וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "היה משחק הרואי, שוב הראינו אופי ענק"

31.1.2014 / 9:26

שביעות רצון במכבי תל אביב למרות ההפסד. היו"ר: " חיזוק? הכל ספקולציות". וויצ'יץ': "הוכח שאנו שייכים לרמות הכי גבוהות"

עריכה: גדי ויינסטוק

מכבי תל אביב קמה לבוקר אופטימי. הצהובים הציגו אמש (חמישי) משחק מרשים מול ריאל מדריד, הקבוצה החזקה באירופה עד כה, אולם לבסוף נוצחה בתוצאה 74:68, אחרי קרב צמוד לאורך כל המשחק. תחושת גאווה מהולה באכזבה שררה אמש בקרב אנשי הקבוצה.

באסיפה בחדר ההלבשה המאמן דיויד בלאט שיבח את השחקנים על המשחק ועל ההגנה שהורידה את ממוצע הנקודות של מדריד, אך גם ציין כי "מספר טעויות בסיום גרמו לנו לפספס את המשחק". לשחקנים הודגש כי כעת פניהם של הצהובים מופנים כלפי חצי גמר הגביע, שייערך ביום שני הקרוב.

מכבי תל אביב הפסידה 74:68 במדריד

שי האוזמן על תקרת הזכוכית של מכבי תל אביב

פספסתם? צפו במשחק המלא

בלאט מרוצה: "אפשר להתמודד עם הקבוצות הטובות ביותר"

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול רודי פרננדס. GettyImages
"הוא היה אדיר". שחורציאניטיס/GettyImages

גם הנהלת מכבי הציגה במשחק נוכחות כמעט מלאה. היו"ר שמעון מזרחי אמר בשיחה עם וואלה! ספורט על המשחק: "נתנו משחק הרואי ומצוין, הן מבחינה טקטית והן מבחינת הפרמטרים האחרים. בסופו של דבר, המשחק הוכרע בדקה האחרונה. יכולנו גם לנצח".

"חסרנו את שון ג'יימס והורדנו אותם ב- 20 הנקודות מהממוצע שלהם וגם את אחוזי הקליעות שלהם לשלוש", הוסיף מזרחי. "אנחנו יכולים להיות מאוכזבים מההפסד, אך גאים בדרך ששיחקנו".

מזרחי מרוצה מהמנטליות בקבוצה: "השחקנים עלו בתחושה של רצון לנצח את מדריד, עם אופי חזק. הוכחנו שיש לנו אופי כבר לא פעם ולא פעמיים, זה מה שחשוב".

לשאלה לגבי חיזוק הוסיף מזרחי: "אני הייתי לא מציע להתייחס לשום שמות, העניין עוד לא נדון, היינו מרוכזים ומאוחדים במשחק מול מדריד. כל השאר זה סתם ספקולציות".

ניקולה וויציץ' שפע מחמאות לשחקנים: "היה משחק אדיר. אני גאה בשחקנים שלנו, נתנו פייט כמו גברים. נכון שהפסדנו אחרי 17 ניצחונות רצופים, אבל נכנענו רק אחרי קרב ענקים. הוכחנו שאנחנו לא פראיירים ושאנחנו שייכים לרמות הכי גבוהות באירופה. זה ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך הדרך, אנחנו עולים על הגל הנכון. הכתבנו את קצב המשחק ונתנו הגנה חזקה. סופו ופניני היו פשוט נפלאים. גיא קלע 5 שלשות מהסרטים, וסופו היה פנטסטי לא רק מתחת לסל אלא גם במסירות ובחטיפות ובמשחק הקרבה. עכשיו כל הפוקוס שלנו עובר לגביע, אנחנו רוצים את התואר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם המנהל ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
יש אופי, אין דאגות. וויצ'יץ' ומזרחי/ברני ארדוב

מהצד השני, מאמן ריאל מדריד, פבלו לאסו סיכם: "אני חושב שזו הייתה התצוגה ההתקפית הגרועה ביותר שלנו העונה, וזה בא לידי ביטוי לא רק במספר הנקודות ובאחוזי הקליעה, אלא גם בעובדה שלא הצלחנו למצוא את השחקן החם בעמדות הנכונות. ניצחנו בזכות ההגנה, שהייתה טובה, והייתה המפתח".

"כל משחק מתפתח בצורה שונה, ולמשחק מול מכבי היינו צריכים לעשות התאמות למה שמכבי דרשה מאיתנו לעשות", הוסיף לאסו. "בשלב מסוים במשחק שינינו את ההגנה שלנו, וזה הוציא את מכבי מהמשחק לכמה דקות. למדנו והפקנו לקחים מהמשחק הזה, מה שישמש אותנו בעתיד. כקבוצה, אנחנו צריכים את כל השחקנים שלנו בכל משחק, וחשוב שנציג אינטנסיביות באופן עקבי".

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. מגד גוזני
"המשחק ההתקפי הגרוע ביותר שלנו העונה". לאסו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully