וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "נקווה ללילה קסום"

מאמן מכבי תל אביב לקראת באזל (ה', 20:00, ע' 9 וספורט1 HD). ייני: "קרלוס מעביר לנו מהניסיון שלו גם כשהוא לא משחק"

אתר רשמי

במכבי תל אביב ממשיכים את ההכנות למשחק הגומלין הגומלין נגד באזל, שייערך מחר (ה', 20:00, ערוץ 9, ספורט 1 ו-HD) במסגרת שלב הנוקאאוט של 32 הגדולות בליגה האירופית.

אחרי שנהנו מבוקר חופשי וניצלו את הזמן לסיור רגלי קצר ברחבי העיר, התכנסו שוב שחקני מכבי לארוחת צהריים משותפת אותה הכין השף אבי דדוש, שהגיע עם הצהובים מישראל וצמוד לקבוצה בכל ארוחה בבית המלון. בתום הארוחה עלו השחקנים למנוחה נוספת ובערב תקיים הקבוצה את האימון הטקטי המסכם באיצטדיון סנט יאקוב בו יערך המשחק מחר. כמה עשרות אוהדים צהובים כבר הגיעו ביממה האחרונה לבאזל וההערכה היא שלמשחק עצמו יגיעו כמה מאות.

הבעלים מיטש גולדהאר הגיע בטיסה מישראל עם ג'ק אנגלידיס. במהלך האימון טפטף גשם קל והאימון נערך על משטח רטוב. סגל מלא ערך את האימון, כולל קרלוס גרסיה שלא יכול לשחק. 500 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב, חלקם הגיעו היום וחלקם יגיעו מחר בטיסות מרחבי אירופה, והציפייה היא שיהיו 700-750 אוהדים צהובים. בשעות הצהריים נערכה אסיפה ובחלק הטקטי הקבוצה התמקדה במצבים הנייחים וקרנות של באזל.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, רמי מרבאל, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה (טל בן חיים), ברק יצחקי, ראדה פריצה.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאמין באמוציות. סוזה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סוזה: "אני רוצה שהשחקנים הכי טובים יהיו על המגרש"

"אנחנו מגיעים להיאבק, לתת כדורגל חיובי, להילחם על העלייה", פתח פאולו סוזה את דבריו במסיבת העיתונאים. "אנחנו תמיד יוצרים הזדמנויות לכיבוש ואני מקווה שמההזדמנויות שניצור גם נכבוש שערים, כי ברמות האלה אין יותר מדי הזדמנויות. בבלומפילד, באזל עשו לנו הרבה קשיים, בגלל שההגנה שלהם שיחקה למטה, עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור. אני חוזה שמחר יהיה לנו יותר מרווח פעולה".

"מחר ישחקו בבאזל שחקנים שחוזרים מפציעות, ועוד שחקנים שלא שיחקו בתל אביב. אנחנו מודעים לכך ואנחנו מוכנים, ומפוקסים לספק את הכדורגל שהבטחנו לספק מאז שהגעתי - כדורגל חיובי, עם שאפתנות ואומץ. אני מאמין באמוציות, אני מאמין שבכדורגל צריך להשתמש באמוציות. אני רוצה שהשחקנים הכי טובים יהיו על המגרש, כי כדורגל בלעדיהם זה כלום".

על היעדרותו של הבלם קרלוס גרסיה בשל צהובים אמר המאמן: "קרלוס שיחק כמעט בכל המשחקים, ונצטרך לעשות את כל ההחלטות הכי טובות בלעדיו. נקווה ללילה קסום, שבו כולם יחליטו את ההחלטות הכי טובות. בשבילנו, בשביל הכדורגל הישראלי ובשביל המועדון כולו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קפטן מכבי תל אביב שרן ייני. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"יש לנו מה להרוויח". ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ייני: "יש לנו צ'אנס להפתיע בהתקפה, יהיו שטחים ריקים"

הקפטן שרן ייני: "נצטרך לתת 100 אחוז. בגלל שאנחנו יודעים שהם ילחצו אותנו מהתחלה, הריכוז ההגנתי שלנו צריך להיות גבוה. יש לנו צ'אנס להפתיע בהתקפה, יהיו שטחים ריקים ואנחנו מוכנים. עובדים על זה באימונים, ראינו קטעי וידאו על איך שהם משחקים במשחקים מהסוג הזה".

על גרסיה אמר הקפטן: "קרלוס מעביר לנו מהניסיון שלו, גם כשהוא לא משחק. הנוכחות שלו חשובה. יש לנו הרבה שחקנים טובים, וכל מי שישחק במקומו יהיה מצוין. אני סומך על כולם".

"מבחינה פסיכולוגית יש לנו הרבה מה להרוויח", הוסיף ייני, "ומבחינה פסיכולוגית חכם יותר יהיה לשמור את התחושות והמוטיבציה לרגעים המתאימים, ולא לבזבז אותם מוקדם יותר".

שחקני מכבי תל אביב רמי מרבאל (ימין) מהראן ראדי (שמאל). רענן ברנובסקי
ראדי ומרבאל ברחובות באזל/רענן ברנובסקי

שטרלר חוזר: "יש לנו את כל האפשרויות לעבור"

באזל מגיעה למשחק אחרי 1:1 קשוח מול גראסהופרס ביום ראשון. פרשנים בשוויץ ביקרו את הקבוצה על משחק התקפי נרפה, בדיוק כמו ה-0:0 בתל אביב. הקשר פביאן פריי אמר: "נגד מכבי, בבית, נצטרך לשחק הרבה יותר התקפי מאיך ששיחקנו מול מכבי תל אביב וגראסהופרס. אני לא יודע מה לא עבד נגד גראסהופרס. כשראינו את ההרכב לפני המשחק, הרכב מאוד התקפי, חשבנו שנשחק גם כדורגל התקפי. אבל אז זה פשוט לא עבד".

מאמן באזל מוראט יאקין והקפטן מרקו שטרלר הגיעו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "היה משחק מאוד קשה, פיזי וטקטי מצד שני הצדדים, שכמעט ולא עשו טעויות", אמר יאקין על ה-0:0 בבלומפילד. "אנחנו רוצים לעבור שלב ואני חושב שבבית אנחנו יכולים לעשות את זה. לאופן בו המשחק יתחיל תהיה השפעה על איך שהמשחק יתפתח. נצטרך לראות גם איך מכבי תתנהג. אנחנו לוקחים בחשבון אפשרות של הארכה, אבל ננסה לסיים את זה בתוך 90 דקות".

מרקו שטרלר שנעדר מהמשחק הראשון עקב פציעה סיפר על ההתרשמות שלו: "ראיתי את המשחק הראשון בטלוויזיה, היה משחק מאוד טקטי. התוצאה בהחלט טובה ויש לנו את כל האפשרויות כדי לעבור שלב. אני מניח שמכבי תבוא לכאן ותנסה לכבוש. מכבי קבוצה חזקה ועברה בית מאוד קשה, אבל בבית שלנו נצטרך לנצח את המשחק ולעבור שלב בתוך 90 דקות. ננסה לכבוש שער מוקדם בשביל כדי שמכבי תפתח את המשחק ותקל עלינו".

יאקין מיעט לשתף במערך עימו הוא אמור לפתוח מחר אבל סיכם: "מכבי יודעת איך אנחנו משחקים. אני לא אגיד איך אני הולך לשחק מחר. שטרלר מאוד חשוב לנו במשחק ולא רק בגלל הגולים שלו. כשהוא על המגרש זה חשוב גם לשחקנים האחרים".

לגבי ההרכב של יאקין, ההערכה היא שהוא יהיה שונה מאוד מזה ששיחק בתל אביב. המאמן צפוי להשתמש בכל הכלים ההתקפיים שלו, כשוולנטין שטוקר יפתח בקישור ההתקפי ומרקו שטרלר, שלא הגיע לתל אביב, יפתח בחוד.

הרכב משוער, פ.צ. באזל: יאן זומר, קאי פוסר, גסטון סאורו, מארק סוכי, בראנג ספארי, מרסלו דיאס, סריי דיה, מוחמד אלנני, פביאן פריי, ולנטין שטוקר, מרקו שטרלר.

"יש לנו את הכלים לכבוש שער חוץ שישנה את התמונה"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

שחקני מכבי תל אביב יואב זיו (ימין) גל אלברמן (שמאל). רענן ברנובסקי
אלברמן וזיו/רענן ברנובסקי
שחקני מכבי תל אביב באימון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרבה חיוכים באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לצד הבעלים מיטש גולדהאר, נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החבר'ה האלה יותר רציניים. קרויף, גולדהאר ואנגלידיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully