וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון השעה את איליץ', אבוטבול בספק לדרבי

לא שקט בהפועל ת"א לפני הדרבי. הבלם נזרק מהאימון והושעה עד הודעה חדשה. הקפטן סובל מכאבים בשריר הירך האחורי

one

שלושה ימים לפני הדרבי הביתי נגד מכבי תל אביב, בהפועל תל אביב שוב לא שקט. במהלך האימון היום העיר המאמן רן בן שמעון לבלם ברנקו איליץ' מספר פעמים, והסלובני השיב לו. בשלב מסוים בן שמעון מאס בתשובות של איליץ' ובחוסר הרצינות שלו, ושלח אותו לחדר ההלבשה. מאוחר יותר, המאמן החליט להשעות אותו עד הודעה חדשה. אם הוא לא ישחק בדרבי, בריאן חרסיסיץ' עשוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה.

בהפועל מעריכים שהמהלך של המאמן נועד כדי לנער את הבלם שמציג בשבועות האחרונים יכולת ירודה. "זה לא סוד שכבר שבועות איליץ' עושה מה שהוא רוצה באימונים", אמר אחד מהשחקנים, "הגיע הזמן שרן יעשה עם זה משהו. אנחנו מקווים שאחרי מה שקרה היום, הוא יתאפס על עצמו".

החדשות הרעות בהפועל תל אביב לא נגמרו עם העימות בין בן שמעון לאיליץ' והיום מתברר ששי אבוטבול בספק לדרבי. הקפטן לא התאמן היום בגלל רגישות בשריר הירך האחורי ואמר שהוא חושש שהוא סובל ממתיחה. מחר הוא ינסה לשוב לאימונים, אבל אם שוב יחוש כאבים, כנראה שהוא ייעדר מהמשחק ביום שני. במקרה שאבוטבול אכן לא יוכל לשחק, סלים טועמה עשוי להחליף אותו. גם בסארט עבדורחימי, שבעצמו חזר מפציעה בגב, נמצא בתמונת ההרכב כשבמקרה כזה גילי ורמוט יוסט בחזרה למרכז המגרש.

למתחם חודורוב הגיעו היום כמה עשרות אוהדים שעודדו את השחקנים והשליכו אבוקה. כל הכרטיסים למשחק ביום שני נמכרו והקופות לא תפתחנה.

אחרי האימון יצאו שחקני הפועל תל אביב לבית חולים וולפסון הסמוך, לחלוקת משלוחי מנות לילדים. גילי ורמוט אמר: "אנחנו שמחים לעשות לילדים טוב על הלב בכל חג ובכל הזדמנות. אני מאחל לכל אחד מהם חג שמח ומתוק ושיחזרו הביתה בקרוב בריאים וחזקים. הדרבי? נבוא במטרה לנצח ולקחת את הנקודות שחשובות לנו להשגת המטרה שלנו העונה. כמובן שאנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו שיצבעו את בלומפילד באדום ואת כל המועדון ומי שקשור אליו".

ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב מול ברואה. ברני ארדוב
לבן שמעון נמאס. איליץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully