון ושל יריבתה בעליון, מדובר במכה מוראלית נוספת עבור החבורה של רוני לוי.

סכנין מסיימת בטעם טוב עונה מצוינת בליגה, למרות שהציגה משחק חלש. בית"ר הייתה מסוכנת יותר, פתחה בסערה והגיעה למצבי הבקעה קורצים, אך בריאן ז'ונס, איציק כהן וניסו קפילוטו לא מצאו את הרשת, וכמו מול מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים החמיצה שוב ושוב. גם בפתיחת המחצית השנייה בית"ר הייתה טובה יותר, אך הכל השתנה כשאנדרס טונייס פגע במוחמד גדיר ללא כדור בדקה ה-72 והורחק. זיו אדלר נועץ בקוון והחליט להניף כרטיס אדום לעברו של הבלם הספרדי, ומשם סכנין ניצלה זאת כדי לכבוש. אברהם פאס, עם שער בכורה העונה בישראל, נגח פנימה בדקה ה-83 וסידר 0:1 דרמטי לסכנין, שעולה לפחות זמנית למקום החמישי על חשבון הפועל תל אביב.

שחקן בית"ר ירושלים אנדרס טונייס מוחה לאחר שהונף לעברו כרטיס אדום. קובי אליהו
טונייס מוחה לאדלר לאחר ההרחקה/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1: מעט מאוד אוהדים מאכלסים את יציעי טדי בפתיחת המשחק. נראה שהאיום של האוהדים בחרם, בעקבות סגירת היציע המזרחי, מומשו.

דקה 8: אוהדי בית"ר עשו את דרכם אל עבר היציע המזרחי, אך נעצרו על ידי מאבטחים במקום.

* אתר דריבליסט מעדכן שבית"ר לא ניצחה את סכנין בתשעת המפגשים האחרונים.

דקה 17: בית"ר ירושלים מעט יותר מסוכנת בפתיחה. כדור קרן של המארחת מצא את הראש של ניסו קפילוטו, שנגח לידיו של קנדיל.

דקה 19: מהלך קבוצתי נהדר של בית"ר לא היה רחוק מלהסתיים בשער נפלא. כדור רוחב הגיע לאזולאי על קצה הרחבה, החלוץ השאיר בעקב לז'ונס בעט מ-16 מטר כדור חזק מעט מעל המשקוף.

דקה 24: עוד ניסיון הבקעה של בית"ר. כדור חופשי מדויק של ברנדאן מצא את הראש של קפילוטו, ששוב נגח חלש כדור שהפעם חלף ליד הקורה של קנדיל.

דקה 28: הלחץ של בית"ר נמשך. אופיר קריאף הגביה כדור מאגף ימין, איציק כהן המשיך בוולה שהתלבש בעצמה, אך חלף מעל המשקוף.

דקה 32: סוף סוף גם סכנין יצאה להתקפה. מוגרבי קיבל כדור ארוך ומצא בתוך הרחבה את כליבאת, שהתמהמה במקום לבעוט מול הרוש ואיבד את הכדור לקרן.

דקה 40: איזו החמצה של סכנין! כדור קרן נהדף הישר אל הידאלגו, שבעט כדור שניתז משחקן הגנה של בית"ר אל עבר השער. למזלה של בית"ר, שי חדד עצר את הכדור מהקו ודדי בן דיין בעט ברשלנות החוצה את הריבאונד מול השער החשוף.

שלומי אזולאי, שחקן בית"ר ירושלים, מאוכזב. קובי אליהו
כשלא כובשים, נענשים. אזולאי מאוכזב/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 56: אזולאי מצא את מאטוביץ' בצד ימין של הרחבה, והקשר ניסה לבעוט בעיטה מתוחכמת לחיבורים של הפינה הרחוקה. הכדור חלף ליד הקורה של קנדיל.

דקה 59: פבלו ברנדאן קיבל כדור כ-25 מטר מהשער ובעט כדור לא מדויק ברגל שמאל, שלא היה קרוב למסגרת.

דקה 72: כרטיס אדום! אנדרס טונייס הורחק, ובית"ר נותרה ב-10 שחקנים. הבלם הספרדי פגע במוחמד גדיר ללא כדור, השופט זיו אדלר לא ראה את המקרה אך שמע לעצתו של הקוון והניף אדום ישיר.

דקה 78: ז'ונס בעט כדור אדיר לחיבורים של השער של סכנין, אך קנדיל התעופף והציל את הכדור שעשה את דרכו לרשת.

דקה 83: גול! 0:1 דרמטי לסכנין! אברהם פאס עלה להתקפה באופן נדיר, מצא את כליבאת באגף ימין וקיבל ממנו בחזרה את הכדור הישר לראש. בנגיחה מדויקת ולא חזקה הכניע את הבלם את אריאל הרוש. שער בכורה העונה לפאס.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אוהדי בית"ר שוב סובלים מול סכנין/קובי אליהו

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד (עומר אצילי, 88), אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', ג'ונתן וילה, אופיר קריאף, פאבלו ברנדאן, דני פרדה, איציק כהן (אבירם ברוכיאן, 68), בריאן ז'ונס (משה לוגסי, 81), שלומי אזולאי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, מור שושן, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו (אחמד קאסום, 80), פיראס מוגרבי (עלי עוסמאן, 90), מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר (חורחה אלונסו, 90)

שחקן בית"ר ירושלים בריאן ז'ונס. קובי אליהו
ז'ונס מאוכזב/קובי אליהו
מאמן בני סכנין מרקו בלבול. קובי אליהו
מרקו בלבול/קובי אליהו
שחקן בית"ר ירושלים אופיק קריאף מול שחקני בני סכנין. קובי אליהו
קריאף מול שחקני סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully