וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שלושה חודשים: עגייב גרם לשבר אצל כחלון

10.3.2014 / 8:58

בחיפה תקפו את דברי עגייב על ראיוס ("שלא תעמוד על הרגליים"), והזכירו את הכניסה שלו בדצמבר: "הוא האחרון שיכול לבוא בטענות". צפו בתקרית

אדריאן הרבשטיין

בבוקר שאחרי התיקול האכזרי, חלק משחקני מכבי חיפה בחרו לתקוף את קשר בני יהודה, אמיר עגייב, שבחר להשתלח בצורה קשה בקשר הספרדי רובן ראיוס. ראיוס אמנם המריא לפנות בוקר לספרד לחופשה שתוכננה מבעוד מועד, אבל שחקנים בחיפה מזכירים כי התגובה המוגזמת של עגייב מגיעה על רקע מעשה דומה שביצע רק לפני שלושה חודשים. ראשית, נתחיל עם התגובה של קשר בני יהודה, שעד לאחרונה מתברר כי במכבי חיפה אף עקבו אחריו. "ראיוס, אני מאחל לך את כל הרע שבעולם", כתב עגייב. "אתה בן אדם אפס מאופס ואני מקווה שלא תעמוד על הרגליים יותר ותשחק כדורגל...".

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. אדריאן הרבשטיין
"שיילך לבקר את תמיר כחלון שעדיין יושב בבית". אמיר עגייב/אדריאן הרבשטיין

הדברים הקשים הללו החזירו את שחקני חיפה מעט לאחור, ליתר דיוק ל-17 בדצמבר, פחות משלושה חודשים. במשחק בין בני יהודה לקרית שמונה, תיקל עגייב את הקשר תמיר כחלון וגרם לו לפציעה דומה שהשביתה אותו לשלושה חודשים. מהבדיקה התברר כי השחקן סובל משבר בעצם השוקית, אותו חשש הראשוני שעליו דיברו הרופאים כשבדקו את דהן. לאחר אותו אירוע, באופן די דומה, ניגש עגייב לכחלון כשהוא על סף דמעות והתנצל בפניו. ומה אמר על זה ברק בכר? מאמן קריית שמונה בחר שלא לבקר את עגייב. "מאוד כואב לי עליו, אני גם עברתי פציעות מאוד קשות אבל הוא צעיר ויתאושש מהר מאוד".

"עגייב צריך להתבייש, רק לפני שלושה חודשים הוא הלך על רגל של שחקן והרחיק אותו לכמה חודשים מהמגרשים, עכשיו הוא קורא לראיוס אפס מאופס?", אמר אחד מהם. "שום דבר לא מצדיק את המעשה של ראיוס, אבל הוא האחרון שיכול לבוא בטענות עכשיו. במקום זה, שיילך לבקר את תמיר כחלון שיושב בבית. עד היום הוא לא ראה דקת דשא בגלל התיקול המכוער הזה".

שחקני בני יהודה הגיבו על המקרה ואמרו: "שחקני חיפה מטומטמים. אי אפשר להשוות בכלל בין שני המקרים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully