וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ופתח תקוה סיכמו: אצילי ומשה תמורת פרדה

נמצא המתווה לעסקה בין שתי הקבוצות: שני שחקני בית"ר יושאלו עד תום העונה לקבוצה מאם המושבות, הקשר יגיע לבירה

one

עכשיו זה רשמי: קשר מכבי פתח תקוה דני פרדה עובר לבית"ר ירושלים. המועדונים הגיעו היום (ראשון) לסיכום על מתווה חדש לעסקת החליפין במסגרתו תעביר בית"ר בהשאלה עד תום העונה את הצעירים עומר אצילי וברק משה. בכך נסללה דרכו של פרדה לבירה לאחר שכבר חתם בשבוע שעבר על חוזה לארבע שנים וחצי, אך העסקה עמדה בסכנה נוכח סירוב ההתאחדות לאשר את השאלת סינטאיהו סלליך למכבי פתח תקוה, כפי שנחשף בוואלה! ספורט.

אצילי (20), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נרכש בקיץ מהפועל ראשון לציון, אבל רשם רק 12 הופעות (חמש בהרכב) וגם סבל מפציעה. משה (22), שחקן הבית של בית"ר, רשם העונה 11 הופעות והוא עוזב לראשונה את קבוצת נעוריו. עבור פרדה בן ה-26, בית"ר תהיה הקבוצה השנייה בקריירה אחרי ששיחק בשמונה העונות האחרונות בפתח תקוה. העונה כבש פרדה שער ליגה אחד ב-10 הופעות.

לפני שהושלמה העברתו לבית"ר, במועדון הבהירו אתמול שלא דרשו מדני פרדה לחזור לקבוצה, אלא להפסיק להתאמן בבית"ר ירושלים. "אף אחד לא רוצה אותו פה. לא השחקנים ולא הצוות המקצועי. בית"ר מחויבים להעביר לנו 450 אלף שקל, תמורת פרדה ועוד שחקן. ביקשנו שלושה שחקנים אבל הם סירבו, אם לא יעבור לכאן שחקן אולי נושיב אותו ביציע עד סוף העונה. הוא לא רוצה לשחק בפתח תקוה? מי בכלל רוצה אותו?", תקפו במועדון.

חשיפה: ההתאחדות לא אישרה העברת סלליך. יחזור למכבי חיפה?

קשר בית"ר ירושלים דני פרדה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יש אישור לעסקה. פרדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מכבי פתח תקוה עלתה אמש מעל הקו האדום, כשהתיקו הדרמטי שלה מול קרית שמונה (3:3) הספיק לה כדי לחלוף על פני רמת השרון. החגיגות בסיום בחדר ההלבשה נעצרו מהר מאוד על ידי אנשי המועדון, שיודעים שהקבוצה שלהם עשויה לרדת ליגה אם לא תתחזק עד סיום חלון ההעברות שנסגר ביום רביעי.

בעקבות הגעת אצילי וברק משה, שיחליפו את סלליך ואדריאן כריסטאה, קטנים הסיכויים שקשר נבחרת קונגו ושאטורו הצרפתית, כריסטיאן קינקלה, שהיו אמור להגיע להתרשמות ולא עלה על הטיסה יוחתם.

בחזרה למשחק. בספסל של פתח תקוה העידו אתמול שייטב לוזון נראה מיואש לאחר השער של קרית שמונה בתוספת הזמן. "הוא לא האמין שזה קורה לנו, היינו צריכים לעלות ל-3:2 ופתאום ספגנו. אבל החזרנו לו בשער גדול. זה מראה כמה אופי יש לקבוצה הזאת". בקבוצה שוב שיבחו את היכולת של גידי קניוק, שעושה רושם שהוא הופך לאחד משחקני הבית הטובים שצמחו במועדון בשנים האחרונות. מרואן קבהא עלה לשחק למרות שרק חזר מפציעה. אלרואי כהן תרם אתמול 20 דקות וכפי שכבר פורסם הוא יישאר בקבוצה. קובי רפואה שישב ביציע יחזור במשחק הקרוב ויעמוד על הקווים במשחק החוץ באשדוד. רמת השרון תארח את בני סכנין, כשבני יהודה, שמפגרת אחריהן בארבע נקודות בלבד, תארח את בית"ר ירושלים.

(עדכון ראשון: 9:34)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם ניצן דמארי. ברני ארדוב
החגיגות נעצרו במהירות. שחקני פתח תקוה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully