וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: ההתאחדות לא אישרה העברת סלליך. יחזור למכבי חיפה?

הודיעה למכבי פ"ת: השחקן לא יעבור לאחר ששיחק בשלוש קבוצות. הירוקים בודקים אפשרות להחזירו. הלוזונים ידרשו עוד כסף עבור עסקת פרדה

one

בוטלה העברת סינטאיהו סלליך למכבי פתח תקוה. ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) לפתח תקוה כי היא אינה מאשרת את העברת השחקן לקבוצה, זאת בעקבות הוראת תקנון הרישום האוסרת על שחקן לשחק בקבוצה שלישית באותה עונה. סלליך שותף העונה במדי מכבי חיפה באירופה ולאחר מכן הושאל לבית"ר ירושלים. בפתח תקוה יבדקו האם העובדה שסלליך לא שיחק עם הירוקים בליגה יכולה להשפיע על ההחלטה, אבל בינתיים השחקן קיבל הוראה לא להתאמן בשורות הקבוצה עד לבירור העניין ונראה שהסיכויים לשינוי ההחלטה נכונים. גורם בפתח תקוה אמר: "אנחנו מאוד מופתעים מההחלטה, לא ידענו שאלה התקנות. בשלב הזה, העסקה התפוצצה".

כזכור, סלליך חתם במכבי פתח תקוה במסגרת עסקת בה עבר דני פרדה לבית"ר ירושלים. האחרון חתם היום רשמית לארבע שנים וחצי בקבוצה מהבירה וערך אימון בכורה. בפתח תקוה מתכוונים לדרוש כעת מבית"ר ירושלים את ההפרש בגין הכספים המגיעים לה מעסקת פרדה. כלומר, בית"ר לא תזוכה בסכום השאלת סלליך לקבוצה. מכבי פתח תקוה עשויה לדרוש מבית"ר את דור מלול או עומר אצילי. גורמים המקורבים לעסקה העריכו שאלי טביב עשוי לדרוש לבטל את העסקה, אך שני הצדדים עדיין לא שוחחו ביניהם. אגב, על פי התקנון סלליך יכול לשחק עד תום העונה בבית"ר ירושלים או במכבי חיפה בלבד וגורם בכיר בירוקים אמר: "כעת לאחר שהתברר שהוא יכול לשחק בבית"ר או אצלנו נשקול את כל האופציות כולל האפשרות להחזירו".

סלליך שהופתע מאוד מהסיפור מסר בתגובה: "הבהירו לי שאני לא יכול לעבור לקבוצה. אני לא מבין מה קורה פה. אני לא יודע מה קרה בדיוק, אבל הבנתי שכנראה שאני חוזר לבית"ר ירושלים".

שחקן בית"ר ירושלים סינטאיהו סלליך. טל לוי
בפתח תקוה מופתעים. סלליך/טל לוי

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, הורחק למשחק אחד מהמגרשים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ולא יאמן את הקבוצה במשחק הבית מול קרית שמונה. הסיבה: דוח השופט שהוגש בעקבת משחקה של קבוצת הנוער אותה הוא מאמן במקביל. בדוח המשחק מול מ.ס אשדוד, נכתב כי רפואה צעק לעברו של השופט במהלך המשחק: "מה יהיה, זאת כבר בושה", ו"הם לא צריכים אותך, הרסת את המשחק", תוך שהוא מכוון לעוזרי השופט. כמו כן, על המאמן הוטל קנס בגבוה של 1,000 שקל. לאור החלטת הבורר, ייטב לוזון יעמוד לבדו על הקווים במשחק הקרוב. רפואה גם לא יוכל לאמן את קבוצת הנוער שתצא למשחק חוץ בנתניה.

הקשר אדריאן כריסטאה לא הופיע אתמול לאימון מסיבות אישיות ובמועדון הגיעו לסיכום על שחרורו. במקומו מנהלים בפתח תקוה מגעים עם קשר זר. בינתיים, במועדון פנו אתמול לשחקנה של הפועל עכו, ננאד מרינקוביץ'. "הוא שחקן מעניין, ביממה הקרובה נבדוק את העלויות ונקבל החלטה מקצועית לגביו". המשא ומתן עם חלוץ נבחרת אורגוואי לשעבר סרחיו בלנקו עדיין תקוע. לשחקן הוגשה הצעה רשמית לעונה הנוכחית, אבל הוא דורש חוזה לעונה הבאה גם אם הקבוצה תרד ליגה. במועדון עדיין לא מצאו מימון לעסקה כזאת. החלוץ פדרו גלבאן שוחח עם השחקן אתמול בניסיון אחרון לשכנע אותו להגיע לישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ננאד מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו לאחר שכבש לרשת בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
קיבל פנייה. מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully