וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו: "ברצלונה לא האמינה בי, באיירן הטובה בעולם"

הקשר הצעיר הסביר מדוע בחר לעזוב את בארסה: "זה היה עניין של קבלת מנהיגות. ההחלטה לבוא לגרמניה הייתה נפלאה"

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"באיירן לעולם לא תהיה ברצלונה, וברצלונה לעולם לא תהיה באיירן". טיאגו/GettyImages

טיאגו אלקנטרה מאושר בבאיירן מינכן ותוקף את ברצלונה. הקשר בן ה-22 שעבר מקמפ נואו לאליאנץ ארנה בקיץ תמורת כ-25 מיליון יורו, התראיין ל"קיקר" הגרמני וסיפר על ההחלטה שהובילה אותו לרצות לעזוב את הקבוצה בה שיחק מגיל 14.

"ההחלטה שלי להגיע לבאיירן הייתה נפלאה", אמר טיאגו, "זה עניין של קבלת מנהיגות. קיבלתי מברצלונה את התחושה שהם לא מאמינים בי. באיירן מינכן הכי טובה בעולם וזה נהדר לשחק בבונדסליגה".

הקשר שצפוי להיות חלק מסגל נבחרת ספרד בגביע העולמי בקיץ הקרוב, הוסיף: "פפ גווארדיולה הביא לכאן את הרעיונות ואת ראיית העולם שלו בנוגע לכדורגל, והוא מעביר אותם לשחקנים המקומיים. אבל ברצלונה לעולם לא תהיה באיירן, ובאיירן לעולם לא תהיה ברצלונה".

עוד אמר טיאגו: "צ'אבי הוא המודל שלי. כשאני רואה אותו משחק, הפה שלי נפער. אני מקווה שאוכל לתת לכדורגל טיפה ממה שהוא נתן לו".

בינתיים באלופת אירופה ממשיכים לעסוק בעתידו של טוני קרוס. אחרי שאחיו של הקשר המצטיין רמז שהוא עשוי לעבור בקיץ למנצ'סטר יונייטד, יופ היינקס שהוביל את הקבוצה לטרבל מהולל בשנה שעברה, ממליץ לו להישאר.

קרוס עדיין לא האריך את חוזהו שעתיד להסתיים ב-2015 ובמצב העניינים הנוכחי, באיירן עשויה למכור אותו כדי לא לאבד אותו ללא תמורה בשנה הבאה. היינקס אמר: "אסור לטוני לעזוב, אפילו לא לברצלונה או ריאל מדריד. הוא יכול לזכות בכל תואר עם באיירן הנוכחית בשנים הקרובות ולהפוך לשחקן המרכזי של הקבוצה".

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הכותרות לא נגמרות. קרוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully