וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חולמת: "גביע זו לא מילה גסה"

30.1.2014 / 7:55

אחרי ההעפלה הדרמטית לשמינית, בהפועל חיפה חולמים: "רוצים פלייאוף עליון". יובל אבידור ומהראן לאלה זכו למחמאות

one

חגיגות גדולות נרשמו בחדר ההלבשה של הפועל חיפה בסיום הניצחון אמש (רביעי) על הפועל תל אביב (1:2), כשהשחקנים שרו ורקדו לאורך דקות ארוכות לאחר ההעפלה לשלב הבא. בחיפה דיברו כל השבוע על החשיבות של להחזיר את הכבוד מול הפועל תל אביב אחרי התבוסות בליגה, ובקבוצה שמחים שתוכנית המשחק עבדה בדיוק כפי שתכננו.

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה חוגג. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. דורה/ברני ארדוב

מהראן לאלה ויובל אבידור זכו למחמאות גדולות, כאשר השניים היו אחראים לשער הראשון ואבידור גם הביא להכשלה שהובילה לשער השני בפנדל.

בקבוצה ציינו שהשניים, למרות תקופה פחות טובה, המשיכו לעבוד קשה והתנהלו כמקצוענים, וכעת במועדון שמחים שהם קצרו את הפירות ונראה ששניהם חזק בתמונת ההרכב לקראת הדרבי בשבת מול מכבי חיפה.

גורמים בהפועל חיפה אמרו שלאור ההדחה של שלוש הגדולות, בקבוצה יכולים לחלום על גביע היסטורי, והתקווה במועדון היא לקבל הגרלה סבירה כדי להעפיל לשלב רבע הגמר ולנסות לעשות היסטוריה. "אנחנו בעונה טובה מאוד מבחינתנו", אמר שחקן בקבוצה, "גביע זו לא מילה גסה, אבל קודם כל יותר חשוב להעפיל לפלייאוף העליון. בגביע אי אפשר לתקן והכל יכול לקרות. הגמול האמיתי שלנו יהיה להעפיל לפלייאוף העליון, כי זה נעשה בעבודה קשה לאורך עונה שלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
רגעים מתוקים. הפועל חיפה חוגגת/ברני ארדוב

בקבוצה שיבחו גם את לירן כהן שחזר לשחק אחרי תקופה ארוכה בה לא קיבל דקות משחק והפגין משחק טוב. "לא צריך להגזים ולהגיש שזו סנסציה. כמובן שהפועל תל אביב עדיפה, אבל זו לא סנסציה", אמר כהן, "באנו עם תוכנית המשחק שלנו והצלחנו לעשות את העבודה. רצינו לעמוד נכון וללחוץ מתי שצריך כי ידענו שהם חשופים בהגנה, והצלחנו לעשות את זה. מה גם שהשער המהיר הלחיץ אותם".

על הכבוד ששוקם אמר הקשר: "מה שהיה בליגה כבר מת מבחינתי. זו קלישאה אמנם, אבל גביע זה משחק אחד שצריך לנצח, ואנחנו ניצחנו. אנחנו לא חושבים על השלב הבא אלא רק על המשחק ליגה הבא כדי להתקדם. דרבי זה משחק שחשוב לנו, לאוהדים ולמועדון ונקווה לנצח גם שם".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
רגעים מתוקים. הפועל חיפה חוגגת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully