וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את מכבי פ"ת

מערכת וואלה! ספורט

1.3.2014 / 19:32

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של אלישע לוי שרחוקה רק נקודה ממכבי ת"א בפסגה. מאור בוזגלו בישל פעמיים לפלט וסוארס, אליניב ברדה כבש את השלישי בפנדל. גלבאן השווה זמנית בבעיטה חופשית נפלאה

one

רק לפני שלושה מחזורים הפועל באר שבע הפסידה במשחק העונה למכבי תל אביב והמאבק על האליפות נראה די גמור. אולם הערב (שבת) השיגה הקבוצה הנהדרת של אלישע לוי ניצחון שלישי רצוף, 1:3 בחוץ על מכבי פתח תקוה וצימקה לפחות זמנית את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד. התוצאה החד צדדית לא שיקפה את מהלך המשחק שבו המלאבסים היו ראויים לתיקו לפחות, אך החלטות שיפוט גבוליות של גיא ברגר והצגה גדולה נוספת של מאור בוזגלו הובילו לניצחון נוסף של הבאר שבעים.

דויד הובר עם אביתר אילוז שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
העונה החלומית נמשכת. שחקני באר שבע חוגגים/קובי אליהו

המלאבסים היו טובים יותר במחצית הראשונה אבל גליינור פלט שבר את הקרח בדקה ה-40 אחרי בישול יוצא מהכלל של מאור בוזגלו. בדקה ה-54 גיא ברגר קיבל החלטה שנויה במחלוקת כשהרחיק בצהוב שני מפוקפק את זיטו אחרי כניסה לא חריפה מדי בדויד הובר. למרות החיסרון המספרי המארחים הצליחו להשוות בזכות בעיטה חופשית מרהיבה של פדרו גלבאן (69), אבל שער נגיחה של סוארס מבישול נוסף של בוזגלו (72), ופנדל של אליניב ברדה (78) אחרי ספק הכשלה של הרצג על פלט, החזירו את באר שבע הבייתה עם כל הקופה. מכבי תל אביב תוכל להגדיל שוב את הפער בפסגה לארבע נקודות כשתפגוש מחר את הפועל רעננה. מכבי פתח תקוה תרד מתחת לקו האדום אם בני יהודה תנצח במשחק שלה את רמת השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מול זיטו שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ספג אדום מפוקפק. זיטו מול בוזגלו/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: השופט גיא ברגר הוציא את ההתמודדות לדרך.

דקה 3: הפתיחה הייתה שייכת למארחים ולפדרו גלבאן שקיבל כדור בצד ימין, חתך למרכז ובעט חזק בשמאל אבל הכדור פגע ברוטקוביץ' חברו לקבוצה ונעצר לפני השער.

דקה 5: שוב גלבאן עשה צרות להגנת באר שבע וניסה את מזלו בבעיטה בשמאל מ-20 מטרים אבל הכדור החלש נעצר בידיים הבטוחות של אג'ידה.

דקה 7: המארחים המשיכו עם הפתיחה הנמרצת שלהם כשהפעם זה היה לידור כהן הצעיר שעשה מהלך סולו, עבר שלושה שחקנים והגיע לטווח של 20 מטרים משער באר שבע, אבל הבעיטה שלו הייתה לא טובה והכדור עף מעל השער.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מול תומר אלבז. קובי אליהו
ממשיך עם הכושר הנפלא שלו. מאור בוזגלו/קובי אליהו

דקה 13: מפגש ראשים לא נעים בין שני בלמי באר שבע אלגרבלי וסוארס הסתיים בפציעה ודימום של הראשון שקיבל טיפול מחוץ לקווים.

דקה 15: פתח תקוה ניצלה את העובדה שבאר שבע חסרה בלם וכמעט כבשה אחרי מהלך בין זנלי, גלבאן ורוטקוביץ' שקיבל כדור מצוין מהארגנטינאי ומזווית לא פשוטה בעט שטוח והחוצה.

דקה 20: האורחים נכנסו למשחק ודובב גבאי כמעט הפתיעה עם בעיטה מדויקת וחזקה מ-20 מטרים, אבל הכדור חמק במעט החוצה.

דקה 25: מצב נהדר למלאבסים. זיטו מצא את לידור כהן פנוי לגמרי. הקשר בעט חזק ושטוח אבל אג'ידה היה ערני והדף.

דקה 40: גול! האורחים עלו ליתרון בניגוד למהלך המשחק בזכות עוד מבצע אישי נפלא של מאור בוזגלו שתיעתע בהגנת המלאבסים ובישל לפלט שמתוך הרחבה בעט לרשת הגבוהה ופנימה. בישול 13 העונה לבוזגלו, 0:1 לבאר שבע.

מאור בוזגלו, גליינור פלט שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
צמד חמד. בוזגלו מברך את פלט אחרי השער הראשון./קובי אליהו

דקה 54: צהוב שני ואדום לזיטו! הקשר האחורי גלש לרגליו של דויד הובר. גיא ברגר החמיר מאוד כששלף לו צהוב שני ואדום ופתח תקוה נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 60: מצב נפלא למכבי פתח תקוה. זנלי קיבל מתנה מהגנת באר שבע ונותר חופשי מול אג'ידה אך בעט חלש ואפשר לשוער לקלוט.

דקה 69: גול! מכבי פתח תקוה השיגה שוויון מוצדק לחלוטין. ואיזה גול זה היה. פדרו גלבאן בעט כדור חופשי אדיר כ-18 מטרים מצד שמאל לתוך חיבורי הקורות של אג'ידה. 1:1 במושבה.

פדרו גלבאן שחקן מכבי פתח תקוה (מימין) עם דיא סבע. קובי אליהו
השוויון הנפלא שלו לא החזיק מעמד הרבה זמן. גלבאן חוגג/קובי אליהו

דקה 70: כמעט מהפך לזכות המלאבסים! מרואן קבהא המחליף השתלט על כדור בתוך הרחבה ותחת הלחץ בעט כדור נהדר שנעצר רק במשקופו של אג'ידה. מזל גדול לבאר שבע.

דקה 72: גול! באר שבע חזרה להוביל ומי בישל? נכון מאור בוזגלו. הקשר הנפלא התכבד באסיסט 14 העונה כשהרים כדור מצד ימין והפעם וויליאם סוארס הבלם נגח מדויק לפינה ופנימה. 1:2 לבאר שבע.

דקה 78: גול! באר שבע הטביעה חותם על הניצחון עם שער נוסף בפנדל. מאור בוזגלו, שוב הוא הכניס כדור מצד שמאל לגליינור פלט שספק נתפס בחולצתו על ידי איבן הרצג. גיא ברגר היה קרוב והחליט על פנדל אותו בעט אליניב ברדה לרשת. 1:3 להפועל באר שבע.

ייטב לוזון קובי רפואה מאמני מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
צרות בתחתית. לוזון ורפואה/קובי אליהו
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
חתם את הניצחון בפנדל. ברדה/קובי אליהו

הרכבים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, תומר אלבז, נאור פסר, זיטו, גידי קניוק, ארפן זנלי, פדרו גלבאן, לידור כהן (דיא סבע, 61), לוקה רוטקוביץ' (מרואן קבהא, 57).

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בן אלגרבלי, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, גל אראל (תומר סוויסה, 71), מאור בוזגלו, אליניב ברדה (סיראז' נאסר, 80), דובב גבאי (לוטם זינו, 75), גליינור פלט.

פדרו גלבאן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
קיבל את הכבוד על הפיכתו למלך שערי הזרים של הליגה. גלבאן/קובי אליהו
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא מוותר למכבי במאבק האליפות. אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully