וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכמה העברתו של שחר הירש

12.3.2014 / 10:42

החלוץ, שהמו"מ עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם לשנתיים ויעזוב את הפועל חיפה. בוקולי: "ראיוס חושש לחזור"

one

עכשיו זה סופי: מכבי חיפה סיכמה על העברתו של החלוץ שחר הירש. החלוץ ששיך להפועל חיפה והושאל להפועל עפולה, חתם על זכרון דברים לשנתיים, עם אופציה של המועדון להארכת החוזה בעונה נוספת, והעסקה מול הפועל חיפה סוכמה גם היא (מלבד חתימה פורמלית של יואב כץ, שאישר לחיפה לסכם עם השחקן). הירש, 21, כבש העונה 16 שערים בכל המסגרות במדי הפועל עפולה.

החלוץ סגר את התנאים באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן. "אפשר לברך על המוגמר, שחר הירש ישחק אצלנו בעונה הבאה", אישר גורם במועדון הבוקר לאחר שאתמול עוד נמשכו המגעים בעניינו. על המגעים בין חיפה לחלוץ פורסם בוואלה! ספורט.

השוער הדני מיכאל טורנס הגיע להתרשמות במכבי חיפה

שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
חוצה את הכביש. שחר הירש/מגד גוזני

כעת, מתפנים בחיפה לטפל במימוש האופציה של שמואל שיימן. אתמול התקבלה החלטה סופית במועדון לממש את האופציה של המגן, שטרם קיבל הודעה על כך. בימים הקרובים יישלח מכתב המאשר את מימוש האופציה לשנתיים נוספות. המגן טאלב טואטחה עשוי לעבור בקיץ לסטנדרד ליאז', שגיששה עם סוכניו בנוגע לעתידו. שחקן נוסף שאמור לסגור בימים הקרובים הוא החלוץ שון ויסמן, שנרשמה התקדמות בנוגע לחתימת החוזה שלו לחמש שנים.

השוער הדני מיכאל טורנס נחת אתמול למבחנים במועדון. בחיפה מתכוונים לזמן עוד שני שוערים למבחנים עד הקיץ, וכן שני קשרים וחלוץ זרים. "עד עכשיו לא קיבלנו החלטה מי יהיו השחקנים שייבחנו, אבל בקרוב נקבל החלטה סופית ונגבש את הרשימה הסופית מתוך רשימה ארוכה של מועמדים שהוצעו לנו", אמרו בחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש דרך להגיב". ראיוס/אדריאן הרבשטיין

הקשר גוסטבו בוקולי התייחס הבוקר שוב להד התקשורתי סביב רובן ראיוס. "שוחחתי עם ראיוס, הוא עובר תקופה מאוד קשה. הוא כועס על עצמו והיה רוצה שהגלגל יחזור אחורה", אמר בוקולי באירוע פורים המסורתי שעורכת הקבוצה מדי שנה בבית הספר אופקים. "כואב לו מאוד על המצב, הוא חושש לחזור לארץ. הוא קורא מה כותבים וזה גורם לו קצת לחשוש, למרות שהוא יודע שיקבל תמיכה מהקבוצה, מהאוהדים ומהשחקנים. גם אם הוא פצע שחקן בצורה קשה, אי אפשר לתקוף אותו ככה. אף אחד לא היה רוצה להתחלף איתו, וגם לא להיות במקום רפי דהן, אבל יש דרך להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully