וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את לובליאנה ועלתה להצלבה

דאנקן (21 נק' ו-9 ריב') הוליך את ירושלים ל-77:86 על לובליאנה, והבטיח לקבוצתו המקום הראשון ותפגוש בהצלבה את אולם או נאנטר

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לקח על עצמו את המשחק. דאנקן/מגד גוזני

אחרי שהמשיכה לדהור בליגת העל, הבטיחה הערב (רביעי) הפועל ירושלים את המקום הראשון בבית שלה ביורוקאפ, ועל הדרך גם את הכרטיס לשלב ההצלבה. ירושלים ניצחה במלחה 77:86 את אולימפיה לובליאנה הלוחמנית בזכות הצגה נהדרת של ג'וש דאנקן (21 נקודות, 9 ריבאונדים), שהוליך שישה קלעים אדומים בדאבל פיגרס. החדשות הרעות עבור בראד גרינברג הגיעו בדמות פציעתו של דרווין קיצ'ן המצויין, שנחת לא טוב על הקרסול, נטש את המשחק ברבע השני וחזר אל היציע עם קביים, ובקבוצה יקוו כי מדובר בפציעה לא חמורה. עתה תמתין ירושלים לזהות היריבה בשלב הבא, כשנאנטר הצרפתית או אולם הגרמנית הן שתי המועמדות להגיע למלחה.

שחקני הפועל ירושלים ברייסי רייט, ליאור אליהו חוגגים. מגד גוזני
כבר מוכנים ליריבה הבאה. רייט ואליהו/מגד גוזני

מהלך המשחק

ליאור אליהו המשיך את כושרו המצוין, קלע שש משמונה הנקודות הראשונות של קבוצתו, וביחד עם שתיים של רונלד דופרי עלתה ירושלים ל-7:12. הסלובנים השוו ל-12:12, אך ארטיום פרחוסקי שנכנס לעניינים קבע 14:19 לירושלים, ושלשה של ג'וש דאנקן מהפינה סייעה לאדומים לפתוח פער של 16:24 בתום הרבע הראשון. דאנקן המשיך להעניש את האורחים בצבע ויחד עם ארבע נקודות מהירות של ליאור אליהו טסו האדומים ל-14 הפרש. דווקא אז איבדה ירושלים את דרווין קיצ'ן, שנחת לא טוב על הקרסול וירד לחדרי ההלבשה. יוקסימוביץ' ודרובניאק הריצו את לובליאנה ל-0:7 אבל רייט העניש עם דאנק נהדר, ונקודות של הלפרין סייעו לירושלים לרדת למחצית ביתרון 35:46.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דרווין קיצ'ן הפועל ירושלים. מגד גוזני
נחת רע מאוד על הקרסול ולא חזר. קיצ'ן/מגד גוזני

רייט והלפרין פתחו את הרבע השלישי עם שלשות ונקודות של פרחוסקי בצבע החזירו את היתרון של המארחים ל-14. לובליאנה שוב הרימה את הראש כשיוקסימוביץ' צלף שלשה, ונקודות של סטפנסון הביאה אותם אל הרבע האחרון בפיגור 68:62 בלבד. יוקסימוביץ' המשיך להעניש את המארחים, ויחד עם סטפנסון תימק את הפער ל-2 בלבד. למזלם של הירושלמים, שם נעצרו האורחים, ונקודות חשובות של רייט ודופרי, יחד עם עבודה טובה מאוד של ליאור אליהו בצבע, החזירה את ירושלים ליתרון דו ספרתי, בדרך ל-77:86 בסיום.

27 שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
ניהל מצויין את המשחק. הלפרין/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 21 ו-9 ריבאונדים, ליאור אליהו וארטיום פרחוסקי (8 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, ברייסי רייט 13, רונלד דופרי (10 ריבאונדים) ויותם הלפרין (9 אסיסטים) 10 נקודות כל אחד, יניב גרין ודרווין קיצ'ן 2 כל אחד, תום מעין, אדם אריאל ורפי מנקו שיחקו ולא קלעו.

קלעו לאולימפיה לובליאנה: בנויסה יוקסימוביץ' 19, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אלכס סטפנסון 18 ו-6 ריבאונדים, דבידאס גאליוס 17, יאקה ברודניק 8 ו-8 ריבאונדים, דראגיסה דרובניאק 6, דראזן בובניץ' 5, אלן אמויץ' ולוקה רופניק 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully